2014-08-08, 00:52
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Anton Lander till Skellefteå - det vore väl en rätt så logisk värvning?
2014-08-08, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jo, förutom den där lilla detaljen att han förlängde 1 år med Edmonton den 12 Maj 2014 http://oilers.nhl.com/club/news.htm?id=718851
Senast redigerad av Skogsrök 2014-08-08 kl. 01:07.
2014-08-08, 09:26
Medlem
m4tt145s avatar
Verkar som att Nylander kan vara på g till HV om han inte tar plats i NHL - vilket han inte kommer göra. Enligt Sportbladet.
2014-08-08, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Verkar som att Nylander kan vara på g till HV om han inte tar plats i NHL - vilket han inte kommer göra. Enligt Sportbladet.
Han borde hålla sig till MoDo. Gillar inte alls spelare som bryter kontrakt och far runt sådär. Vittnar om kass attityd om individer som fått för sig att de är större än laget. HV71 borde inte bidra till den skiten, ty i grunden så är han bara en Fjantenberg.

Varför de tramsar om Fiala förstår jag inte. Han är klar han spelar i HV71. Har inte ens varit på frågan om något NHL för honom.
Senast redigerad av Skogsrök 2014-08-08 kl. 09:44.
2014-08-08, 10:01
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte

Han har varit jävligt tydlig med att det är Oilers som gäller när jag pratat med honom.

Men det behöver inte betyda ett skit iofs.
2014-08-08, 10:15
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Han borde hålla sig till MoDo. Gillar inte alls spelare som bryter kontrakt och far runt sådär. Vittnar om kass attityd om individer som fått för sig att de är större än laget. HV71 borde inte bidra till den skiten, ty i grunden så är han bara en Fjantenberg.

Varför de tramsar om Fiala förstår jag inte. Han är klar han spelar i HV71. Har inte ens varit på frågan om något NHL för honom.
Han borde stanna i Nordamerika. Väldigt konstig spelare som byter klubb varannan månad.

Att en sån som Fiala tror han har chans på NHL är bara löjligt.
2014-08-08, 10:25
Bannlyst
Citat:
Han borde stanna i Nordamerika. Väldigt konstig spelare som byter klubb varannan månad.

Att en sån som Fiala tror han har chans på NHL är bara löjligt.
Jomen nu är det ju inte Fiala som tror det utan sportbladet som spekulerar om det http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/hv71/article19331697.ab rätt ska vara rätt.

Och varför kallar sportbladet dem för drömduo? Jag menar med all respekt för Fiala men de där två tillsammans känns mest som en rutinerad räv som varit med ett tag kan smälla ned rätt enkelt om han skulle tröttna på de två.
2014-08-08, 11:52
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Jomen nu är det ju inte Fiala som tror det utan sportbladet som spekulerar om det http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/hv71/article19331697.ab rätt ska vara rätt.

Och varför kallar sportbladet dem för drömduo? Jag menar med all respekt för Fiala men de där två tillsammans känns mest som en rutinerad räv som varit med ett tag kan smälla ned rätt enkelt om han skulle tröttna på de två.
Har för mig att han har sagt att det var hans mål, men strunt samma.

Båda två kan bli riktigt bra, dock inga superspelare just nu. Nylander är jag tätt tveksam till faktiskt.
2014-08-08, 11:58
Bannlyst
Citat:
Har för mig att han har sagt att det var hans mål, men strunt samma
Det måste du nog ha missuppfattat. Visst klart att NHL är hans mål men knappast denna säsong. Har ju i princip stått klart att han fortsätter i HV71 denna säsong redan innan han debutera i vårt A-lag förra säsongen.
2014-08-08, 13:20
Medlem
Displaceds avatar
Expressens tipp inför nästa säsong. DIF framför HV8-1.

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/sa-starka-ar-shl-lagen-just-nu/
2014-08-08, 14:03
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Expressens tipp inför nästa säsong. DIF framför HV8-1.

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/sa-starka-ar-shl-lagen-just-nu/

Vad handlar ditt hat mot Hv om? Var och vartannat inlägg handlar om att fåna dig.
2014-08-08, 14:25
Medlem
Vassilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Vad handlar ditt hat mot Hv om? Var och vartannat inlägg handlar om att fåna dig.
Nu är det ju dock inte han som har skrivit artikeln utan en viss mupp på Expressen som, tillsammans med Wennerholm på AB, kan klassas som de två största skämten inom den svenska journalistkåren.

DIF, med dagens trupp, före HV? Nja.
Att Modo är med och konkurrerar med om jumboplatsen köper jag dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in