2015-01-24, 22:11
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Allts, du och jag kan ingenting om denna vrlden, men 'r du verkligen s jvla korkad s du tror man kan hoppa in hr, dra lite fraser frn videofilmer, internet, och kunna pissa p alla dessa hrt kmpande grabbar?

Du kan kunna hur jvla mycket om den engelska kulturen du vill, jag kan inte ppna min kft om det fr jag vet inget. men jag vet att engelsmnnen, om ngra, har det dr jvla tok-psyket fr att dra det hela vgen.

Men du, kom inte hr och frsk trampa p en fin svensk nyutblommad milj, dr jag vet att mnga skulle klara av att kliva rakt i vilken engelsk firma som helst. Inte som ngra hjltar, men de skulle definitivt inte gra bort sig. Jag tror faktiskt att jag ocks klara av det, inte st ensam ute i Bermondsey och kaxa, men iaf gra en bra insats fr de jag engagerat mig i.

Vad fan snackar du om din luffare?

Jag har fljt West Ham United sedan 1980.

Deras "vanliga" fans bar faktiskt runt likkistor i Arsenals frger med texten: "R.I.P Arsenal" och ett par korslagda hammare mlat p utanfr Wembley infr F.A Cup-finalen d.

Whatever West Hams 'ooliganer hll p med samtidigt vill man ju knappast ens veta ...

Det dvarande division tvlaget West Ham vann finalen med 1-0 mot Arsenal p Wembley.

I alla fall - s kte West Ham-fans omkring i East End efter matchen i claret and blue frgade bilar med flaggor hngande utanfr och med texten:

"Rockin' Brookin'" mlat p sidorna!

Och d var West Ham United ett division tv lag, remember!

Bildbevis finns i bcker p allt detta West Ham-jive - men inte p ntet, tyvrr.
Senast redigerad av Sleeptalker 2015-01-24 kl. 22:30.
Citera
2015-01-25, 16:23
Medlem
_Dante_s avatar
Jag tycker det finns vldigt LITE filmer att hitta dr ni bankar skiten ur varandra! Vafan ta och se till att Allting Alltid blir filmat och lgg upp skiten p YouTube s vi fr skratta lite t er!

Jvligt ogenerst av er tycker jag!
Senast redigerad av _Dante_ 2015-01-25 kl. 16:29.
Citera
2015-01-25, 21:32
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
Mjligt att Sundsvall har skramlat ihop ngot gng killar infr allsvenskan, klubb gaxxa eller "garba".

Garba r vl en gammal spelare i GIF Sundsvall?
Citera
2015-01-26, 11:06
Medlem
Quasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Garba r vl en gammal spelare i GIF Sundsvall?

Korrekt!
Citera
2015-01-26, 16:23
Medlem
Det gr bra nu fr DFG - stryk bde mot Wisemen och KGB
Citera
2015-01-26, 22:16
Medlem
Stryk mot KGB nr??
Citera
2015-01-27, 03:26
Medlem
GSE_s avatar
S FB kte p pisk i huvudstaden i helgen igen. WM r ju en klass fr sig nufrtiden.
Citera
2015-01-27, 05:18
Medlem
Fanatiker.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James91
Nej det r inte polacker. Det r AIK och det r inte bara FB d jag sjlv r med p filmen.

Fr man frga hur ofta ni i firmorna ker dit fr diverse brott? Knns som att polisen borde kunnat stta dit en hel del som r med i det dr klippet...
Citera
2015-01-27, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
S FB kte p pisk i huvudstaden i helgen igen. WM r ju en klass fr sig nufrtiden.
En klass fr sig r dom inte. Ligorna har sina stunder. Fb hade samma hybris ett bra tag.
Citera
2015-01-27, 12:57
Medlem
WM r riktigt stabila fr tillfllet. Ryktas om att det var delar av Riga-ligan som krde ver FB.
Citera
2015-01-27, 13:00
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatiker.
Fr man frga hur ofta ni i firmorna ker dit fr diverse brott? Knns som att polisen borde kunnat stta dit en hel del som r med i det dr klippet...

Klippet anvndes som ett bevismaterial mot grabbarna av polisen. Det var allts polisen som filmade allt om jag inte har fel. Bevismaterialet blev sedan officiellt och d lades klippet upp.
Citera
2015-01-27, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
En klass fr sig r dom inte. Ligorna har sina stunder. Fb hade samma hybris ett bra tag.
Bara det att WM har haft sitt winning streak nu i bar mnga r, en frlust, emot fb de senaste 9-10 ren ser ju rtt bra ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in