Citat:
Ursprungligen postat av
kjellkritisk
...Du forsätter att svamla om det taffliga försöket att sälja knark inte är en tillfällighet, för att ditt ego är så fullt av sig själv att du inte lyssnar på att andra har fått det.
.....Hur har du då uppnått något och hur hindrar det eventuella försök till Gang Stalking av dig???
Om nu dessa personer avsäger kontakt med dig så är det ju inte heller ett exempel på gang stalking, stalking i sig kan ju inte betyda att någon går i från en eller???
Undrar om det faktiskt inte är som så att det är alla dina egon som gang stalkar dig!
Just för att knarkprovokationen var så uppenbart tafflig så förstod jag att någon på centralt håll velat passa på och inventera alla denna debatt tillhöriga konton. Att så många och just ni skulle bry sig men hellre på samma gång börja spekulera över mig som person var dock överraskande.
Nu fick jag veta vilka fler som är rädda för dialog med mig. Varje gang stalking försök gör mig mera nyfiken och är inget jag försöker hindra för egen del.
De tre nära vänner som plötsligt vände sig emot mig hade berättat om de värsta och mest sannolika förföljelserna i stil med vad kolleger från tv4 fått stå ut med. När jag ville sammanföra dem med var sina egna vittnesmål fick de panik.
Statens anonyma nissar verkar vara mest avundsjuka mot oss som ännu kunnat behålla sin personliga identitet.