2014-08-06, 22:28
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
1) ur evolutionär synvinkel är vi ganska lika.
2) han är kanske sjuk i huvudet, men många kvinnor tänder på dessa män.
3) detta är en social fernissa som handlar om att värna kvinnors heder.
4) fel, även män som är framgångsrika på sexmarknaden våldtar.
5) det är fel. Att leva ut sina lustar är en form av dominans. Kvinnor tänder på dominans.
6) inget är så tändande för kvinnor som att bryta tabun om "fin och skör" kvinnlig sexualitet. Varför tror du 50 shades of gray sålde så bra?

Jag förespråkar inte våldtäkter, men jag tycker vi alla ska förstå att vi är mer djur än vi anar...

Du kanske inte känner Babianen men vi är många som försöker få henne att fatta att alla kvinnor inte är som hon. Att alla kvinnor inte tänder på samma saker som hon. Hon fattar inte heller att man inte kan vilja bli våldtagen då det säger emot sig självt. Hon vet inte heller att det är skillnad på fantasier och vad man vill göra rent sexuellt i verkligheten.
Om vi är djur eller inte hör inte hit, ingen vill bli våldtagen. Men Babianen tror att alla kvinnor vill det...även fast hon inte vill det själv. Och nej, alla kvinnor tänder inte på dominans. Speciellt inte den sortens dominans som Babianen menar.
Citera
2014-08-06, 22:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
1) För att alla tänder inte på samma sak som du. Orsak: Vi är olika.
2) Nej en man som våldtar är inte ett dugg spännande. Han är sjuk i huvudet.
3) Nej de är inte automatiskt attraktiva. Ingen vill bli våldtagen, det är inget man kan vilja bli och alla vill inte ha sex med Dan för alla kvinnor finner inte honom attraktiv.
4) Mycket konstig mening för de är ju inte de som inte blir nekade som våldtar, det är bara de som blir nekade som kan göra det.
5) Alla kvinnor finner inte dominanta män attraktiva och väldigt få kvinnor finner perversa män attraktiva. Och nej det där beskriver inte en våldtäktsman.
6) Nej det är inte ett dugg hett när en man tvingar en kvinna till sex. Det finns inget som är så avtändande som en man som gör så. Jag förnekar ingenting, jag säger som det är.

1) Det svarar inte på varför de inte skulle tända på det?

2) Eftersom 60% av kvinnorna tänder på våldtäkt så betyder det att majoriteten av kvinnorna tycker att våldtäkts-män är spännande/sexuellt attraktiva.

3) De är attraktiva för att kvinnor tänder på dominans jag postade belägg för det förut, till exempel tänder kvinnor på lukten av dominanta män när de är mest fertila, de tänder på aggressiva män när de är mest fertila, och så vidare.

Man kan vilja bli tvingad till sex av en man trots att man säger nej. Du kan se att majoriteten av kvinnorna fantiserar om att det ska hända dem.

De flesta kvinnor skulle inte klaga om Dan Bilzerian våldtog dem varför skulle de?

4) Nej de flesta män som blir nekade våldtar inte.

6) Men varför köper 30 miljoner+ kvinnor porr som går ut på att män tvingar kvinnor till sex? Det betyder att de tycker att det är så hett att de är villiga att betala för det. Om man betalar för att läsa våldtäkts-porr så är man väldigt inne på våldtäkt. Varför skulle en sådan kvinna inte njuta av att bli våldtagen?
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 22:44.
Citera
2014-08-06, 22:51
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det svarar inte på varför de inte skulle tända på det?

2) Eftersom 60% av kvinnorna tänder på våldtäkt så betyder det att mjoriteten av kvinnorna tycker att våldtäkts-män är spännande.

3) De är attraktiva för att kvinnor tänder på dominans jag postade belägg för det förut, till exempel tänder kvinnor på lukten av dominanta män när de är mest fertila, de tänder på aggressiva män när de är mest fertila, och så vidare.

Man kan vilja bli tvingad till sex av en man trots att man säger nej. De kan se att majoriteten av kvinnorna fantiserar om att det.

De flesta kvinnor skulle inte klaga om Dan Bilzerian våldtog dem varför skulle de?

4) Nej de flesta män som blir nekade våldtar inte.

6) Man varför köper 30 miljoner+ kvinnor porr som går ut på att män tvingar kvinnor till sex? Det betyder att de tycker att det är så hett att de är villiga att betala för det. Om man betalar för att läsa våldtäkts-porr så är man väldigt inne på våldtäkt. Varför skulle en sådan kvinna inte njuta av att bli våldtagen?

1) Jo, det har jag gjort flera gånger. Vi tänder på olika saker. Du tror väl inte att alla kvinnor tänder på samma sak?
2) Nej det betyder att de har en fantasi, inte att de tänder på det i verkligheten.
3) Vad man fantiserar om är inte alltid det man vill i verkligheten. Ingen vill bli våldtagen. Det är ingenting man kan vilja bli.
4) Det skrev jag inte heller.
5) FÖR ATT DET ÄR EN FANTASI!!!!!!!!!!

