2014-08-08, 01:34
Medlem
BenandCos avatar
Lr smlla i Halmstad ryktas att danskar ska hitta dit, under helgen och DIF rullar med hga nummer!
Citera
2014-08-08, 08:26
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Du r medveten om att FB inte gett ngon intervju sedan den i Offside 2002, va? Du verkar f det till att vra grabbar stndigt ger intervjuer, verkar det som. Hur tnker du d?
Ambitis hemsida, flera TV-reportage, en bok... i jmfrelse med vriga svenska firmor ter de sig tmligen mediekta.
Citera
2014-08-08, 09:47
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.Battuta
Ambitis hemsida, flera TV-reportage, en bok... i jmfrelse med vriga svenska firmor ter de sig tmligen mediekta.

Det frndrar inte det faktum att det var 12 r sedan det gjordes ett officiellt framtrdande i media sist. Att Insider och Uppdrag Granskning belyser Firman Boys i sina journalistiskt sett rent vidriga program, kan du ju faktiskt inte klandra just FB fr. Inte heller att skrpblaskorna skriver en massa saker, r ngot du kan lasta FB fr. Det r inte s att det bjuds in till debatt.

Vore det sedan bttre med en mindre ambitis hemsida? Hade du varit klarade om det varit en skitsida i stil med kritaen5a? Och fr att Sverigescenen finns, gr det FB till en mediekt liga?

Jag hoppas dessutom att du inser att alla andra ligor gjort ett flertal medieframtrdanden under dessa tolv r d AIK lagt locket p. Trots detta faktum, anar jag att du nd frsker f det till att Gnaget r mest mediekta. Vnligen frklara hur du fr detta att g ihop.

Boken skrevs dessutom knappast som ett PR-program. Det r en(1) f.d. grabb som ger sin bild av sin tid p scenen. Det r vl inte s konstigt att det skrivs bcker av grabbar som r/har varit involverade i scenen? nnu en gng: frklara vari mediektheten ligger hr.
Citera
2014-08-08, 14:12
Medlem
Glm inte heller musikvideon ak41 eller vad den hette.
Citera
2014-08-08, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Ja, s r det. Du tog mig p bar grning, jag vet inte vilka ledare som finns i Bajen.
Sluta nu.. B, resten fr du vl dra fram sjlv.
Citera
2014-08-09, 10:22
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Det frndrar inte det faktum att det var 12 r sedan det gjordes ett officiellt framtrdande i media sist. Att Insider och Uppdrag Granskning belyser Firman Boys i sina journalistiskt sett rent vidriga program, kan du ju faktiskt inte klandra just FB fr. Inte heller att skrpblaskorna skriver en massa saker, r ngot du kan lasta FB fr. Det r inte s att det bjuds in till debatt.

Vore det sedan bttre med en mindre ambitis hemsida? Hade du varit klarade om det varit en skitsida i stil med kritaen5a? Och fr att Sverigescenen finns, gr det FB till en mediekt liga?

Jag hoppas dessutom att du inser att alla andra ligor gjort ett flertal medieframtrdanden under dessa tolv r d AIK lagt locket p. Trots detta faktum, anar jag att du nd frsker f det till att Gnaget r mest mediekta. Vnligen frklara hur du fr detta att g ihop.

Boken skrevs dessutom knappast som ett PR-program. Det r en(1) f.d. grabb som ger sin bild av sin tid p scenen. Det r vl inte s konstigt att det skrivs bcker av grabbar som r/har varit involverade i scenen? nnu en gng: frklara vari mediektheten ligger hr.
Sluta nu, propagandaministeriet inom FB r lika mediekta som en flock dokuspadeltagare. Menar du att det r en ren slump att media ofta fokuserar p just dem. Jag menar inte att FB medvetet lcker information men man fr en tmligen ogenerad visuell identitet som de facto saknar motstycke bland vriga svenska firmor.
Citera
2014-08-09, 10:39
Medlem
Idag smller det nere i Mjllby. Maifs firma har laddat under veckan.
Citera
2014-08-09, 14:54
Medlem
Bajen mot gnaget idag???
Citera
2014-08-09, 16:41
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Bajen mot gnaget idag???
Lga nummer, runt 20-30 p varje sida.