2014-08-13, 07:06
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Little Tiny Penis är det förkortning på, kanonen har inte så mycket pen trots allt 54mm om jag minns rätt med ap.

Jaså? Var nästan 100 på att det var learn to play jag läst att den kallats, men wikin säger faktiskt ingen om det så jag får lita på dig.

Stängde annars av xvm win chance idag, orkade inte med frustrationen längre och det blir faktiskt mer spännande att spela.
Citera
2014-08-13, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Är inte insatt alls i stats, försöker undvika det, kan bli lätt att bli besatt Dock så är det svårt att missa statsen på sina tanks exp, om de e lilla gröna gula tomato osv, Har ju de flesta moddar, men inte kopplat mig till XVM servern, Men kan inte låta bli att fråga vad man bör ha i personal rating om man som mig spelat Ca 5500 matcher ?

Tillägg, För att INTE räknas som varken noob/idiot,

Om du har runt 1200 i wn8 så är du en average spelare. Över det är du bättre, under är du sämre. Du kan kolla dig själv på www.noobmeter.com
Citera
2014-08-13, 10:28
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Nej dit vågar jag inte gå in då lär man bli besatt, Jag menar den där fliken du har i spel klienten service record, där har du ju stora siffror personal rating, Har sett på olika folk allt från 1500 till kanske upp emot 7000, där du har alla medaljer m.m samt listan på alla dina tanks osv

Det enda jag börjar bry mig är att mina favvo tanks ska ha en bra win rate nåt jag bara börj atänka på de senaste månader att ens kolla<-- svår samt så hög Exp som möjligt, de känns ju mer påverkbar. Den totala win rate känns så länge jag spelar random, alltså är man jätt etrött men endå spel sugen kör jag med skit tanks som man bara har för att grinda. att jag kan göra lite med, men min totala W/L enligt wg klienten ligger på 48 49 %
Vet inte om de har gjort om ingame "personal rating" men tidigare var den i varje fall väldigt felaktig då den bland annat bedömde antalet matcher man hade spelat. En usel spelare med 25k matcher kunde alltså vara bättre än ett unikum med 2k matcher. Tror dock att de har gjort om formeln men vet inte hur den ser ut nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Flayer
Om du har runt 1200 i wn8 så är du en average spelare. Över det är du bättre, under är du sämre. Du kan kolla dig själv på www.noobmeter.com
Fast 1200 WN8 i snitt är en ganska bra average spelare.
Citera
2014-08-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
Vet inte om de har gjort om ingame "personal rating" men tidigare var den i varje fall väldigt felaktig då den bland annat bedömde antalet matcher man hade spelat. En usel spelare med 25k matcher kunde alltså vara bättre än ett unikum med 2k matcher. Tror dock att de har gjort om formeln men vet inte hur den ser ut nu.

Fast 1200 WN8 i snitt är en ganska bra average spelare.

Kollade på den här bilden "http://wiki.wnefficiency.net/images/2/2d/V8r6.jpg" och då verkar 1200 vara ganska average med tanke på att flest spelare har runt 1200? Men det kanske är lägre, skrämmande

I alla fall ni som vill mäta med statistik osv borde göra det med wn8. Inte WGs personal rating då den är väldigt inaccurate.

Och knypplarn du borde inte fokusera på win ratio per vagn. Du borde inte fokusera på win ratio alls. Du borde fokusera på att prestera så BRA du bara kan. Gör allt du kan för att få ut så mycket utav matchen som möjligt. Skit ifall du förlorar eller inte. Jag tycker tom det är roligt att förlora för då har man fått jobba som fan och verkligen spela shack med motståndarna. Det är tråkigt att bara vinna för att vinna. Jag har helt slutat bry mig om win ratio och spelar bara för skojjs skull och få motstånd. Därför kör jag aldrig i platoon längre då det gör spelet tråkigare och enklare. Försök spela schack när du kör, inte bara robotminded och straight forward. Var dynamisk och förutspå/var aktiv. Men som du sa så hade du inte så hög win ratio. Så jag kan rekommendera att spela med BÄTTRE spelare så ofta du kan. Försök lära dig utav dom och kör i platoon. När du kan spela t10 solo och få 60+ win ratio så borde du inte spela i platoon längre.
Citera
2014-08-13, 12:13
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Kollade på den här bilden "http://wiki.wnefficiency.net/images/2/2d/V8r6.jpg" och då verkar 1200 vara ganska average med tanke på att flest spelare har runt 1200? Men det kanske är lägre, skrämmande

I alla fall ni som vill mäta med statistik osv borde göra det med wn8. Inte WGs personal rating då den är väldigt inaccurate.

