2014-12-15, 01:22
Medlem
Rolig tråd, har inga så "omoraliska" saker att dela men fyller väll på

*Hade sex i soffan under ett täcke med dåvarandre psykoflickvännen när hennes systrar satt i soffan bredvid. (vi var 15 dom var 14)

*hade sex i exets farsas bil där jag råkade smeta ut sperma över bilbältet (fläckarna gick inte bort)

*drog hem en brud efter krogen, föräldrarna var bortresta (var då 18), blev konfontrerad av morsan någon dag senare då hon misstänkte vad de vita fläckarna på köksbordet/stolarna/hallsoffan var.

*drog in en brud på krogtoaletten där hon fix se mig pissa för att sedan suga min kuk. (var inget sexuellt tänkt med pissandet, var bara pissnödig och vill kunna komma) flickvännen fick och smaka när jag kom hem.

sen är det mildare standard saker som, legat med yngre förälskade flickor för att sedan skjutsa dom till tåget, runkat i bilen, knullat på bussen, inspekterat exets morsas dildo, fotograferat däckade ONS, pullat mensbrudar
Citera
2014-12-20, 16:59
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag är en egentligen en jävla mes. Däremot har jag dille på att runka på knepiga platser.

Exempelvis när jag gick högvakt på drottningholms slott runkade jag på posten. Jag minns inte vad postplatsen hette, men den var mot vattnet där Kungen har sin båt.
Citera
2014-12-20, 23:44
Medlem
när jag var 15 så bodde det en snygg tjej i huset intill. En dag efter skolan så ställde jag mig i en buske och runka medans hon var i sin trädgård.
Jag har även get min hund ett flertal avsugningar och tänker inte sluta.
Citera
2014-12-21, 00:59
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megafar

Du låter bestämd angående den saken?
Vad verkar jycken tycka om det hela då?
Citera
2014-12-21, 03:07
Medlem
Manslemmens avatar
Citat:
när jag var 15 så bodde det en snygg tjej i huset intill. En dag efter skolan så ställde jag mig i en buske och runka medans hon var i sin trädgård.

Du är medveten om den nyliga kriminaliseringen av dylikt agerande?
Citera
2014-12-21, 04:21
Medlem
Jag har pissat en prostituerad tjej i munnen så att hon fick dricka mitt piss, och även druckit hennes piss och svalt hennes saliv... Yummy... Wooohoo...far out...
Citera
2014-12-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manslemmen
Du är medveten om den nyliga kriminaliseringen av dylikt agerande?

Jag är fullt medveten om det.
Citera
2014-12-21, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Du låter bestämd angående den saken?
Vad verkar jycken tycka om det hela då?

Han verkar gilla det och så länge han njuter så fortsätter jag.
Citera
2014-12-21, 09:42
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Han verkar gilla det och så länge han njuter så fortsätter jag.

Jaså, där ser man.
Vad är det för ras på jycken?
Citera
2014-12-21, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jaså, där ser man.
Vad är det för ras på jycken?

Golden retriver
Citera
2014-12-24, 22:21
Medlem
StoffeSvenssons avatar
1 När jag var 8 år pullade jag polarens morsa och sög på hennes bröstvårtor.

2 Vid 18 år knullade jag en äldre bekants 34 åriga fru. De var dock separerade och det var på hennes initiativ. Första gången bangade jag sedan gick hon och berättade för polarna att hon var tänd på mig och då tänkte jag att varför inte. Hon sa rätt ut att jag fick göra vad jag ville med henne. Hade dock inte hunnit bli ett svin utan var fortfarande ett litet lamm så det blev bara en snabbis i missionären.

3 Kullade på en 36 årig gift kvinna när jag var 26. Hon blev gravid då en kondom sprack och när jag fick reda på det så var jag ihop med en annan tjej. Vi träffades några gånger för att prata om den kommande aborten och varje gång så avslutade vi med sex. Hon tyckte att vi skulle passa på att knulla oskyddat eftersom hon redan var gravid. Hade lite ångest över att jag var otrogen men ville inte avslöja att jag hade flickvän då jag ville hålla henne på gott humör tills hon fullföljt aborten.

4 Var på en föräldrar fri villafest med en KK och hånglade ganska grovt ute på terrassen. Folk tyckte att vi skulle gå in i huset lite mer avskilt så då drog jag ner henne i källaren och ville knulla henne i bastun. Hon ville inte så då gick jag ut på terrassen igen och började grovhångla med en annan tjej. Jag är imponerad sa värden till mig. Åkte sedan hem med denna nya tjejen och knullade henne när hennes kompis låg några meter därifrån. Några veckor senare hade jag trekant med båda.
Citera
2014-12-25, 02:16
Medlem
@acks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag är en egentligen en jävla mes. Däremot har jag dille på att runka på knepiga platser.

Exempelvis när jag gick högvakt på drottningholms slott runkade jag på posten. Jag minns inte vad postplatsen hette, men den var mot vattnet där Kungen har sin båt.

Hehe.. Jag tror vi kände varandra "back then".. Vilket år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in