Citat:
Ursprungligen postat av
nantale
Jag tycker inte att mina fantasier är mindre otroliga än deras som fantiserar om tiggare och muslimer. Och inte bara här. Men okej. Vad tror du.
Okej. Det tycker jag. Även om heller ingenting talar för att det är tiggare eller muslimer, så menar jag att det är troligare än dina fantasier, eftersom det helt enkelt finns ganska många tiggare och muslimer. Någon kan också tro att "GM är högerhänt", och det stämmer med ganska hög sannolikhet – även om egentligen ingenting talar för det, lika meningslös utsaga det, således.
Vad jag tror? Om vad som har hänt menar du? Vi visste lite om den tidigare anhållne, om hans bakgrund, om hans anonyma tillvaro och var han bor. Om den nu gripne mannen i 50-årsåldern vet vi inte ett dugg, förutom ålder. Vi vet fortfarande heller inget om BO.
Baserat på den knappa informationen så tycker jag det är helt meningslöst att ge mig på att gissa vad som har hänt, jag kan inte se vad det ska tjäna till.
Men jag tror inte BO är en svenne banan, om man uttrycker det så, utan att han på något vis befann sig utanför det etablerade (svenska) samhället.