Citat:
Ursprungligen postat av
Rafflarn
Hmm, om du hade haft reservnummer 3, s hade du haft en ngot, ven fast minimalistisk chans.
Citat:
Ursprungligen postat av
HurrHurr
Programmet hade bara verintagning med 2 personer (29, ska vara 27).
r tredje reserv i en grupp av 11 antagna (BI) och femte reserv i HP av 11 antagna, tror ni jag kan bli kontaktad till reservkallelse?? r mest nyfiken, kommer tacka nej om jag blir erbjuden platsen eftersom jag ska till Kina i r, men nsta r hade jag tnkt ska utbildningen.
Nej, du kommer inte bli kontaktad...
Citat:
Ursprungligen postat av
chobii
Antagen till mneslrarprogrammet i Uppsala efter ha varit frsta reserv! Livet r gtt ibland!

Grattis! Du ska bli en LRARE!
Citat:
Ursprungligen postat av
Edde05
Hej!
Gick frn 6 reserv av 29 antagna i urval 1 till 5 reserv 24 antagna i urval 2. Detta gller kvotgruppen B1EX p lkarprogrammet vid Lunds Universitet. Finns det ngot hopp alls? Enligt mig sjlv s r vl chansen minimal. Tack fr svar!
Oj, det var inte en dum placering, men i ditt fall handlar det om tur. Du fr hoppas att ngon inte dyker upp p uppropet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alegi
Skte en utbildning dr urval 2 HP var som minst 0.3, i r var urval 2 HP minsta 0.75 vilket betyder en kning p ver 50%
Vad beror detta p? Kommer det nsta r att vara minst 1.3 som krvs?
Shr har det varit i alla r jag frskt komma in p hgskolan (brjade nr jag var 20), r nu 28 r och fortfarande har jag inte kommit in.
Anledning finns, var dum nog att sumpa betygen i gymnasiet vilket gjorde att jag gick ut med 13 i slutbetyg.
Hgskoleprovet skrev jag fr frsta gngen i r och skrev 0.5 vilket jag trodde skulle rcka fr frra ret var det som sagt 0.3 efter andra urval men s klart i r s var det 0.75.
r det ren otur eller gudarna som inte vill att jag jag ngonsin skall f studera p hgre niv? det vill sga mitt de fr att jag var dum nog att inte satsa helhjrtat under gymnasietiden?
Hmm, jag tror hgre studier r inget fr dig grabben, speciellt nu nr du r s pass gammal. Du borde istllet satsa p ett yrke.
Citat:
Ursprungligen postat av
friendmeatfb
r det vrt att g p uppropet ven om man r reserv? Jag r reserv 3..

Nej, du blir uppringd.