2014-08-08, 14:27
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Expressens tipp inför nästa säsong. DIF framför HV8-1.

http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/sa-starka-ar-shl-lagen-just-nu/
Snälla, HV8-1 är inte roligt
2014-08-08, 14:37
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vassili
Nu är det ju dock inte han som har skrivit artikeln utan en viss mupp på Expressen som, tillsammans med Wennerholm på AB, kan klassas som de två största skämten inom den svenska journalistkåren.

DIF, med dagens trupp, före HV? Nja.
Att Modo är med och konkurrerar med om jumboplatsen köper jag dock.

Fast det var ju inte alls det ja menade. Men tack för din input!
2014-08-08, 14:44
Medlem
Vassilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Fast det var ju inte alls det ja menade. Men tack för din input!
Men nu var det inlägget med länk till bloggen som du citerade. Tack för ditt försök till att vara lustig!

Att han som motståndarfan inte har mycket till övers för en konkurrent är väl inte så konstigt?
2014-08-08, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Jo, det är skitkul för det måste ju tolkas som att HV har vunnit en match med 8-1

Varför han just snöat in på det för HV71 charmiga resultatet är svårt att veta i och med att HV71 precis som de flesta andra lag (utan att kollat på statistiken) måste ha vunnit och förlorat matcher med större resultat än så.
2014-08-08, 14:59
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Det är inte tanken heller, det tjänar syftet som en ständig påminnelse. Kanske slutar med det vid säsongsstarten, kanske inte.
2014-08-08, 15:42
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vassili
Men nu var det inlägget med länk till bloggen som du citerade. Tack för ditt försök till att vara lustig!

Att han som motståndarfan inte har mycket till övers för en konkurrent är väl inte så konstigt?
Du har nog inte varit här tillräckligt länge för att förstå vad det handlar om.

Citat:
Det är inte tanken heller, det tjänar syftet som en ständig påminnelse. Kanske slutar med det vid säsongsstarten, kanske inte.
Ständig påminnelse om vad? Att dom förlorade en match med 8-1? Som inte påverkade deras tabellläge? Nej, bara löjligt. Alla lag har väl åkt på stora förluster?
2014-08-08, 15:55
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ständig påminnelse om vad? Att dom förlorade en match med 8-1? Som inte påverkade deras tabellläge? Nej, bara löjligt. Alla lag har väl åkt på stora förluster?
Jag tror han menar en ständig påminelse av när HV71 vann med 7-0 mot brynäs 2002,
8-1=7
2014-08-08, 16:04
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Du har nog inte varit här tillräckligt länge för att förstå vad det handlar om.

If you say so. Du kan väl börja med att fråga dig varför somliga av dina medfans kallar Brynäs för "Brownass". Lika dumt det i så fall, knappast jag som uppfann öknamn liksom.

Något mer du vill snacka om? Skriv i PM om du vill fortsätta tjafsa.

2014-08-08, 16:21
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
If you say so. Du kan väl börja med att fråga dig varför somliga av dina medfans kallar Brynäs för "Brownass". Lika dumt det i så fall, knappast jag som uppfann öknamn liksom.

Något mer du vill snacka om? Skriv i PM om du vill fortsätta tjafsa.

Varför ska jag skicka PM om du inte vill svara?

Men fortsätt släng dig med dina roliga öknamn bara för att du har blivit butt-hurt av en användare på FB, gör inte mig något.

I övrigt så vore Eric Beaudoin en enorm förstärkning för Malmö som redan ser superstarka ut på pappret.
2014-08-08, 16:41
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
gör inte mig något.
Clearly.
2014-08-08, 16:42
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Clearly.
Verkligen inte, tänkte bara påpeka att ditt öknamn inte var roligt, men eftersom det tydligt hade en mycket djupare betydelse än så får du gärna fortsätta.
2014-08-08, 17:37
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Vad handlar ditt hat mot Hv om? Var och vartannat inlägg handlar om att fåna dig.

Grattis, nu har ni fått sopan efter er. Nästan värt att spela allsvenskan för att slippa läsa allt skit och påhitt från personen i fråga. Jag rekommenderar att sätta på ignore, annars finns risk för att du drar handen genom huvudet i någon av alla facepalms du kommer göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in