Och knypplarn du borde inte fokusera på win ratio per vagn. Du borde inte fokusera på win ratio alls. Du borde fokusera på att prestera så BRA du bara kan. Gör allt du kan för att få ut så mycket utav matchen som möjligt. Skit ifall du förlorar eller inte. Jag tycker tom det är roligt att förlora för då har man fått jobba som fan och verkligen spela shack med motståndarna. Det är tråkigt att bara vinna för att vinna. Jag har helt slutat bry mig om win ratio och spelar bara för skojjs skull och få motstånd. Därför kör jag aldrig i platoon längre då det gör spelet tråkigare och enklare. Försök spela schack när du kör, inte bara robotminded och straight forward. Var dynamisk och förutspå/var aktiv. Men som du sa så hade du inte så hög win ratio. Så jag kan rekommendera att spela med BÄTTRE spelare så ofta du kan. Försök lära dig utav dom och kör i platoon. När du kan spela t10 solo och få 60+ win ratio så borde du inte spela i platoon längre.
Kurvan har ju en negativ fördelning, de allra flesta spelarna ligger i intervallet 1000-1300 WN8. Så en spelare med 1200 WN8 tillhör ju de bättre i "medelklassen".

Jag tänker fokusera på min winrate till dess att den planar ut, dvs, att overall är representativ för mina faktiska prestationer. Kommer vara nöjd när jag hamnar runt 58% overall. Det är en bit kvar dit och det blir svårare och svårare ju fler matcher man drar på sig och eftersom att det krävs ett högre snitt för varje ökning ju närmare man kommer. Mina senaste tusen (1056) matcher har jag 59,56% på och snittier 8,43 (alltså mestadels T10 vagnar), har spelat majoriteten av dessa matcher själv och det är jag rätt nöjd med. Har för mycket vinnarskalle för att tycka det är roligt om det blir för många förluster på rad, lirade med min E100 på Live Oaks igår och skrapade ihop 8,5k dmg (ja, spammade bara gul) och trots det lyckades laget förlora. Har gått igenom reprisen flera gånger och det funderat över vad jag hade kunnat göra bättre för att vinna en liknande situation i framtiden.

Försöker utveckla min superaggressiva spelstil med att ta det lugnare och inte ta onödig skada. Jag styr gärna matchtempot vilket gör att man ibland hamnar i för svåra situationer för att verkligen kunna prestera sitt yttersta. Har fortfarande på tok för låg survival rate men har inte kommit underfund med hur jag kan öka den inom ramarna för min spelstil.
Citera
2014-08-13, 12:54
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Fast om man inte träffar med skotten är det ju omöjligt att göra skada. Rent objektivt måste det ju vara bättre att träffa 75% av sina skott än 50%. Du kan ju inte heller utgå från dig själv som en statistiskt avvikande spelare i det här fallet. Det är trots allt en väsentlig skillnad i att missa för att man blindskjuter en buske och missa för att man inte är tillräckligt bra för att träffa. Som sagt, all statistik är fullkomligt meningslös om man inte tolkar och värderar den.
50% är väl lite lågt men om du chansar en del, och därmed skjuter fler skott per match, så kan du absolut ha "bättre" matcher (vara en bättre spelare?) än motsatsen. Säg t.ex. att du chansar en del och därmed skjuter 100 skott på 10 matcher. Med en hitratio på 60% har du då 60 träffar. Om du däremot kör försiktigare de där 10 matcherna, siktar mer noggrant och därför får 75% i hitratio - men av samma anledning bara hinner skjuta 75 skott - så får du inte mer än 56 träffar. Ergo, mer chansande och lägre hitratio behöver inte betyda att man är sämre eller mindre effektiv. Därför är det heller inte någon bra statistik att stirra sig blind på.

