2014-07-28, 22:59
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Sådan skit har jag aldrig tidigare varit utsatt för. Varför släpptes det igenom filtret just nu? Jag tolkar det inte alls som gang stalking utan snarare fishing för att anonyma panelen här vill ha min identitet bekräftad. Vad har min världsbild med saken att göra?
Jag har inte heller drabbats av sån reklam tidigare, men min världsbild gör att jag inte tolkar det som ett angrepp mot min person.
2014-07-28, 23:09
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Dito, har fått PM-et både som iesho och lehs.
tv4ove, du jobbar på en paranoia. Du borde filtrera bort brus så ser du klarare och får ett bättre liv.
Det du berättat av egna upplevelser och de kloka råd du kunnat ge till andra hade jag gärna velat samtala mer om. Istället har du misstänkliggjort mig särskilt inför gemensamma vänner så att ingen vågar fortsätta med frågorna. Vilka har gett dig din här påstådda uppfattning om mig som om inget av det jag skriver skulle ha verklighetsbakgrund?
2014-07-28, 23:30
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har inte heller drabbats av sån reklam tidigare, men min världsbild gör att jag inte tolkar det som ett angrepp mot min person.
Jag har aldrig uppfattat fiskandet efter min identitet som hot mot min person. Den gang stalking jag konstaterade sedan gammalt på nätet inte bara mot mig utan också mot andra är fortfarande inte mitt problem.
Eftersom jag aldrig försökt vara anonym är det ändå lite lustigt hur ett helt gäng under många år så här håller på och fortfarande spekulerar om vem eller hur många jag egentligen skulle vara.
Folk som sysslar med gang stalking på riktigt gissar jag är nyttiga idioter åt central makt eller själva drabbade på något vis.
2014-07-29, 00:03
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har aldrig uppfattat fiskandet efter min identitet som hot mot min person. Den gang stalking jag konstaterade sedan gammalt på nätet inte bara mot mig utan också mot andra är fortfarande inte mitt problem.
Eftersom jag aldrig försökt vara anonym är det ändå lite lustigt hur ett helt gäng under många år så här håller på och fortfarande spekulerar om vem eller hur många jag egentligen skulle vara.
Folk som sysslar med gang stalking på riktigt gissar jag är nyttiga idioter åt central makt eller själva drabbade på något vis.

Det är ju ingen som fiskar efter din identitet - det är själva poängen...
2014-07-29, 00:05
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Då var det som jag misstänkte något annat som låg bakom men varför är just du så intresserad och påläst om vad jag tidigare skrivit när du ändå aldrig vill diskutera ens sakfrågor med mig utan bara vantolkar och misstänkliggör allt?
Det var knappast någon tillfällighet att denna grova PM-provokation kom på både mitt sedan länge övergivna konto och mitt sedan ett halvår påtvingade nya just efter att jag för också dig måst förklara att jag fortfarande är en och samma person.
Jag har varit helt konsekvent i mitt resonemang och framtoning även då jag berättat om de tre inom samma tidsperiod överraskande helomvändningarna och agentanklagelserna mot mig.

Om du någonsin kom fram till vad sakfrågan är istället för att svamla osammanhängande som en crackrökande papegoja med Münchausen. Du forsätter att svamla om det taffliga försöket att sälja knark inte är en tillfällighet, för att ditt ego är så fullt av sig själv att du inte lyssnar på att andra har fått det. Det är ingen provokation utan är rena motsatsen till gang stalking, stalking of gang då vi var många som drabbades av det.

Och ditt narcessistiska me myself and I dravel om att du påtvingats ett nytt konto samtidigt talar du om att du är den samma som det andra. Begåvat som en med skyddad identitet som köper helsidesannons och berättar var denne bor och koordinater för googlemaps. Hur har du då uppnått något och hur hindrar det eventuella försök till Gang Stalking av dig???

Om nu dessa personer avsäger kontakt med dig så är det ju inte heller ett exempel på gang stalking, stalking i sig kan ju inte betyda att någon går i från en eller???