ALLA SKULLE KLAGA OM DE BLEV VÅLDTAGEN AV DAN FÖR DET BETYDER ATT DE INTE VILL HA SEX MED DAN. FÅ IN DET I DIN HJÄRNTVÄTTADE HJÄRNA. MAN KAN INTE VILJA BLI VÅLDTAGEN. FATTAR DU INTE ATT DET ÄR EN OMÖJLIGHET? MAN KAN INTE VILJA VARA MED OM NGT SOM MAN INTE VILL VARA MED OM!!!!!!!!

Du har du fått svar på alla dina frågor ungefär 100 gånger. Har det inte gått i ditt huvud nu så kommer det aldrig att göra det. Jag kommer inte att svara på samma frågor eller påståenden igen.

De här tre punkterna är det du måste få in i hjärnan. Läs de om och om igen tills du fattar de!

1) Fantasi och verklighet är inte samma sak!
2) Man kan inte vilja bli våldtagen, det säger emot ordets betydelse.
3) Alla kvinnor tänder inte på samma saker!
Citera
2014-08-06, 23:04
Medlem
Citat:
Du kanske inte känner Babianen men vi är många som försöker få henne att fatta att alla kvinnor inte är som hon. Att alla kvinnor inte tänder på samma saker som hon. Hon fattar inte heller att man inte kan vilja bli våldtagen då det säger emot sig självt. Hon vet inte heller att det är skillnad på fantasier och vad man vill göra rent sexuellt i verkligheten.
Om vi är djur eller inte hör inte hit, ingen vill bli våldtagen. Men Babianen tror att alla kvinnor vill det...även fast hon inte vill det själv. Och nej, alla kvinnor tänder inte på dominans. Speciellt inte den sortens dominans som Babianen menar.

Jag har haft sex med runt 50 kvinnor. Alla tände på sexuell dominans och underkastelse... Det säger väl något?
Citera
2014-08-06, 23:10
Medlem
Citat:
Jag har haft sex med runt 50 kvinnor. Alla tände på sexuell dominans och underkastelse... Det säger väl något?

Jag har haft sex med 300 män, alla gillade att hänga upp och ner i taket och ha fladermussex...Det säger väl något?
Citera
2014-08-06, 23:17
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Gillade de förnedring och respektlöshet?
Citera
2014-08-06, 23:19
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Min son ser bra ut och är populär bland flickor så det är en moot point.
Enligt dig:
1: Tycker alla kvinnor om våldtäkt
2: Bara riktiga män våldtar
3: Män som inte våldtar är mesar
4: Du vill inte att din son ska vara en mes
Slutsats: Du uppfostrar och uppmuntrar din son till att våldta kvinnor eftersom i din värld är det så kvinnor vill bli behandlade.

En annan sak. Du påstår att du nöjer dig med den dominans din man utsätter dig för. Samtidigt säger du att våldtäkt är den bästa dominans man kan bli utsatt för. Isåfall borde du ju vilja bli våldtagen eftersom du vill ha det bästa sexet som är möjligt att få. Så, du vill alltså bli våldtagen, du tänder alltså på att bli våldtagen?

Du behöver inte skriva "nej jag vill inte bli våldtagen, jag tänder inte på det" för du har just erkänt att så är fallet. Nu har vi utrett det.

Att en kvinna inte gör motstånd mot en våldtäktsman betyder inte att hon njuter av våldtäkten. Hon är förmodligen mer rädd för att dö i samband med akten och vet med sig att risken för att dö ökar om hon gör motstånd.

Du vägrar erkänna att våldtäktsmän står längst ned på skalan tillsammans med barnaskändare bland kriminella trots att åtskilliga personer kan bevisa att så är fallet. Kolla vilken dokumentär som helst om kriminella eller poliser där de tar upp våldtäktsmän. De är avskydda i hela världen och har alltid varit. Hade inte våldtäktsmän varit avskydda hade de ju gått ut och skrutit med sina gärningar och hade någon försökt sätta dit dem hade de slagit ihjäl personen ifråga, eftersom de enligt dig är riktiga män. Riktiga män dominerar, våldtar och använder våld enligt din åsikt. Du har själv skrivit det flera gånger.
Tror mängder med inlägg från olika skribenter som säger tvärtemot dig så vägrar du ta reson.

I din värld är du den ende som har rätt. Trots att du säger om dig själv "jag är dum i huvudet" så vet du alltid bäst. Alla andra har fel. Har du genomgått en psykiatrisk undersökning någong gång? Det kanske börjar bli dags för det?
Senast redigerad av Cineasten 2014-08-06 kl. 23:38.
Citera
2014-08-06, 23:19
Medlem
Citat:
Gillade de förnedring?

När frågan väcks: Token of Resistance. När de accepterar så blir de vilda och exploderar av orgasmer. Jag vet inte ens själv om jag gillar detta utfall...
Citera
2014-08-06, 23:25
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
När frågan väcks: Token of Resistance. När de accepterar så blir de vilda och exploderar av orgasmer. Jag vet inte ens själv om jag gillar detta utfall...