Citat:
Ursprungligen postat av RockBagel
Har polackerna verkligen rätt när dem skriver "nob reportet leoptard 1 kemper" i chatten och blinkar på mig, "nob go skaut" "omg tier X retartet pleyere, rapport"?
Antagligen.

Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Den här: LTP, Soviet Tier III Premium Light Tank som man kan jobba ihop till, är den något att eftersträva?
Skulle väl inte grinda arslet av mig för den men faktum är att jag har sålt alla jäkla muppvagnar WG slängt åt oss under åren, utom just LTP. Den är den enda som är lite småkul att köra faktiskt (57% wr på 82 matcher) och den enda vagn utöver T1 som jag har kvar under tier VI.

Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Jaså? Var nästan 100 på att det var learn to play jag läst att den kallats, men wikin säger faktiskt ingen om det så jag får lita på dig.
Little Tiny Penis? Ha ha! Seriöst...

Citat:
+1!
Citera
2014-08-13, 13:08
Medlem
Citat:
Kurvan har ju en negativ fördelning, de allra flesta spelarna ligger i intervallet 1000-1300 WN8. Så en spelare med 1200 WN8 tillhör ju de bättre i "medelklassen".

Jag tänker fokusera på min winrate till dess att den planar ut, dvs, att overall är representativ för mina faktiska prestationer. Kommer vara nöjd när jag hamnar runt 58% overall. Det är en bit kvar dit och det blir svårare och svårare ju fler matcher man drar på sig och eftersom att det krävs ett högre snitt för varje ökning ju närmare man kommer. Mina senaste tusen (1056) matcher har jag 59,56% på och snittier 8,43 (alltså mestadels T10 vagnar), har spelat majoriteten av dessa matcher själv och det är jag rätt nöjd med. Har för mycket vinnarskalle för att tycka det är roligt om det blir för många förluster på rad, lirade med min E100 på Live Oaks igår och skrapade ihop 8,5k dmg (ja, spammade bara gul) och trots det lyckades laget förlora. Har gått igenom reprisen flera gånger och det funderat över vad jag hade kunnat göra bättre för att vinna en liknande situation i framtiden.

Försöker utveckla min superaggressiva spelstil med att ta det lugnare och inte ta onödig skada. Jag styr gärna matchtempot vilket gör att man ibland hamnar i för svåra situationer för att verkligen kunna prestera sitt yttersta. Har fortfarande på tok för låg survival rate men har inte kommit underfund med hur jag kan öka den inom ramarna för min spelstil.

Hur många matcher har du på ditt konto?
Har själv 10k matcher nu. Men det du borde göra är att köra medium. En medium kan du köra mer solo och påverka matchen så otroligt mkt mer. En e100 blir lite svårare att styra matchen och du kan inte hjälpa olika flankar ifall det skulle behövas hjälp.
En till grejj som många gör fel är att dom säger något med att dom gjorde 10k dmg men förlorade ändå och laget sög. Få spelare tänker på att dom faktist kanske inte gjort så mycket för laget ändå. Ifall hela laget åker fram och spottar och du står och gör skada så hjälper du inte direkt laget så mycket. Ditt lag kanske förlorar 13k hp i olika vagnar medans erat lag gör 5k dmg på dom.

Mitt mindset är simpelt när jag kör. Jag ska vara i fronten, jag ska göra allting först och jag ska ta riskerna. Om du har en person med 500 wn8 som kör fram och ska ta initiativet så kommer han dö och inte göra mycket nytta för laget. Ifall den personen med 500 wn8 istället är bakom dig och du går fram och spottar/tankar eller vad du nu gör så kommer han faktist kunna göra skada och göra nytta. Och eftersom att du är den bästa spelaren i fighten så gör du det på rätt sätt och kommer därför själv göra skada samt överleva. På så sätt vinner man en fight. Du kan inte vinna genom att stå bakom och campa.

Testa att köra mediums då kan du hjälpa alla olika flanker som behövs + att du kan flanka. Själv så är batchten min favoritvagn. Gillar även obj-140. Den har jag enbart kört solo med och ligger på 80% win ratio på obj. Det är mkt svårare att få bra win ratio med. Min E100 dock är mkt svårare att få hög win ratio där kanske jag ligger runt 65-70% när jag kör. Tds är också svårare då du är längst bak i laget och därför inte gör någon nytta. Där kommer jag inte mkt mer än 65-75% heller förutom waffenschnauser OP shit vagn där ligger jag på 89% tror jag.

