2014-08-01, 18:31
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
Jag snittar på 6,53 på 1256 röster
Fast sen har många kvinnor påpekat mitt utssende också.
Citera
2014-08-01, 18:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Lita inte på betygen, jag tror de flesta av oss bara kastar ut betyg helt random.
Badoo tvingar ju en att rösta 25 gånger för att man ska få se vad andra gett för betyg åt en själv, då klickar man bara hej vilt för att bli av med skiten.
Ibland ger jag samma betyg åt alla.

Problemet med röstningen är att man får rösta på folk av samma kön och att man dyker upp i andras lista om man ger höga betyg.
I början gav jag höga betyg åt alla för att va snäll (och för att jag bara ville klicka på så snabbt som möjligt)
Men märkte snabbt att jag fick massa fula snubbar som besökte min profil. De gick väl in för att kolla vad jag va för tomte som gav höga betyg åt dom.
Därför ger jag numera alltid låga betyg åt killar.

Det är nog nyttigt för de flestas självkänsla att de gömmer det negativa.

Ändra så att du bara betygsätter tjejer då? Vad ska du se bilder av killar för lol
Citera
2014-08-01, 18:46
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Ändra så att du bara betygsätter tjejer då? Vad ska du se bilder av killar för lol
Visste inte att det gick...hittade ingen inställning för det när jag kollade snabbt.

d'oh isåfall.
Citera
2014-08-02, 00:09
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Har någon varit med om att en ung kvinna kommer väldigt random utan att ha pratat nått direkt och vill ha strypsex tjatar som fan. för att sedan dagen efter leta märken och säga att mamma kommer nog att märka när dom inte ens syntes, hon var lack för att jag inte tog i nått . en varning.
Citera
2014-08-02, 14:03
Medlem
sidan är skit tycker jag, verkar inte funka som den ska för mig i alla fall ,kan omöjligt stämma att jag har 14 profilbesökare totalt , hade man varit bra på ragga IRL känns det som det hade varit betydligt enklare ,får väl börja dansa eller något sådant där
Citera
2014-08-02, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenMedSkillen94
Jag snittar på 6,53 på 1256 röster
Fast sen har många kvinnor påpekat mitt utssende också.

Jag har fått 4 röster på typ 1 år , ja du inser också att något är jävligt skumt med mitt konto tror jag ska skicka och klaga på svinen , nått fel måste det verkligen va.
Citera
2014-08-02, 18:49
Medlem
och då brukar jag ändå sätta mig skicka till åtminstonde 10 tjejer dagen ,ibland mer ,och jag tror faktiskt inte jag fått ett enda svar än , antingen är jag inte snygg eller så är något annat fel ha ha
Citera
2014-08-02, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
och då brukar jag ändå sätta mig skicka till åtminstonde 10 tjejer dagen ,ibland mer ,och jag tror faktiskt inte jag fått ett enda svar än , antingen är jag inte snygg eller så är något annat fel ha ha

Hmm, vad skriver du då? Har du något gemensamt intresse med någon av dessa?
Citera
2014-08-02, 19:16
Medlem
Citat:
Hmm, vad skriver du då? Har du något gemensamt intresse med någon av dessa?

Ja, det har jag ju så klart , jag skriver väl lite allmänt , och försöker smyga in lite på gemensamma intressen

edit: men det kan ligga i att jag har så låg popularitet , men är inte så väldans enkelt höja den utan kostnad.
Senast redigerad av pederN 2014-08-02 kl. 19:20.
Citera
2014-08-02, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja, det har jag ju så klart , jag skriver väl lite allmänt , och försöker smyga in lite på gemensamma intressen

edit: men det kan ligga i att jag har så låg popularitet , men är inte så väldans enkelt höja den utan kostnad.

Tryck ja på varenda cp-arsel när du är i encounter och skriv med de som matchar Men det kanske du redan gör?
Citera
2014-08-02, 21:07
Medlem
Citat:
Tryck ja på varenda cp-arsel när du är i encounter och skriv med de som matchar Men det kanske du redan gör?

ha ha , jag kanske inte trycker ja på alla
Citera
2014-08-03, 00:42
Medlem
Då skitsidan hela tiden ska envisas om radera mina bilder, nej jag har inga kukbilder. Så raderar jag kontot, betala för skit måste man också. Far åt helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in