2014-08-03, 00:42
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Då skitsidan hela tiden ska envisas om radera mina bilder, nej jag har inga kukbilder. Så raderar jag kontot, betala för skit måste man också. Far åt helvete!

Fick du nått knull då?
Citera
2014-08-03, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Fick du nått knull då?
Skrev till en, slynan svarade inte ens.
Citera
2014-08-03, 14:08
Medlem
Går encounters igen, eller hur funkar det ifall man bara suttit och slö kollat på bilder samtidigt som man spamm klickat sig vidare från person till person, är de i karantän?
Skaffade badoo och körde inte ett dugg encounters i början, hade samlat på mig kanske 12 gillande som jag inte kunde se utan superpowers. När jag sen satt och väntade på tåget i kanske trettio minuter och glodde encounters, så slutade det med att 80% försvann pga mitt nej klickande på precis allt för att ta mig vidare.
Citera
2014-08-03, 14:21
Medlem
Kollade igenom killars foton på betyg, bara för se hur andra blir betygsatta. Kan säga på de 50-60 jag han dra igenom så kan man konstatera att det var max 3 med 6.0+ de flesta jag såg var 2-4
Citera
2014-08-03, 14:25
Medlem
Expels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask
Fick du nått knull då?
Du menar alltså, att det är bara det ni gossar är ute efter?
- Eller förstod jag er fel nu, tro?

Personligen registrerade jag mig på Badoo för ett tag sedan, sedan dess har det gått ganska bra, folk är dock väldigt försiktiga av sig och minst sagt, egoistiska.

Hur uppträder ni när ni för en konversation med någon?
Vad brukar ni ta upp till en början?
Citera
2014-08-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expel
Hur uppträder ni när ni för en konversation med någon?
Vad brukar ni ta upp till en början?

Man måste vara rolig och originell med än gång , annars försvinner du i havet av andra "tråkiga" killar. Tjejer där är som prinsessor som du måste underhålla för att du skall ha privilegiet att prata med dom.
Citera
2014-08-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kunyang
Man måste vara rolig och originell med än gång , annars försvinner du i havet av andra "tråkiga" killar. Tjejer där är som prinsessor som du måste underhålla för att du skall ha privilegiet att prata med dom.

Ja , det är väl därför man inte får så många svar kanske he he , man måste nog va rätt bra på uttrycka sig i skrift.
Citera
2014-08-03, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ja , det är väl därför man inte får så många svar kanske he he , man måste nog va rätt bra på uttrycka sig i skrift.

Börja konversationerna med att du har över 4000 inlägg på Flashback så blir det nog vått i trosan hos mottagaren
Citera
2014-08-03, 19:10
Medlem
OndaParabolens avatar
Det är viktigt att man uttrycker sig väl, inte bara för att man vill ligga med någon utan för att vara en bra medmänniska.
Men det är en jäkla skillnad om man vill få kontakt med någon för att ligga eller umgås/chatta.
När man läser i tråden så vill nästan alla ligga, och de som vill ha tips får tips för hur man ska gå tillväga men kör i alla fall med en inställning och attityd för att umgås/chatta.

Att flirta är ytligt, håll er till ytligt och ha nivån på konversationen ytlig. Var t.o.m fräck, på ett snyggt sätt.
Det ytliga gäller även på bilden, gör det så fejkat snyggt ni bara kan och försök se så bra ut som möjligt med vartenda litet knep ni kan.
Det finns drösvis med ytliga typer på badoo som inte bryr sig om mer än just det.
Ända kravet som behövs egentligen är lite tur (främst att de ser ditt meddelande) och att vara självsäker.
Jag ser inte nå vidare bra ut och har 4.2 i snitt på mina bilder och lyckats få konversationer med folk som ser bra ut i stil med:
Hon: "ska gå och sova snart"
Jag: "jag med, tråkigt att sova själv "
Hon: "vore trevligt att pussa någon godnatt"
Jag: "tjaa, om du skyndar dig hit innan jag somnar så "
Hon: "vart bor du?"
Och då hade vi INTE chattat länge en längre period.

För de som bara vill chatta, varför jagar ni divor?
Då är det inställningen och attityden tvärtemot den ovan...
Citera
2014-08-03, 19:22
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Vad fan gör egentligen den här "skicka förfrågningar"-grejen som dyker upp ibland när man kör Encounters på webben?

Står nåt i stil med
"Öka dina chanser!
Skicka förfrågningar till dom du gillar och dina vänner på facebook"

Tycker det låter sjukt märkligt, kan man alltså skicka facebook-meddelanden till folk man gillat, utan att dom gillat en tillbaka?
Och vad är det för något som skickas till ens vänner isåfall?
Citera
2014-08-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Men Badoo ger ingen utdelning alls. Jag har testat andra (mer seriösa) dejting-sidor och då får man kanske ett svar av tio, dvs 10% chans i alla fall.

Har skickat meddelande till x antal brudar till, inga svar. Spammat encounters med några gånger. Helt dött. Inga besökare på profilen heller.

Räknade nyss och jag har skrivit till 77 stycken tjejer under ett par dagar. TVÅ (2!) av dom har läst mitt meddelande, men inga svar.

Antar att jag helt enkelt är för ful för Badoo.
Det går inte att nog understryka vikten av att ha bra bilder på Badoo. I de bästa av världar skulle det räcka med några okej bilder men här duger det inte! Låt en polare som du vet har koll och är modemedveten ta ett antal bilder av dig och lägg ut dom. Får du fortfarande dåligt med svar byt och ta nya tills du är nöjd. Får du låga betyg på dina bilder är det kört! Hon kommer förmodligen aldrig ens läsa dina meddelanden om din popularitet är "mycket låg".
Citera
2014-08-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Börja konversationerna med att du har över 4000 inlägg på Flashback så blir det nog vått i trosan hos mottagaren

Ha ha ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in