Citat:
Men du länkar ju själv till hur stora och kraftiga dessa vapen var! Hur döljer man sådana sprängkrafter? Var tog strålningen vägen? Varför lät de inget? Jag trodde givetvis du talade om små laddningar som kunde döljas i en dator t.ex, precis som det beskrevs i texten du citerade.
Länken till Expressen talar dessutom om ett projekt som inleddes långt efter wtc...
Länken till Expressen talar dessutom om ett projekt som inleddes långt efter wtc...
Jag har bevisat för dig nu att teknologin finns, vad mer kräver du? Ska du haka upp dig på detaljer nu?
Citat:
In the 1950s and 1960s, the United States developed several different types of lightweight nuclear device. The smallest of these was the W54 warhead, which had a 10.75 inch diameter (270 mm), was about 15.7 inches long (400 mm), and weighed approximately 23 kg (50 lbs).
Det låter verkligen som ett "stort och kraftigt" vapen hörru..betänk också att man hade dessa redan på 60-talet, fatta då hur mycket den teknologin säkerligen förfinats och utvecklats sedan den tiden. Men du verkar ju fortfarande leva i villfarelsen att det inte finns någon hemligstämplad teknologi överhuvudtaget även fast jag bevisat det för dig flera gånger.
Citat:
Varför? Varför tror du att om man tar bort bärande strukturer med CD så faller huset fortare än om man tar bort bärande strukturer med rasmassor och eld? Känns som ett nonsensargument som du tror står på egna ben utan behov av vidare förklaring, så är det förstås inte.
Du har uppenbarligen inte läst på om detta ö.h.t, det märks. Hur skulle "eld" kunna tillintetgöra all bärande intern struktur ögonblickligen? För det är ju vad som måste hänt ifall vi ska få den officiella historien att gå ihop med free fall... Shyam Sunder förklarade det ju själv. Han förklarade tydligt varför free fall var inte var kompatibelt med en eldinitierad kollaps..sen att NIST ändrar sig och plötsligt påstår att det är det är direkt motsägelsefullt och kan inte tas seriöst av någon.
Citat:
“[A] free fall time would be [the fall time of] an object that has no structural components below it. . . . [T]he . . . time that it took . . . for those 17 floors to disappear [was roughly 40 percent longer than free fall]. And that is not at all unusual, because there was structural resistance that was provided in this particular case. And you had a sequence of structural failures that had to take place. Everything was not instantaneous.”
Kan vi försöka förhålla oss till verkligheten kanske och ett 45000 ton stålmonster som faller ihop som ett korthus i tom erkänd free fall.
Men så fort du blir motbevisad fortsätter du bara att kräva fler och ännu mer detaljerade bevis, ingenting är gott nog...kan vi åtminstone enas om att det existerar mini-kärnvapen så jag slipper se dig ta upp det argumentet igen?