Men principen är att "DU ÄR BÄST". Du presterar bäst i alla situationer oavsätt vem du möter (även ifall han är bättre). Det är så du ska tänka. Och därför så måste du även ta initiativ för att då kommer du bespara ditt lag hp. Så var alltid aktiv och i fronten och gör saker hela tiden. Finner du dig själv stå stilla så gör du något fel. Det svåra är att göra någonting men att göra något rätt. Gör du något och du gör det fel så blir det ju katastrof. Så i början kan det bli mkt crash and burn. Men det är bara att lära sig av misstagen och sen fortsätta. Själv så brukar jag mer eller mindre alltid vara den absolut sista vagnen att dö dom gångerna vi förlorar, och sällan dö när vi vinner. Men jag är ändå den som är i fronten och spottar, tar skott osv.

Principerna
- Du är bäst av alla
- Ditt initiativ kommer alltid vinna för laget
- Låt ingen annan ta initiativet utan gör det själv
- Ditt hp är viktigare än någons annans (dvs byt inte ut 200 utav ditt egna hp för att skada 1000hp på moståndaren).
- Står du stilla för länge gör du något fel
Citera
2014-08-13, 13:12
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
50% är väl lite lågt men om du chansar en del, och därmed skjuter fler skott per match, så kan du absolut ha "bättre" matcher (vara en bättre spelare?) än motsatsen. Säg t.ex. att du chansar en del och därmed skjuter 100 skott på 10 matcher. Med en hitratio på 60% har du då 60 träffar. Om du däremot kör försiktigare de där 10 matcherna, siktar mer noggrant och därför får 75% i hitratio - men av samma anledning bara hinner skjuta 75 skott - så får du inte mer än 56 träffar. Ergo, mer chansande och lägre hitratio behöver inte betyda att man är sämre eller mindre effektiv. Därför är det heller inte någon bra statistik att stirra sig blind på.
Fan vad alla hakar upp sig på hit ratio-diskussionen. För att återgå till grunddiskussionen som handlade om RNG kan vi väl enas om att runt 70% hit ratio är bra om RNG är 25%? Av hundra skott med 25% RNG bör man missa runt 25 stycken enbart på grund av RNG (om vi med miss menar ett skott som inte träffar där man siktar). Förutsatt då att en miss inte träffar vagnen man siktar på och således inte kan penetrera är den teoretiskt högsta träffprocent man kan ha 75%.

Jag har vidare aldrig hävdat att hit ratio skulle vara en bra indikator på hur skicklig en spelare är, däremot kan man generalisera siffror och jag vågar påstå att den genomsnittlige spelaren med 70% hit ratio är bättre än den genomsnittlige spelaren med 60% hit ratio. Till det finns det naturligtvis mängder av undantag och statistiska uteliggare åt båda håll men all form av ranking handlar ändå om att generalisera och normalisera värden. Därför är det knappast relevant att ett fåtal superunikums blindskjuter varenda buske och slutar på 20% hit ratio eller att artyspelare inte träffar men ändå splashar för 2k dmg varje match. Det enda jag egentligen har sagt är att jag är nöjd med min egen hit ratio, dvs att jag är nöjd med hur många av mina skott som träffar och pennar.