Och vad händer innan de accepterar?
Citera
2014-08-06, 23:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Jo, det har jag gjort flera gånger. Vi tänder på olika saker. Du tror väl inte att alla kvinnor tänder på samma sak?
2) Nej det betyder att de har en fantasi, inte att de tänder på det i verkligheten.
3) Vad man fantiserar om är inte alltid det man vill i verkligheten. Ingen vill bli våldtagen. Det är ingenting man kan vilja bli.
4) Det skrev jag inte heller.
5) FÖR ATT DET ÄR EN FANTASI!!!!!!!!!!

ALLA SKULLE KLAGA OM DE BLEV VÅLDTAGEN AV DAN FÖR DET BETYDER ATT DE INTE VILL HA SEX MED DAN. FÅ IN DET I DIN HJÄRNTVÄTTADE HJÄRNA. MAN KAN INTE VILJA BLI VÅLDTAGEN. FATTAR DU INTE ATT DET ÄR EN OMÖJLIGHET? MAN KAN INTE VILJA VARA MED OM NGT SOM MAN INTE VILL VARA MED OM!!!!!!!!

Du har du fått svar på alla dina frågor ungefär 100 gånger. Har det inte gått i ditt huvud nu så kommer det aldrig att göra det. Jag kommer inte att svara på samma frågor eller påståenden igen.

De här tre punkterna är det du måste få in i hjärnan. Läs de om och om igen tills du fattar de!

1) Fantasi och verklighet är inte samma sak!
2) Man kan inte vilja bli våldtagen, det säger emot ordets betydelse.
3) Alla kvinnor tänder inte på samma saker!

1) Ja alla kvinnor tänder på samma sak på det sättet att de tänder på män som är starka, rika, hög status, etc. Ingen kvinna tänder på män som är svagare, fattigare, lägre status. Så svara på frågan, varför skulle kvinnor inte njuta av att bli dominerade, åtrådda, påsatta hårt, med mera?

2) Men de tänder på konceptet "man som tvingar kvinna till sex". Man kan inte tända på "man som tvingar kvinna till sex" och samtidigt säga att man är emot att män tvingar kvinnor till sex.

3) Det är vetenskapligt bevisat att kvinnor tänder på dominanta män i verkligheten. Det betyder att de också tänder på sexuell dominans.

5) Varför skulle de inte vilja ha sex med Dan? Han har bra kropp, är rik, hög status, spännande liv, etc.

6) Alla kvinnor vill bli dominerade av en man (socialt och sexuellt). Våldtäkt är en form av dominans därför njuter alla kvinnor av att bli våldtagna. Det kvinnor menar med våldtäkt är token resistance alltså att de säger nej men menar ja.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-06 kl. 23:44.
Citera
2014-08-06, 23:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Vem som helst kan ju påstå det. Jag har haft sex med mängder av kända fotomodeller. De blir så överjävligt kåta att de får fontänorgasmer när jag sätter på dem i alla hål. Det sprutar ända upp i taket och polisen brukar alltid banka på eftersom de trots att någon är på väg att mördas pga allt skrikande. De misstar sig på orgasmskriken.

Är ovanstående sant? Kan du bevisa att jag ljuger?
Dominans och våldtäkt är inte samma sak. Fantasi och verklighet är inte samma sak. Vi vet inte varför vi fantiserar. Kanske är det en säkerhetsventil för att få ett ofarligt utlopp för inbyggd frustration och undermedvetna tankar? När jag vet exakt varför vi drömmer och fantiserar lovar jag att berätta det för dig och för mrs Babooon. Kommer ni acceptera det eller kommer ni fortsätta säga "alla brudar vill bli våldtagna. Ingen som blir våldtagen blir någonsin skadad i underlivet eller stjärten för det är omöjligt" ?
Citera
2014-08-06, 23:44
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
1) Ja alla kvinnor tänder på samma sak på det sättet att de tänder på män som är starka, rika, hög status, etc. Ingen kvinna tänder på män som är svagare, fattigare, lägre status. Så svara på frågan, varför skulle kvinnor inte njuta av att bli dominerade, åtrådda, påsatta hårt, med mera?

2) Men de tänder på konceptet "man som tvingar kvinna till sex". Man kan inte tända på "man som tvingar kvinna till sex" och samtidigt säga att man är emot att män tvingar kvinnor till sex.

3) Det är vetenskapligt bevisat att kvinnor tänder på dominanta män i verkligheten. Det betyder att de också tänder på sexuell dominans.

5) Varför skulle de inte vilja ha sex med Dan? Han har bra kropp, är rik, hög status, spännande liv, etc.

2) Jo det kan man.
3) Problemet är att du lägger in förnedring och respektlöshet i dominans. Och det är inte det det handlar om.
5) För att han är ful. Hans skägg är extremt avtändande och han har ingen snygg kropp heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in