2014-08-06, 15:29
Medlem
bulle65s avatar
http://hooliganstv.com/interview-wit...n-boys-member/
Citera
2014-08-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Har varit aktiv sedan tidigt 90-tal, jag har d VLDIGT sllan varit med om att vi ses i direkt anslutning utanfr ngon arena (och gmma sig i massan s du sger,haha stor risk!).
Snarare en annan del av stan, eller "rkar" springa in i varandras ligor,antingen timmar innan eller efter matchen! Jag har full respekt fr att det finns folk som vill kra mer avskilt idag, framfr allt med snuten som har mer koll och hela den biten. Men fr min egna del var just det halva charmen med allt... "dom sitter p sder, vi ker dit. Eller Vi ska ses vid stgtagatan kl.13." ja du hajar!
Men att sga att det krvs mer "guts" att st i ngon jvla hla flera mil frn stan och oftast inte ens p matchdag r bara patetiskt. Alla fr tycka vad dom vill, men JAG och mina gamla vnner r i alla fall just FOTBOLLSLIGISTER, inte bara ligister eller kampsports fighters.
No guts? pffff G och lgg dig din jvla frsking!

Du fr grna spela lcker p ett anonymt internetforum om du vill men jag orkar inte ge mig in i det. Du var skert skithftig.
Citera
2014-08-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Sen nr en 120+ manna liga vntade p Bajen ospottade s valde Bajen o stlla in, tacka er ledare fr det.

Det var vl en spontan sampling frn er sida? Hade ni verkligen aviserat att ni ville mtas up i frvg? Och spottade vet jag inte, hela jvla Instagram var frn sekund 1 full med bilder frn er s.k samling. Varfr r folk s kta p gruppfoton?
Citera
2014-08-07, 08:01
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
http://hooliganstv.com/interview-wit...n-boys-member/

Fga frvnande att det just r en FB-medlem som lter sig intervjuas.
Citera
2014-08-07, 12:16
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.Battuta
Fga frvnande att det just r en FB-medlem som lter sig intervjuas.

Och varfr r detta "fga frvnande"?
Citera
2014-08-07, 12:33
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronSemedi
Och varfr r detta "fga frvnande"?
De skyr ju inte direkt publicitet, om man sger
Citera
2014-08-07, 12:57
Medlem
BaronSemedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibn.Battuta
De skyr ju inte direkt publicitet, om man sger

Du r medveten om att FB inte gett ngon intervju sedan den i Offside 2002, va? Du verkar f det till att vra grabbar stndigt ger intervjuer, verkar det som. Hur tnker du d?
Citera
2014-08-07, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Det var vl en spontan sampling frn er sida? Hade ni verkligen aviserat att ni ville mtas up i frvg? Och spottade vet jag inte, hela jvla Instagram var frn sekund 1 full med bilder frn er s.k samling. Varfr r folk s kta p gruppfoton?
Du kan lugna ner dig direkt. Spontan samling med 120 man, vem frsker du lura? Vi tabbade oss, sedan gjorde vi det som frvntades, vi omgrupperade och tog kontakt igen. Det hr vista bajen och vntade p vrat samtal. Nr vi vl ringer stller bajen in, inte vi. Skulle nog pst att bajen var ngra sekunder snabbare ut p internet med bilder samt texten att vi bangade.
Rttotten som hller i bajen e scenens skmt. Varje gng man snackar med ngon frn en annan lika fr man hra en del roliga anekdoter om honom
Verkar inte vara svinpoppis bland bakarna heller.
ja A jag vet att du sitter aom klistrad hr.
Citera
2014-08-07, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du kan lugna ner dig direkt. Spontan samling med 120 man, vem frsker du lura? Vi tabbade oss, sedan gjorde vi det som frvntades, vi omgrupperade och tog kontakt igen. Det hr vista bajen och vntade p vrat samtal. Nr vi vl ringer stller bajen in, inte vi. Skulle nog pst att bajen var ngra sekunder snabbare ut p internet med bilder samt texten att vi bangade.
Rttotten som hller i bajen e scenens skmt. Varje gng man snackar med ngon frn en annan lika fr man hra en del roliga anekdoter om honom
Verkar inte vara svinpoppis bland bakarna heller.
ja A jag vet att du sitter aom klistrad hr.

Jag trodde han svamlade om FBs senaste samling mot oss i sderort. DFGs samling och vad som hnde efter har jag inte koll p. Mer n att jag ftt berttat att ni spelade Allan Ballan efter att vi blst av och splittras upp.

Du ska inte skriva om anekdoter. Jag knner och har vxt upp med en jvla massa av era ldre. Nstan halva er liga bestr av f.d OBS-elever. Jag kan dra en massa historier om du vill. Och r du ldre s har vi garanterat setts.

Vet inte vilken ledare du talar om. Du fr grna skicka namn i PM.

Fresten varfr gick ni inte ner frn parken mot oss i premiren? Istllet satt ni i bilarna och tryckte och krde lite warm-up i parken.

Puss & kram.
Citera
2014-08-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Jag trodde han svamlade om FBs senaste samling mot oss i sderort. DFGs samling och vad som hnde efter har jag inte koll p. Mer n att jag ftt berttat att ni spelade Allan Ballan efter att vi blst av och splittras upp.

Du ska inte skriva om anekdoter. Jag knner och har vxt upp med en jvla massa av era ldre. Nstan halva er liga bestr av f.d OBS-elever. Jag kan dra en massa historier om du vill. Och r du ldre s har vi garanterat setts.

Vet inte vilken ledare du talar om. Du fr grna skicka namn i PM.

Fresten varfr gick ni inte ner frn parken mot oss i premiren? Istllet satt ni i bilarna och tryckte och krde lite warm-up i parken.

Puss & kram.

Du vet allts inte vem er egna ledare r? T.om Helsingborg skulle veta vilken snubbe El Pistolero snackar om hahaha...
Citera
2014-08-07, 22:02
Medlem
Ja, s r det. Du tog mig p bar grning, jag vet inte vilka ledare som finns i Bajen.

Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Du vet allts inte vem er egna ledare r? T.om Helsingborg skulle veta vilken snubbe El Pistolero snackar om hahaha...
Citera
2014-08-07, 23:41
Medlem
capitalswes avatar
att den gamla hrliga AIK-sjukan gjorde nnu en comeback och spred sig som ett frlamande virus ver Hammarbys KGB. Detta efter att KGB hrt av sig och velat mta FB. Givetvis under gynnsamma frutsttningar (Bajens matchdag, Sdermalm, mm) men nd. FB drog med kort varsel ihop en stkig och numerrt bra liga som samlades upp utan polisnrvaro i sderort. KGB:s olika samlingar gick dock inte lika bra d bde sjukdom och pstdd polisnrvaro lamslog sderbrderna som valde att stlla in uppgrelsen

Citat frn Sverigescenen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in