Iphone
Samsung
Huawei
Nexus
http://www.mobilio.se/pryl/da-kommer-googles-nexus-6#xtor=AD-500-[mobilio_pryl]-[tf_Nexus6Motorola_1407]-[integration]-[aftonbladet]-[ettan]-[24001]
(Källan är inte säker men det bokstavligen exploderar av sensorer just nu, alla ska ha!)
+
Alla andra nedanför inför Fingersensorer.
Fingerprint Cards har 3 olika Touchsensorer, 2 på baksidan(1020 + 1021) och nu även för framsida(1150) av Androids.
Helt klart kommer det vara touch som gäller, Syna kommer så småningom komma ut med touch också men frågan är hur patentet påverkas. Vi har då 3 dominerande leverantörer(Och IDEX med några miljoner i omsättning) och jag har väldigt svårt att tro att någon annan kan komma in och konkurrera om de största tillverkarna med försprånget de har, det kommer ta tid.
Har jag fel om det här bolaget får ni gärna skapa en paj kastar tråd om Zorb och jag slutar genast med aktiehandel. Det här är på tok för tydligt och aktien är tammefan gratis!
Grattis i förskott till alla investerade ägare men räkna INTE med Samsung(RALLY)
Jag håller mig nu borta tills 2015 Februari så får vi se vad som händer tills dess och antagligen njuter vi av ett värde kring +65kr/aktie