Citat:
Ursprungligen postat av
tv4ove
Då var det som jag misstänkte något annat som låg bakom men varför är just du så intresserad och påläst om vad jag tidigare skrivit när du ändå aldrig vill diskutera ens sakfrågor med mig utan bara vantolkar och misstänkliggör allt?
Det var knappast någon tillfällighet att denna grova PM-provokation kom på både mitt sedan länge övergivna konto och mitt sedan ett halvår påtvingade nya just efter att jag för också dig måst förklara att jag fortfarande är en och samma person.
Jag har varit helt konsekvent i mitt resonemang och framtoning även då jag berättat om de tre inom samma tidsperiod överraskande helomvändningarna och agentanklagelserna mot mig.
Om du någonsin kom fram till vad sakfrågan är istället för att svamla osammanhängande som en crackrökande papegoja med Münchausen. Du forsätter att svamla om det taffliga försöket att sälja knark inte är en tillfällighet, för att ditt ego är så fullt av sig själv att du inte lyssnar på att andra har fått det. Det är ingen provokation utan är rena motsatsen till gang stalking, stalking of gang då vi var många som drabbades av det.
Och ditt narcessistiska me myself and I dravel om att du påtvingats ett nytt konto samtidigt talar du om att du är den samma som det andra. Begåvat som en med skyddad identitet som köper helsidesannons och berättar var denne bor och koordinater för googlemaps. Hur har du då uppnått något och hur hindrar det eventuella försök till Gang Stalking av dig???
Om nu dessa personer avsäger kontakt med dig så är det ju inte heller ett exempel på gang stalking, stalking i sig kan ju inte betyda att någon går i från en eller???
Undrar om det faktiskt inte är som så att det är alla dina egon som gang stalkar dig!