Slutligen så skriver jag det väl igen, ALL statistik oavsett sammanhang måste tolkas. Hit ratio kan vara oerhört missvisande, det enda det egentligen säger är hur många skott som träffar, men träffande skott är en förutsättning för att göra skada. För en komplett bild av en spelare måste man naturligtvis ta fler faktorer i beaktning. Ska man vara djävulens advokat behöver ju inte win ratio säga någonting om hur bra en spelare är, en afk-spelare kan i pluton med två superunikums uppnå en win rate på 65% utan att ens behöva röra sig ur kappcirkeln. Ni måste ta hänsyn till kurvornas fördelning och inte fokusera på extremvärden eller statistiska uteliggare som inte är representativa för majoriteten.
Citera
2014-08-13, 13:25
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Hur många matcher har du på ditt konto?
Har själv 10k matcher nu. Men det du borde göra är att köra medium. En medium kan du köra mer solo och påverka matchen så otroligt mkt mer. En e100 blir lite svårare att styra matchen och du kan inte hjälpa olika flankar ifall det skulle behövas hjälp.
En till grejj som många gör fel är att dom säger något med att dom gjorde 10k dmg men förlorade ändå och laget sög. Få spelare tänker på att dom faktist kanske inte gjort så mycket för laget ändå. Ifall hela laget åker fram och spottar och du står och gör skada så hjälper du inte direkt laget så mycket. Ditt lag kanske förlorar 13k hp i olika vagnar medans erat lag gör 5k dmg på dom.

Mitt mindset är simpelt när jag kör. Jag ska vara i fronten, jag ska göra allting först och jag ska ta riskerna. Om du har en person med 500 wn8 som kör fram och ska ta initiativet så kommer han dö och inte göra mycket nytta för laget. Ifall den personen med 500 wn8 istället är bakom dig och du går fram och spottar/tankar eller vad du nu gör så kommer han faktist kunna göra skada och göra nytta. Och eftersom att du är den bästa spelaren i fighten så gör du det på rätt sätt och kommer därför själv göra skada samt överleva. På så sätt vinner man en fight. Du kan inte vinna genom att stå bakom och campa.

Testa att köra mediums då kan du hjälpa alla olika flanker som behövs + att du kan flanka. Själv så är batchten min favoritvagn. Gillar även obj-140. Den har jag enbart kört solo med och ligger på 80% win ratio på obj. Det är mkt svårare att få bra win ratio med. Min E100 dock är mkt svårare att få hög win ratio där kanske jag ligger runt 65-70% när jag kör. Tds är också svårare då du är längst bak i laget och därför inte gör någon nytta. Där kommer jag inte mkt mer än 65-75% heller förutom waffenschnauser OP shit vagn där ligger jag på 89% tror jag.

Men principen är att "DU ÄR BÄST". Du presterar bäst i alla situationer oavsätt vem du möter (även ifall han är bättre). Det är så du ska tänka. Och därför så måste du även ta initiativ för att då kommer du bespara ditt lag hp. Så var alltid aktiv och i fronten och gör saker hela tiden. Finner du dig själv stå stilla så gör du något fel. Det svåra är att göra någonting men att göra något rätt. Gör du något och du gör det fel så blir det ju katastrof. Så i början kan det bli mkt crash and burn. Men det är bara att lära sig av misstagen och sen fortsätta. Själv så brukar jag mer eller mindre alltid vara den absolut sista vagnen att dö dom gångerna vi förlorar, och sällan dö när vi vinner. Men jag är ändå den som är i fronten och spottar, tar skott osv.

Principerna
- Du är bäst av alla
- Ditt initiativ kommer alltid vinna för laget
- Låt ingen annan ta initiativet utan gör det själv
- Ditt hp är viktigare än någons annans (dvs byt inte ut 200 utav ditt egna hp för att skada 1000hp på moståndaren).
- Står du stilla för länge gör du något fel
Tror jag passerade 12300 i morse, heter Knypplarn ingame så du kan själv kolla mina stats på noobmeter om du vill. Kör faktiskt mestadels mediums nu, E50m är min favoritvagn och jag har totalt spelat runt 1200 matcher i mina T10 meds (har BC25t, E50M, Obj. 140, T62A, FV4202). Anledningen till att jag har rullat mycket E100 senaste dagarna är för att det var min första 10a, dvs, winraten sög rätt ordenligt. Har nu spelat upp den från 44% till 50% med en recent win rate i E100 på över 70%. Föredrar att spela medium av de anledningarna du nämner, man är mer flexibel och kan utnyttja motståndarlagets luckor och misstag mer. Dessutom har de högre DPM vilket gör att det enklare att pressa upp matchtempot.