Undrar om det faktiskt inte är som så att det är alla dina egon som gang stalkar dig!
2014-07-29, 07:47
Medlem
Citat:
Det gäller som sagt att ha en humoristisk självdistans samtidigt som man inte skall förneka att gang stalking faktiskt kan förekomma i de mest bildade kretsar. En film jag minns med ömhet är "A beautiful mind" där jag tror att huvudpersonen faktiskt blev manipulerad av organiserad gang stalking. Syftet var väl att han inte skulle kunna gå vidare med sin forskning då den riskerade att avslöja militära hemligheter. I dessa sammanhang finns hur mycket hemliga resurser och hjärntvättade agenter som helst att tillgå. Dramats verkliga person hedrades åtminstone med ett nobelpris men knappast för sina egentliga upptäckter gissar jag.

Du har totalt misstolkat A Beautiful Mind. Filmen handlar om att en person med schizofren personlighetsstörning lyckas hantera sina demoner och att även dessa kan leva framgångsrika liv. Insåg du aldrig att agenthistorien var en del av hans eget huvud? Men det är väl det som är grejen med "gangstalking", antar jag.

Du fattade väl att även rumskamraten och dottern (eller vem den lilla tjejen nu skulle vara, ett bra tag sen jag såg filmen) bara fanns i huvudpersonens huvud?

För övrigt har jag också fått spammen...
Senast redigerad av Grillo 2014-07-29 kl. 07:55.
2014-07-29, 07:58
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Det du berättat av egna upplevelser och de kloka råd du kunnat ge till andra hade jag gärna velat samtala mer om. Istället har du misstänkliggjort mig särskilt inför gemensamma vänner så att ingen vågar fortsätta med frågorna. Vilka har gett dig din här påstådda uppfattning om mig som om inget av det jag skriver skulle ha verklighetsbakgrund?
Hej, tv4ove! Jag tyckte jag gav dig samma kloka råd som jag givit andra som upplever gang stalking: att filtrera bort enstaka händelser. Vilka gemensamma vänner tänker du på? Och nej, jag har inte misstänkliggjort dig eller påstått att allt du skriver saknar verklighetsbakgrund. Bara påmint dig om vad som gäller för alla utsatta, att risken är stor att man utvecklar paranoia, vilket också många gånger är meningen.

Men nu ska jag ge dig rätt i någon mån, för Ingalil888 har ännu inte blivit avstängd för 1.01, vilket jag tycker är rätt konstigt. Så det kanske är moderatorerna som experimenterar med oss paranoida? Vissa moderatorer verkar lagda för gang stalking...
Senast redigerad av iesho 2014-07-29 kl. 08:12.
2014-07-29, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Hej, tv4ove! Jag tyckte jag gav dig samma kloka råd som jag givit andra som upplever gang stalking: att filtrera bort enstaka händelser. Vilka gemensamma vänner tänker du på? Och nej, jag har inte misstänkliggjort dig eller påstått att allt du skriver saknar verklighetsbakgrund. Bara påmint dig om vad som gäller för alla utsatta, att risken är stor att man utvecklar paranoia, vilket också många gånger är meningen.

Men nu ska jag ge dig rätt i någon mån, för Ingalil888 har ännu inte blivit avstängd för 1.01, vilket jag tycker är rätt konstigt.

Jodå Ingalil har varit avstängd ett bra tag, jag fick också mailet
2014-07-29, 08:11
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
hur många fler som fått samma skamliga förslag från en "Ingalil888" eller om det är något annat som ligger bakom.

Bara alla på hela Flashback. Radera, rapportera och gå vidare med ditt liv.
2014-07-29, 08:13
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Citat:
Jag tror inte det finns någon enstaka person som kan uppträda så korkat.

Har du sett internet någon gång?

Det är ingen brist på folk som gör korkade, idiotiska, dumma eller rent av onda saker. Det betyder inte att de är ute efter dig.
2014-07-29, 08:16
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Jodå Ingalil har varit avstängd ett bra tag, jag fick också mailet
Jag var slarvig och får motvilligt frikänna moderatorerna i detta fall, men Ingalil888 fanns inte med i tråden 'Avstängningar och bannlysningar' idag på morgonen.
2014-07-29, 09:15
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det är ju ingen som fiskar efter din identitet - det är själva poängen...
Poängen i mitt svar var att jag själv inte för ett ögonblick trodde på någon gang stalking mot mig personligen utan syftet med knarkprovokationen var att folk med centralt inflytande måste försäkra sig om att jag är samma tv4ove som vågat fortsätta debatten mot staten med bibehållen identitet trots alla år av ständiga kapningar och falska imitationer tills jag förra hösten tvingades byta namn och överge mitt gamla konto.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in