Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Jag håller helt med dig att det hade varit en klar fördel ifall man haft FL med något
bättre kunskaper om hur personer med dessa neuropsykiatriska funktionsnedsättningar
kan fungera. Det hade kunnat resultera i något mer givande än vad som blev fallet, helt klart.
Man behöver komplettera med en hel del på utbildningssidan onekligen.
Sedan vill jag klargöra att det var inte jag som började antyda att Vatchareeya Bangsuan
drygat ut sina inkomster genom att sälja sin kropp.
Jag reagerade rätt starkt på detta eftersom ingenting tyder på att så varit fallet och
och drog upp KJ i sammanhanget för att visa att då kunde lika gärna han ägnat sig
åt sådant. I båda fallen är det lika obestyrkt och osannolikt.
"Sorgesam läsning". Jo, det kan tänkas.
Det blir inte mera upplyftande direkt för att någon kallar en av de kvinnliga åklagarna
för "stolt höna" och att "hon är glapp i käften". Och förhörsledare för "gummisnoddar".
Det är en enorm skillnad skall jag berätta för dig, stolt som en tupp passar inte in på US,
därav valet stolt som en höna. Visst glappade Ulrika, det vet hon nog själv om och är väl
en av anledning till att artikeln togs bort. Hon har ju objektivitetsprincipen att tänka på så
media gjorde definitivt gumman en tjänst då dom omformulerade artikeln då grodor spontant hoppade ur hennes mun
Grodor skall inte hoppa ur en åklagare på detta vis då får man nog tåla att höra att du är
glappkäftad.
Förhörsledarna var som gummisnoddar, hur skall dom annars beskrivas då? Som kossor
som inte förstod att hålla sig i båset, skall du förhöra en aspergare så skall du hålla dig
inanför ramarna, eller stå någorlunda still i båset. Inte vara som ett gummiband eller
springa på grönbete för att du har bestämt dig för att med våld få ett erkännande.
Dina påhittade påståenden beskriver du bäst själv som "obestyrkta och osannolika" och
där kan jag bara hålla med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Saker och ting ska benämnas vid sina rätta namn och LKVN har faktiskt gjort det Grandioso, h*n glömde bara att nämna Massi-Fritz usla insats, i och för sig så kör EMF alltid samma tröttsamma tugg så att hon inte fick sina fiskar varma i LKVN,s inlägg beror förmodligen på EMF,s inkompetens.
EMF:s insats är så sorgesam för alla inblandade och det som är värst är att hon sprang
andras ärenden, hon sprang så svetten rann åt åklagarna som tyvärr fick avslag av RÅ.
Ingen kan komma och säga till mig att hon tänkte på VB med familj, bitterheten och nederlaget
var istället det som styrde trion. . . . Inkompetens var ordet!