Citat:
Ursprungligen postat av
alienDNA
Jo men även utan gear och gems tar man lvl 50 på 5h. Jag har gjort en del Hc chars och det har tagit ca 1h/10 levels i genomsnitt, så nåt fel gör han ju. menar det inte att vara taskig, men han borde kolla vad han gör fel, för så länge ska man inte sitta för att nå lvl 16..
Jo, visst han är inte den snabbaste, risken är att han kör på normal (minimal exp), försöker cleara maps (mycket backtracking utan mobs), inte kör en optimal build (lång kill time/dålig movement speed).
Vet inte hur lång tid det tog för mig att få min första char till 60 om jag ska vara ärlig och kommer inte ihåg hur lång tid det tog att köra igenom första play through på normal eller vilken level jag var när jag började på Hell (var väl hell efter normal på den tiden?)
edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
alienDNA
kanske det kan fungera så. vi får väl se. hela filosofin med rif dock, kommer ju gå förlorad. nu kommer det ju inte behöva vara en person som får öppna längre.
Eller fan, du har rätt tänkte fel.
Iom att killen som clearar fortfarande måste spendera en, så blir det en förlust för honom iaf.
Vet inte hur jag tänkte där uppe, tänkte så att "alla chippar in och öppnar åt honom..."
Hjärnsläpp, det är döden för RiF
Edit: Lade in en Edit om att jag fick hjärnsläpp i det inlägget så ingen läser det och tror det är bra