Jag är överaggressiv vilket framförallt visar sig i antalet spots, overall snittar jag runt 2 spots per match och i mina meds är det ännu högre. Jag försöker hjälpa laget genom att erbjuda möjligheter att göra skada. Mitt största problem är att jag blir aningen envis i min spelstil och inte anpassar mig till ett lag som inte vill pusha vilket resulterar i att jag ibland pushar själv och hamnar i för svåra situationer. Jag vill alltid framåt och tycker att anfall är bästa försvar, eftersom det ger mig bäst möjlighet att styra matchtempot. Av den anledningen spelar jag knappt TDs (har några lågtier) och struntar helt i att spela arty.

Det är framförallt min survival rate som är jävligt kass, har du några tips på hur man fortsätter spela aggressivt och styra tempot utan att ta onödig skada dö för tidigt? Jag vill utnyttja min DPM till max och gör gärna min skada så tidigt i matchen som möjligt.
Citera
2014-08-13, 13:41
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Fan vad alla hakar upp sig på hit ratio-diskussionen. För att återgå till grunddiskussionen som handlade om RNG kan vi väl enas om att runt 70% hit ratio är bra om RNG är 25%? Av hundra skott med 25% RNG bör man missa runt 25 stycken enbart på grund av RNG (om vi med miss menar ett skott som inte träffar där man siktar). Förutsatt då att en miss inte träffar vagnen man siktar på och således inte kan penetrera är den teoretiskt högsta träffprocent man kan ha 75%.

För att avsluta diskussionen som är mer spelmekanik och rent statistiknörderi. :sperg:
Du har inte 25% RNG om hela din siktcirkel täcker en tank, du har 99% i sådana fall.
Detta ges rakt av hur en normalfördelning fungerar vilket är att majoriteten av alla skott kommer ligga i mitten.
Med andra ord, 70% hit ratio har inget att göra med 25% RNG.
Missar du skott är det för att du inte låter siktet gå hela vägen in, snapshottar, skjuter osynliga mål eller ett mål rör sig på ett sätt som du inte förutser. För du menar väl inte att 1/4 av alla skott du är säker på att sätta missar?
Citera
2014-08-13, 13:58
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
För att avsluta diskussionen som är mer spelmekanik och rent statistiknörderi. :sperg:
Du har inte 25% RNG om hela din siktcirkel täcker en tank, du har 99% i sådana fall.
Detta ges rakt av hur en normalfördelning fungerar vilket är att majoriteten av alla skott kommer ligga i mitten.
Med andra ord, 70% hit ratio har inget att göra med 25% RNG.
Missar du skott är det för att du inte låter siktet gå hela vägen in, snapshottar, skjuter osynliga mål eller ett mål rör sig på ett sätt som du inte förutser. För du menar väl inte att 1/4 av alla skott du är säker på att sätta missar?
1/4 av skotten kommer inte att träffa där du siktar. Sammantaget skott på blandade avstånd med olika vagnar ligger det nog rätt nära sanningen i teorin. Sen att man i praktiken oftast skjuter på kortare avstånd leder väl till att träffprocenten ökar? Eller är jag helt och hållet ute och cyklar?
Citera
2014-08-13, 14:46
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Fan vad alla hakar upp sig på hit ratio-diskussionen.
Ha ha! Snyggt försök till kappvänderi. Du är lika medskyldig till diskussionen som alla andra.
Citat:
Jag har vidare aldrig hävdat att hit ratio skulle vara en bra indikator på hur skicklig en spelare är
Ok. Så då var det inte du som skrev följande inlägg om hitration?
Citat:
Citat:
...så jag vidmakthåller att det är en relevant faktor för hur bra en spelare är.

Skit samma. Egentligen skulle jag vilja basha spottingsystemet också för det funkar ju lika bra som RNG'n å allt annat - men nu har vi gnällt så mycket så nu tänkte jag slänga iväg lite positiva ord istället. Och det gäller Strongholds, som verkar helt klart lovande! Inte så inrutat och svårvunnet som CW, dessutom med variation i både banor, tiers och motstånd. (Och inga låsta tanks, ännu så länge). CW Light eller TC Pro. Kalla det vad ni vill men det känns som WG hittat mer rätt här än i 7 vs 7 och Historical Battles i alla fall. Skall bli kul att följa utvecklingen av detta. Det har i alla fall börjat riktigt bra.
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-08-13 kl. 15:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in