Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Det är ju ganska uppenbart att det är på det lilla viset att när killen ifråga pressas på
saker som han ljuger om så blir han irriterad. Inget ovanligt med det. Så reagerar de
flesta lögnare när frågorna inte vill upphöra.
De vill ju förstås slippa att sitta och förnedra sig själva längre än nödvändigt med sina
osanningar. De vill bara ha det undanstökat och att folk ska köpa deras lögner.
Om hundens öde ville han ju ogärna uppehålla sig. Pressades han om den historien
så blev han då också aningens irriterad som bekant.
Själv är jag mest irriterad på att inte människan kan stå för vad han gjort och berätta
alltsammans. Och undanber mig i sammanhanget någon liten förnumstig kommentar
om att han kan ju inte stå för nåt som han inte har gjort.
Kanske att inte du är rätt person att uttala dig om förhören då du ser och hör saker som
ingen av berörda personer genom hela utredningen gjort. Ett uttalande har gjorts i press
av US där hon stolt som en höna stod och berättade att man äntligen fick en reaktion
av pojken. Tyvärr kan jag inte länka denna artikel eftersom den togs bort av media
ganska snart efter att den publicerats och istället byttes ut mot en mer neutral artikel,
där US uttalade sig mer sofistikerat. Hon var lite väl slapp i käften här US och tog ut sin
frustration på fel person för att förhören inte gav något, det var nog Sixten och Peter
som istället skulle tillrättavisas för sin inkompetens. Onödigt att slänga ur sig att
detta med reaktionen runt hunden var "
försvårande för honom och att hans trovärdighet
i och med detta skadats mycket"
Haka inte upp dig på förhören, dom dåliga svaren från KJ berodde på värdelösa
förhörsledare. Att förhöra en asperger misstänkt kräver mycket av dig. Du
som förhörsledare behöver hålla dig innanför ramarna tillika som du har att göra med en
person som ideligen hoppar utanför ramarna, att klara detta detta kräver sin man.
Tyvärr för alla var Peter och Sixten inga män, snarare gummisnoddar som absolut
inte hade någon struktur. Så att sitta och länka delar ur förhören med KJ ger
tyvärr desto mindre.
Tack och lov att man slapp se och höra eländet, för förutom den psykologiska kunskapen
som krävs för att förhöra en aspergare är den "fysiska" delen minst lika viktig.
Med detta sagt får ni återgå till att prata om horor, manlig prostitution och att böga sig
med att ta den i tvåan och munnen, jag säger bara oj, oj, oj så jävla sorgesam läsning.