2014-07-25, 21:39
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Aj fan, skriva till supporten. Brukar aldrig fungera ... antar att man får lägga ned lolspelandet
Citera
2014-07-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Aj fan, skriva till supporten. Brukar aldrig fungera ... antar att man får lägga ned lolspelandet
Supporten fungerar jättebra och man får snabba och bra svar
Citera
2014-07-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soppaspik
Hittade en ny skön junglare i Jarvan IV. Jag gillar hans spells.

Har ni några åsikter om honom? Är det ett bra val egentligen?

Sjukt stark gubbe. Lirar dock honom mid nästan varje game nu för tiden. Riktigt stark laning phase mot svaga ap carrys
Citera
2014-07-25, 22:51
Medlem
Nohulos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppaspik
Hittade en ny skön junglare i Jarvan IV. Jag gillar hans spells.

Har ni några åsikter om honom? Är det ett bra val egentligen?

J4 har länge varit toptier enligt mig. Har sällan en dålig match med honom och anledningen till att jag väljer någon annan utöver honom när jag junglar är helt enkelt att han är ganska tråkig.

Någon som kan berätta lite om hur viable Ahri är? Sjukt sugen på att plocka upp henne seriöst av diverse anledningar.
Citera
2014-07-25, 22:57
Medlem
Har en liten fråga angående Spirit of the Anicient golem.
Den där 25% bonus health grejen som den fick för några veckor sen, är den kvar? För det står inget om det på itemet?
Citera
2014-07-25, 23:29
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Supporten fungerar jättebra och man får snabba och bra svar

Antar att du var ironisk. Ingen av de jag känner som haft problem har lyckats få sina problem lösta via supporten tyvärr.
Citera
2014-07-25, 23:50
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Antar att du var ironisk. Ingen av de jag känner som haft problem har lyckats få sina problem lösta via supporten tyvärr.

Har själv varit i kontakt med supporten och fick svar rätt omgående och ett sjukt trevligt bemötande

On another note; Fan va jag börjat tröttna på flamers och troll, man blir jävligt osugen på att spela när man redan i champselect märker att någon är ett komplett kukhuvud. Kommer och spamma "TOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOP" och instalockar innan någon annan hinner göra något. Eller ännu värre, vrålar ut sin lane sist och lockar sist och sen inte ger sig och man sitter där med 3 mid -.- MÄrks även i ranked att folk inte alls sätter teamplay på agendan utan allt som räknas är kills och deras personliga stats...
Citera
2014-07-25, 23:58
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Har själv varit i kontakt med supporten och fick svar rätt omgående och ett sjukt trevligt bemötande

On another note; Fan va jag börjat tröttna på flamers och troll, man blir jävligt osugen på att spela när man redan i champselect märker att någon är ett komplett kukhuvud. Kommer och spamma "TOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOPTOP" och instalockar innan någon annan hinner göra något. Eller ännu värre, vrålar ut sin lane sist och lockar sist och sen inte ger sig och man sitter där med 3 mid -.- MÄrks även i ranked att folk inte alls sätter teamplay på agendan utan allt som räknas är kills och deras personliga stats...
låter som du är rätt långt ner i division klättra upp så går allt bort
Citera
2014-07-26, 00:10
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
låter som du är rätt långt ner i division klättra upp så går allt bort

Har inte ännu fått placering i division än, men det blir det ändring på idag OCh som jag misstänkte, i lite högre rank så kanske det blir bättre. Vad är du själv i om man får så fräckt fråga?
Citera
2014-07-26, 00:55
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Har inte ännu fått placering i division än, men det blir det ändring på idag OCh som jag misstänkte, i lite högre rank så kanske det blir bättre. Vad är du själv i om man får så fräckt fråga?
platinum 3 , hur många matcher har du kvar?
Citera
2014-07-26, 01:57
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
platinum 3 , hur många matcher har du kvar?

Har 5 kvar och just nu ligger jag tre förluster efter. -.-
Citera
2014-07-26, 02:20
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Har 5 kvar och just nu ligger jag tre förluster efter. -.-
taskigt läge dedär, lycka till iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera