Citat:
Ursprungligen postat av
Arthur Dent
Ibland kommer påståendet att allmänheten inte intresserar sig kring frågor om 911 och att det är därför som medier inte tar upp ämnet så jag kollade i C-SPAN:s arkiv och det visade sig att inslaget med Richard Gage för närvarande är det näst mest sedda inslaget i år. Det mest sedda lades upp tidigt i januari och har setts av cirka tvåtusen fler. Eftersom inslaget med Gage lades upp för bara två dagar sedan och fortfarande sprids på bloggar och i annan media tvekar jag inte om att det snart kommer vara detta årets mest sedda inslag. Orkade inte kolla hur många tittare inslag från tidigare år haft men det verkar som detta kommer bli något slags rekord för C-SPAN. Så intresset finns där alltså.
http://www.c-span.org/search/?searchtype=Videos&personid[0]=40912&bioid[0]=48519
Det är deras sökmotor som är under all kritik. Man får verkligen jobba med den för att få se korrekt resultat, och då blir det helt annorlunda..,
Mest sedda 2014:
11 mars, international health Caress models, 263,039 views
3 may, white house correspondents association dinner 135,273 views
21 may, astrobiology and ET's 70,402
A&E ligger väldigt väldigt många placeringar längre ner på listan med sina 22,239 views.
MEN, i ärlighetens namn tror jag också att de kommer klättra rejält.