2014-07-29, 09:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Poängen i mitt svar var att jag själv inte för ett ögonblick trodde på någon gang stalking mot mig personligen utan syftet med knarkprovokationen var att folk med centralt inflytande måste försäkra sig om att jag är samma tv4ove som vågat fortsätta debatten mot staten med bibehållen identitet trots alla år av ständiga kapningar och falska imitationer tills jag förra hösten tvingades byta namn och överge mitt gamla konto.

OK, inte gang stalking, men du trodde alltså att det var en provokation av "folk med centralt inflytande" för att kolla upp dig... Skillnaden är väl minst sagt hårfin och i båda fall är ju din paranoia uppenbar då du alltså antar att ett allmänt reklamutskick är en riktad provokation mot dig som person.
2014-07-29, 10:04
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, inte gang stalking, men du trodde alltså att det var en provokation av "folk med centralt inflytande" för att kolla upp dig... Skillnaden är väl minst sagt hårfin och i båda fall är ju din paranoia uppenbar då du alltså antar att ett allmänt reklamutskick är en riktad provokation mot dig som person.
Jag tror att han uttryckte sig lite klumpigt: han misstänkte att narkotikareklamen KUNDE ha varit en identitetstest. Och varför skulle inte ett reklamutskick KUNNA vara ett tricks? OM man anser att man har skäl att vara vaksam?

ALLA har vanföreställningar, frågan är bara vilka konsekvenser man låter det få. Det kan ju gå så illa att man blir en manisk debunker...
2014-07-29, 10:08
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
...Du forsätter att svamla om det taffliga försöket att sälja knark inte är en tillfällighet, för att ditt ego är så fullt av sig själv att du inte lyssnar på att andra har fått det.

.....Hur har du då uppnått något och hur hindrar det eventuella försök till Gang Stalking av dig???

Om nu dessa personer avsäger kontakt med dig så är det ju inte heller ett exempel på gang stalking, stalking i sig kan ju inte betyda att någon går i från en eller???

Undrar om det faktiskt inte är som så att det är alla dina egon som gang stalkar dig!

Just för att knarkprovokationen var så uppenbart tafflig så förstod jag att någon på centralt håll velat passa på och inventera alla denna debatt tillhöriga konton. Att så många och just ni skulle bry sig men hellre på samma gång börja spekulera över mig som person var dock överraskande.

Nu fick jag veta vilka fler som är rädda för dialog med mig. Varje gang stalking försök gör mig mera nyfiken och är inget jag försöker hindra för egen del.

De tre nära vänner som plötsligt vände sig emot mig hade berättat om de värsta och mest sannolika förföljelserna i stil med vad kolleger från tv4 fått stå ut med. När jag ville sammanföra dem med var sina egna vittnesmål fick de panik.

Statens anonyma nissar verkar vara mest avundsjuka mot oss som ännu kunnat behålla sin personliga identitet.
2014-07-29, 10:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag tror att han uttryckte sig lite klumpigt...

Nej, så verkar det uppenbarligen inte vara.

Citat:
Just för att knarkprovokationen var så uppenbart tafflig så förstod jag att någon på centralt håll velat passa på och inventera alla denna debatt tillhöriga konton.
...
Varje gang stalking försök gör mig mera nyfiken och är inget jag försöker hindra för egen del.
...
Statens anonyma nissar verkar vara mest avundsjuka mot oss som ännu kunnat behålla sin personliga identitet.

Ove tror tydligen fortfarande att knarkreklamen var en personlig provokation...
2014-07-29, 10:22
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Du har totalt misstolkat A Beautiful Mind. Filmen handlar om att en person med schizofren personlighetsstörning lyckas hantera sina demoner och att även dessa kan leva framgångsrika liv. Insåg du aldrig att agenthistorien var en del av hans eget huvud? Men det är väl det som är grejen med "gangstalking", antar jag....

Filmen kan lika gärna handla om en som upplevt typisk gangstalking men som i brist på bevis mot övermakten själv måst erkänna sig galen.
2014-07-29, 10:25
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
...Ove tror tydligen fortfarande att knarkreklamen var en personlig provokation...
Det var klumpigt av mig att kalla den löjliga identitetskontrollen för provokation.
2014-07-29, 10:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det var klumpigt av mig att kalla den löjliga identitetskontrollen för provokation.

OK - ...Ove tror tydligen fortfarande att knarkreklamen var en identiteskontroll...
2014-07-29, 11:01
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Just för att knarkprovokationen var så uppenbart tafflig så förstod jag att någon på centralt håll velat passa på och inventera alla denna debatt tillhöriga konton. Att så många och just ni skulle bry sig men hellre på samma gång börja spekulera över mig som person var dock överraskande.

Nu fick jag veta vilka fler som är rädda för dialog med mig. Varje gang stalking försök gör mig mera nyfiken och är inget jag försöker hindra för egen del.

De tre nära vänner som plötsligt vände sig emot mig hade berättat om de värsta och mest sannolika förföljelserna i stil med vad kolleger från tv4 fått stå ut med. När jag ville sammanföra dem med var sina egna vittnesmål fick de panik.

Ditt inlägg är helt obegripligt med små insinuanta gliringar. Ingen här verkar rädd för dialog med dig om du nu förde den begripligt, utan bloggform och utan ditt valsande om me myself and I. Vem har spekulerat om din person?
2014-07-29, 11:04
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyK
Sök psykologhjälp rekommenderas även till TS.

Gang stalkning finns inte, ni är som Henning White som tror på "mind controll"
Om du inte tror på mind control ska du se detta 7 minuter långa klipp med Derren Brown:
https://www.youtube.com/watch?v=BjueOXCy3OM
Citat:
OK - ...Ove tror tydligen fortfarande att knarkreklamen var en identiteskontroll...
Han är bara lite svårkommunicerad, han tror att det bara är nick i tråden som fått PM-et, medan det sannolikt är tusentals som fått det. Mitt nick lehs t.ex har fått det utan att ha skrivit i tråden.
Senast redigerad av iesho 2014-07-29 kl. 11:14.
2014-07-29, 11:04
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Filmen kan lika gärna handla om en som upplevt typisk gangstalking men som i brist på bevis mot övermakten själv måst erkänna sig galen.

Kan innebär att du inte vet utan fabulerar fritt, du har inte pratat med Nash själv så om du inte vet tycker jag att spekulation om honom blir väldigt OT i denna tråden.
2014-07-29, 12:44
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Kan innebär att du inte vet utan fabulerar fritt, du har inte pratat med Nash själv så om du inte vet tycker jag att spekulation om honom blir väldigt OT i denna tråden.

Likaväl som du spekulerar om min psykiska hälsa utan att ha pratat med mig personligen eller ens velat förstå vad jag faktiskt har skrivit så bör jag ha rätt att tolka också Nashs reaktion som frisk mot en övermäktig typiskt sjuk situation.
2014-07-29, 13:02
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Likaväl som du spekulerar om min psykiska hälsa utan att ha pratat med mig personligen eller ens velat förstå vad jag faktiskt har skrivit så bör jag ha rätt att tolka också Nashs reaktion som frisk mot en övermäktig typiskt sjuk situation.

Eftersom jag mig veterligen inte spekulerat i din psykiska hälsa så förstår jag inte vart du vill komma med det. Du har ju inte ens förmågan att förstå om Nash har beskrivit i intevjver eller direkt till dig att han vart utsatt för det hade det varit något att diskutera.

Men nu är det bara fria fantasier hos dig som dessutom Nash beskrivit i intervjuver att han lider av en sjukdom som gjorde att han fick vanföreställningar. En sjukdom hans son har ärft.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in