2014-07-26, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnMorgonSaga
Det är ju problemet. Normaliserat blatteri. WTF!?
se edit..
2014-07-26, 01:09
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Stor humor, det ser likadant ut i Malmö där det byggdes dyra bostäder i västra hamnen åt fint folk, på sommaren så är det som kollo för alla förortskids.
Hahaha ja detta. Jag bor i Malmö i närheten av västra hamnen, så jag tar mig ibland dit till en väldigt fin lekpark som byggts där med mitt barn. Nuförtiden grillas det friskt på lekplatsen som byggts. Det brukar vara mellan 40-80% araber där (det pendlar på daglig basis). Jag har slutat gå dit. Sen är hela västra hamnen smutsigt ställe, massor med spännblattar som vill visa sina muskler för varandra. De verkar inte ha några jobb att gå till utan tränar istället sin kropp.
2014-07-26, 01:09
Medlem
Kan meddela att de just nu står och skriker, busvisslar och gapar klockan 01.10.
Senast redigerad av Angry-Orca 2014-07-26 kl. 01:17.
2014-07-26, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnMorgonSaga
Bor det många invandrare kring Hornsbergs strand?
För att vara innerstan verkar det så, det finns en del hyresrätter i Hornsberg, det kan iofs vara invandrare som rör sig i området.
2014-07-26, 01:11
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Finns det ingen lokal ledartyp med relevant bakgrund från polisiär eller militär verksamhet eller kunskap i kampsport, boxning etc som kan leda ett motstånd?

Karlbergs slott ligger ju precis i närheten och där finns det en del artilleri och automatvapen inlåsta, nån befälhavare där kanske skulle beväpna ett kungsholmsgarde

Jag bor också väldigt nära denna strand och minns att det var jävligt lugnt för 2-3 år sen när det var nytt men att det var så här illa med blattar hade jag ingen aning om och då går jag ändå där ibland. Men västra skogen ghettot ligger precis över bron och blå linjen har flera ingångar på stadshagen så orc horden finner ju sin väg till svenne beachen lätt
2014-07-26, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvamarin
Ser helt normalt ut för en annan som kommer från förorten. Kan inte bli speciellt upprörd faktiskt. Vanligt folk, de badar whatever...
Bara för att det inte är Claes och Cristina med lilla Albin försiktigt gående i vattenbrynet behöver man inte drabbas av panik heller...
Sverige Sverige...SUCK!!! skitland rakt igenom, svenskarna är grundligt osympatiska och förskräckta PKoffer, invandrarna rovar på detta och spelar ut sin våldskultur mot muppsvennar.
Har ingen sympati för nåndera sidan längre.
Åter igen, det är inte vanligt folk, inte alla i alla fall. Det är som sagt en del kriminella vilket polisen själva gått ut och påpekat.

De som är "vanliga" är dessutom väldigt ouppfostrade.
2014-07-26, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angry-Orca
Åter igen, det är inte vanligt folk, inte alla i alla fall. Det är som sagt en del kriminella vilket polisen själva gått ut och påpekat.

De som är "vanliga" är dessutom väldigt ouppfostrade.

Ja men du har ju i alla fall de där extra tusenlapparna i plånboken som moderaterna har lovat eller hur?
Trösta dig med dem..
Senast redigerad av Akvamarin 2014-07-26 kl. 01:24.
2014-07-26, 01:21
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Skämt åsido, det här är ett övergående problem. Dom får nog hållas i sommar men tills nästa säsong har det lubbats ordentligt och Marknaden och Kapitalet ser till att skamfläckarna försvinner.

Ingen dålig teori..

För så här får det ju inte vara ! 9 miljoner skall ju betyda något !!!
2014-07-26, 01:26
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ni fattar väl att det här bara är ren och skär myt. Länk till artikeln där Holmén påstår detta?

Nej du du bor inte på hornsberg strand, nej du är inte medelklass om du äger en lägenhet för 9 millar. Och nej, det är varken streetracing eller öppen droghandel på hornsberg strand.. Känner inte igen någonting av det du just nämnde och då är jag en stadsråtta som rör mig där på daglig basis.

Jag bor i området, jag kan intyga det TS skriver. "Streetracing" sker då de ska till respektive från Hornsbergsstrand. Drogförsäljning, har jag själv inte sett ännu men det är nog inte så långsökt med tanke på vilket klientel som befinner sig där. Anabolstinna finns det gott om. Lägger till att de använder grillplatsen som basketplats.
2014-07-26, 01:26
Medlem
TS vad skall diskuteras i tråden?
2014-07-26, 01:28
Medlem
TS

I vilken lokal media har detta stått? Stod även boendes (1-5) berättelser i tidningen, så som du återgett den?

Citat:
Ursprungligen postat av Angry-Orca

2014-07-26, 01:28
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
För att vara innerstan verkar det så, det finns en del hyresrätter i Hornsberg, det kan iofs vara invandrare som rör sig i området.

Nej majoriteten som har "intagit" Hornsbergsstrand är från blå linjen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in