Citat:
Ursprungligen postat av
pederN
Nej jag tycker också han ger lite dåliga vibbar, tycker han ser lite ond ut ha ha det är han säkert inte , men man får lite negativa vibbar när man ser han .
är han inte vän med nadal? för nadal gillar jag inte alls. Spelar fullt och har dålig uppsyn på banan. plus han tar sig i röven och taffsar runt sig i hela ansiktet. Sedan är han ingen sportsman alls. Men jag gillar se han förlora. Men han är ofta vinnare fasten motståndaren är bättre. Mycket för hans äkliga sätt. hans spelar psykiskt spel. Sedan hade han ju inte vunnit hälften av grandslamen ens om han spelat med höger hand. men å andra sidan bara 2 motståndare. Tänk fall Sampras hade bara två spelar att slå med. Anser Federer är över skattad. men nadal och djok en mer överskattade.
Men så har man längre dueller i Wimbeldon är på gruset. Alla underlag lika. Det gör ju dessa topp 3 vinner det mesta. Vem som bestämnt och gjort detta vet jag inte. men allt handlar ju om pengar.
Penga kåta Djok spelade ju sämre ett helt år med ett racket han inte ville helst ha., Men reklam pengarna var viktigare en att vinna. Stackarn hade väl inte råd säga nej?