2014-07-30, 20:06
Medlem
Caprice110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337

Nej, Isco kan inte spela som en defensiv mittfältare. Ancelotti spelade honom en del i en defensivare roll men det är dumt då man ska ska utnyttja hans fantastiska offensiva förmåga till fullo.

det jag antog, men var inte säker så frågade =)

Hmm, jag har iaf inte hybris över vilka spurs skall värva, jag anger bara de rykten som jag läser^^ Sedan så har tottenham pengar, dock sparar de för att bygga en arena, men vi använde tex inga pengar förra säsongensvärvningar utan gick mer eller mindre +-0 med nyförvärrv och försäljningar. Har för mig jag lsäte då vi hade ca 50m pund att värva för och skall ha 50m pund även nu.

Isco vore inte helt omöjligt (nu vill han dock stanna, men annars) eftersom tottenham och Madrid skall ha ett "samarbete" så hoppas att tottenham kan få någon från dem xD
"problemet" tottenham har är att vi inte vill betala så höga löner som de andra klubbarna, jag anser det är bra men det leder i sin tur att vi inte kommer att kunna konkurrera på samma sätt
2014-07-30, 20:57
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Evertons presskonferens börjar när som helst där man presenterar Lukaku.
2014-07-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Känns som nästan alla spurs och United supportrar enbart går på önsketänk och inget realistiskt, "min drömelva som borde köpas". Trams !

En fråga bara, hur realistiskt är det att Reus skulle gå till Liverpool?

Ungefär som att Messi skulle lämna Barca för Inter.
2014-07-30, 21:28
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Uppgifter från Portugal gör gällande att Sporting är beredda att släppa Carvallho nu.

Ryktats mest om Arsenal, även Chelsea Man United...

Jasså, enligt vilken sida/källa? Sportings president sa så sent som idag att det inte inkommit några bud på varken Rojo eller Carvalho.

Spurs är för övrigt sorgliga, klubben saknar helt mål och ambitioner. Vad vill man nästa säsong? Vilken fotboll vill man kännetecknas för? Hur ska klubben prestera om fem år? Det resulterar i ett virrvarr av värvningar och att man aldrig tar det där sista klivet det snackats om så länge.
2014-07-30, 21:39
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer

Nej. Liverpoolfansen kan ha helt ofattbar hybris ibland, men nu underskattar du Premier Leagues attraktionskraft. Bättre liga, större klubb (ja, Liverpool ÄR större än Dortmund) och bättre betalt.

Barca är mycket större än Inter och på en helt annan nivå sportsligt.
2014-07-30, 21:46
Medlem
Otroligs avatar
Lukaku helt klar nu för Everton och kommer att bära nummer 10. Presskonferens just nu.
2014-07-30, 22:05
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Lukaku helt klar nu för Everton och kommer att bära nummer 10. Presskonferens just nu.

Bra för honom och bra för Everton!
2014-07-30, 22:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer

Ja du... Då Liverpool jagar just reus, så är inte han önsketänk utan det ligger verkliga händelser bakom begären att få han till LFC, så det du skriver har ingenting med det jag argumenterade för innan, folk har inte plockat ett stort namn in i LFC elva och sagt "såhär vill jag att det ska se ut" som så många andras fans här på forumet gör, vilket är som jag sa, trams(precis som ditt resonemang)
2014-07-30, 22:12
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Bra för honom och bra för Everton!
Ja, det är nog det bästa i längden ändå även om jag kan tycka det är synd att han inte gav det chansen i Chelsea att konkurrera om forwardsplatsen. Bra affär av Chelsea får man också säga, £28m betalar Everton för honom, täcker nästan avgiften för Costa.
2014-07-30, 22:13
Medlem
£28m

Det är en säck med pengar för en spelare som köptes in för 10 meloner.
2014-07-30, 22:14
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jasså, enligt vilken sida/källa? Sportings president sa så sent som idag att det inte inkommit några bud på varken Rojo eller Carvalho.

Är Daily express som uppger att det är uppgifter ifrån Portugal, men inte vilka det rör sig om.
2014-07-30, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Spurs är för övrigt sorgliga, klubben saknar helt mål och ambitioner. Vad vill man nästa säsong? Vilken fotboll vill man kännetecknas för? Hur ska klubben prestera om fem år? Det resulterar i ett virrvarr av värvningar och att man aldrig tar det där sista klivet det snackats om så länge.

På vilket sätt är dom sorgliga?

Hur kan du säga att dom saknar mål och ambitioner, med tanke på att Mauricio Pochettino är deras tränare så anser jag att det är väldigt tydligt vilken fotboll som man vill kännetecknas för.

Många utav deras värvningar lyckades inte så bra förra året, men om man har sett deras försäsongsmatcher så syns det att dom kommer prestera bättre i år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in