• 23 657 online
  • 1 175 911 medlemmar
  • 60 666 911 inlägg
2014-07-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erattat
Bra sammanfattning och slutsatsen blir alltså att det ser ut som i vilket grönområde som helst i stockholm just nu.

Vanliga människor gillar att göra som andra vanliga människor, ta med sig en filt och sätta sig ner på en gräsplätt och njuta av att det fortfarande just nu är 22,3+ grader ute och man gör det gärna på platser där andra människor är.

Tanto, Djurgården, Gärdet, Rålis, Vitabergsparken, Vanadisbadet, Långholmen, Humlan +20 ställen till och nu har vi även fått ett nytt tillskott i from av Hornsbergsstrand.

Inga konstigheter förutom att det bor en liten obstinat farbror i ett av husen vid den sist nämnda platsen.

Man kan liksom inte få samma lugn som man hade i Årjäng OCH bo i centrala delarna av en huvudstad. Inte ens dom som betalar 39miljoner lyckas ofta med det.

Skillnaden är dock att vid majoriteten av dessa grönområden ligger det inte bostadshus på 20 meters avstånd. När kaosblattarna var i Rålis klagade de boende där också, och de husen ligger på längre avstånd. Det handlar om klientelet och att de uppenbart helt saknar respekt för boende och att polisen inte tar i med hårdhandskarna efter kl 22 för att få tyst på skiten.
2014-07-26, 22:41
Medlem
irishrages avatar
Polisen gör inte sin uppgift
2014-07-26, 22:42
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-man
Skillnaden är dock att vid majoriteten av dessa grönområden ligger det inte bostadshus på 20 meters avstånd. När kaosblattarna var i Rålis klagade de boende där också, och de husen ligger på längre avstånd. Det handlar om klientelet och att de uppenbart helt saknar respekt för boende och att polisen inte tar i med hårdhandskarna efter kl 22 för att få tyst på skiten.

Du har många poänger men de boende i området borde väl ha fattat att de inte skulle få ha den där "playan" för sig själva särskilt länge.
2014-07-26, 22:43
Medlem
SummaSummarums avatar
Försöker igen med detta i högsta grad on topic inlägg...
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Antingen har jag kuvats av politiskt korrekt propaganda, som du beskriver det. Eller så har jag ett så pass framgångsrikt liv, att jag inte känner mig hotad av andra människors etniska bakgrund. Jag antar att det i ditt huvud tycks te sig så, att om det inte vore för alla invandrare i din förort, så hade du varit framgångsrik i livet? Att de på något sätt håller dig tillbaka, och är ett hot mot både din karriär, din existens och dina möjligheter att få kvinnor att tycka om dig? Hysteriskt.
Eller så är du så självisk att du inte bryr dig om någon annan än dig själv och säljer ut och förråder ditt eget folk. Det är också ett alternativ.

Det jag skrev om är folkgruppen svenskarnas situation, inte min personliga situation. Så som jag beskrev det är så det fungerar i naturen och vi är en del av den. Det handlar inte om mitt eller ditt tyckande utan om vad som sker när människogrupper konkurrerar. Du kan välja att ignorera det nu men du kan inte fly från de långsiktiga konsekvenserna. Dina barnbarn kommer inte tacka dig för att du lät dem bli en minoritet i sitt eget land.
2014-07-26, 22:44
Medlem
TS verkar inte vara den ende som är upprörd om man läser kommentarerna till denna artikel:

http://www.direktpress.se/vartkungsh...sbergs-strand/
2014-07-26, 22:46
Medlem
NSOs avatar
Vi har försökt ge den här tråden en chans hos I&I men det fungerar inte. Anknytningen till integrations- och invandringpolitiska frågor är för svag. Vi sätter punkt här. Tråden stängs med hänvisning till I&I-riktlinjerna och regel 0.02.
Tråden stängd.
/Moderator