2014-07-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Redknapp sa att Remy gått igenom flera undersökningar på sistone och att det aldrig funnits några problem. Han misstänkte att det fanns andra anledningar bakom att affären med Pool inte gick igenom.

Det vore självklart trevligt om pengarna kunde läggas på Cavani, även om jag tror att det vore farligt att ha två riktigt bra anfallare i samma trupp.

Han har ett hjärtfel som gjort att han falerat fyra stycken "medicals" sedan 2002. Han har ett hål i hjärtat. Dock anser de flesta läkare att det inte är något som påverkar hans möjlighet att prestera som fotbollsspelare.
2014-07-30, 18:47
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Känns som nästan alla spurs och United supportrar enbart går på önsketänk och inget realistiskt, "min drömelva som borde köpas". Trams !

Vad yrar du om nu?
2014-07-30, 18:55
Medlem
Jerrans avatar
Citat:
Känns som nästan alla spurs och United supportrar enbart går på önsketänk och inget realistiskt, "min drömelva som borde köpas". Trams !
Tycker väl snarare att Liverpool-supportrar överlag är värre än alla andra när det kommer till just det här.
2014-07-30, 18:58
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:

Vad är önsketänk och inte realistiskt för dessa supportrar då?

Gällande United snackas det i stort sett bara om Vidal och det är fullt realistiskt.
2014-07-30, 19:02
Bannlyst
Hur ligger det till med Rooney egentligen? Har man sonika accepterat hans utpressningsförsök till högre lön? Kan tänka mig att han är ganska bespottad hos United-supportrarna.
2014-07-30, 19:08
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Vad är önsketänk och inte realistiskt för dessa supportrar då?

Gällande United snackas det i stort sett bara om Vidal och det är fullt realistiskt.

Med realistiskt menar jag spelare som ryktas till just klubben.
2014-07-30, 19:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerran
Tycker väl snarare att Liverpool-supportrar överlag är värre än alla andra när det kommer till just det här.

Jasså, någon LFC supporter som pratat mer än om just de som ryktats till klubben? Kan finnas men inte alls i samma utsträckning, Arsenal fans har också pratat mkt drömvärvningar som är hämtade ur tomma intet, vill bara få de berörda att inse att det inte är en "drömelva" tråd.

Ont - lukaku ut och drogba in för CFC, väldigt dumt i min ögon.
2014-07-30, 19:17
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
"Bra" passningsspel, i konkurrensen håller det knappast någon högre klass.

Sett till den positionen så tycker jag det är bra och det borde jag förtydligat. Kombinerat med utmärkt defensiv gör det Gustavo värdefull.

El Confidencial skrev för några veckor sedan att förhandlingar pågick mellan oss och Wolfsburg. Han sade okej och priset var €25m, vilket är ett bra pris. Inget verkar rapporterats efter det men han hade passat bra och varit en uppgradering jämfört med Khedira även om de är olika spelartyper. Som jag tidigare har skrivit så är jag tveksam till de alternativ vi har nu i mittfältet förutsatt vi ska spela med en tia. Det ser ut som att vi kommer ha samma problem som vi hade under Mourinho men värre nu då vi fått en till offensiv ytterback (Carvajal) och Alonso har blivit sämre.

Citat:
Ursprungligen postat av Caprice110
Om tottenham spelar 4-2-3-1 kan isco spela en av de defensiva ? Har ej så stor koll på spansk fotboll. Vet typ bara att isco gjorde det bra i Malaga

Tänkte isco i mitten eftersom eriksen spelade till vänster en del förra säsongen. Och med tanke på hur spurs spelat under försäsongen så har de 3 bytt plats ofta. Tex startar lamela till höger men har typ en fri roll. Så skulle eriksen-isco-lamela spela och alla här nästan en fri roll så tror jag det kan bli mycket svårt att försvara sig. Dock krävs det att dess tre klarar av det också xD

Nej, Isco kan inte spela som en defensiv mittfältare. Ancelotti spelade honom en del i en defensivare roll men det är dumt då man ska ska utnyttja hans fantastiska offensiva förmåga till fullo.

Mourinho är mån om att göra sig av med Torres enligt Telegraph:

Citat:
Jose Mourinho has admitted that he will have to get rid of one of his foreign players as Chelsea desperately try to find a buyer for Fernando Torres.

---

Mourinho, the Chelsea manager, wants to offload £50 million flop Torres, but clubs are being put off by the £20 million asking price and the Spaniard’s £175,000-a-week wages.

Chelsea hope that Atlético Madrid may take Torres back, while Monaco are understood to have looked at his situation in case Radamel Falcao leaves.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/managers/jose-mourinho/10996098/Jose-Mourinho-desperate-to-sell-Fernando-Torres-as-Chelseas-squad-exceeds-foreign-player-quota.html
Senast redigerad av TKD_1337 2014-07-30 kl. 19:40.
2014-07-30, 19:30
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Citat:
Ont - lukaku ut och drogba in för CFC, väldigt dumt i min ögon.

Drogba värvas bara för en sak, rutin. Lär inte spela överdrivet mycket och kommer vara en oerhört viktig person i omklädningsrummet.

Att Lukaku lämnar har varit klart sen förra sommaren egentligen, eller rättare sagt det har varit enda sen han började gråta ut hos media. Spelare som gör sådant har ingenting att hämta hos Mou, han har gjort klart det förut och han gör klart det igen. Kvittar egentligen hur mycket Lukaku imponerar på träningar etc, men går man ut i media och kritiserar Mou då är man död i Mous ögon.
2014-07-30, 19:36
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Jag hoppas Ancelotti insag att RM behover ytterligare anfallare igar. Vi spelade med ganska hygglig uppstallning i 1a och den enda som skapa ngt var Bale. Skulle garna se Isco utlanad 1 ar for att fa mer matchtid. Tottenham vore ju inte dumt, ej i CL osv.

Det hoppas jag också. Ancelotti sade så här efter matchen mot Roma:

Citat:
Ancelotti: The market closes on August 31 and a lot can happen. Right now we're focused on the players we have.

https://twitter.com/Realmadridplace

Samma Twitter-konto:

Citat:
Official: Benzema will sign a contract extension until 2018 with a salary worth 7M euros a season. [el confidencial]

Jag förstår inta tanken med att låna ut Isco. James kommer ju vara kvar även om Isco lånas ut och är tillbaka om ett år. Man borde ha kvar både och se hur situationen ser ut. Visar det sig att någon av dem borde lämna så får man ta hand om det nästa sommar.
2014-07-30, 19:41
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jag förstår inta tanken med att låna ut Isco. James kommer ju vara kvar även om Isco lånas ut och är tillbaka om ett år. Man borde ha kvar både och se hur situationen ser ut. Visar det sig att någon av dem borde lämna så får man ta hand om det nästa sommar.
Tror det skulle vara bra for Isco, han har inte visat en tiondel av spelet han hade i Malaga dar han var en mini Messi. Visst han gor fortfarande ngra dragningar och genomspelningar men tror sjalvfortroendet och spelgladjen har fatt stryk.
2014-07-30, 19:53
Medlem
Emolls avatar
Uppgifter från Portugal gör gällande att Sporting är beredda att släppa Carvallho nu.

Ryktats mest om Arsenal, även Chelsea Man United...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in