Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Allts, du och jag kan ingenting om denna vrlden, men 'r du verkligen s jvla korkad s du tror man kan hoppa in hr, dra lite fraser frn videofilmer, internet, och kunna pissa p alla dessa hrt kmpande grabbar?
Du kan kunna hur jvla mycket om den engelska kulturen du vill, jag kan inte ppna min kft om det fr jag vet inget. men jag vet att engelsmnnen, om ngra, har det dr jvla tok-psyket fr att dra det hela vgen.
Men du, kom inte hr och frsk trampa p en fin svensk nyutblommad milj, dr jag vet att mnga skulle klara av att kliva rakt i vilken engelsk firma som helst. Inte som ngra hjltar, men de skulle definitivt inte gra bort sig. Jag tror faktiskt att jag ocks klara av det, inte st ensam ute i Bermondsey och kaxa, men iaf gra en bra insats fr de jag engagerat mig i.
Vad fan snackar du om din luffare?
Jag har fljt West Ham United sedan 1980.
Deras "vanliga" fans bar faktiskt runt likkistor i Arsenals frger med texten: "R.I.P Arsenal" och ett par korslagda hammare mlat p utanfr Wembley infr F.A Cup-finalen d.
Whatever West Hams 'ooliganer hll p med samtidigt vill man ju knappast ens veta ...
Det dvarande division tvlaget West Ham vann finalen med 1-0 mot Arsenal p Wembley.
I alla fall - s kte West Ham-fans omkring i East End efter matchen i claret and blue frgade bilar med flaggor hngande utanfr och med texten:
"Rockin' Brookin'" mlat p sidorna!
Och d var West Ham United ett division tv lag, remember!
Bildbevis finns i bcker p allt detta West Ham-jive - men inte p ntet, tyvrr.