Citat:
Du har uppenbarligen inte mött så många Batchats eller WZ-132?
För övrigt, om jag inte behöver sikta på en weakspot så brukar jag skjuta när cirkeln (Jimbo) täcker tanken eftersom jag då kan flytta tillbaka i skydd.
Kul att du fokuserar på den lägre siffran istället för att läsa vad jag skrev. Min hit rate på tier8-10 tanks är 70-80% beroende på tank.
Citat:
Jag kör allting och föredrar medium och light tanks.
Citat:
Båda sakerna är sanna, jag kan bli bättre och riktigt bra spelare snapshottar väldigt mycket. Å andra sidan vet de när de kan snapshotta och inte.
Citat:
Vinna en match är inget som avgörs av dig. Det är laget som vinner eller förlorar. Och som jag förklarade för dig. Man bör inte tänka på kostnaden. Men kör du utan premium konto. Så kommer denna kostnad att bli avsevärd. Dvs det blir svårt att inte ha premium om du ska kunna köpa nya större vagnar senare.
Öh, är inte vi överens? Både du och jag anser att man inte ska tänka på ammokostnaden?
Dessutom, utan premium så ser man till att grinda credits i tier5-6, inte i tier8. Det gjorde jag innan jag var smart och skaffade premium.
Citat:
Att spela en TD har inget med hit rate att göra. Spelat en SU/ISU-152?
Vad är din hit rate, jag har berättat min?
Citat:
Visst drabbas man av förluststreaks, men det är oftast väldigt tydligt varför det sker om man har XVM.
Till skillnad från dig, så kan jag relativt ofta avgöra matcher, men då är jag också ofta en av de bättre spelarna i mitt lag. Vilket det å andra sidan inte krävs mycket för.
Vilket händer mer och mer för mig. Jag kör inte XVM då min dator inte har så bra CPU så jag vill inte att det ska dra extra och man blir väl bara deppad när man ser hur dåliga folk är.