Citat:
Ursprungligen postat av
PourchGhouls
Vad tycker du om morganas nya W?
Nu dödar man castercreeps på redan efter 2 points i W, det är alltid trevligt. Eftersom att jag spelar ohyggligt aggressivt när jag kör morgana. Wardar bra och tvingar folk att stå på torn och uggla för att sedan kunna roama. Så på creeps clearar man mycket bättre. Men jag saknar att den inte sänker magic res längre. Det känns som om att dom har fördummat den lite. Att den gör mer dmg ju mindre hp dom har är galet bra i vissa situationer, men att kunna sänka ett helt lags mres mitt i en teamfight kändes mer belönande. Jag är ju så jävla van så jag kör fortfarande W>Q snarare än Q>W (även om jag oftast petar in W när Q är i luften) för att få maximal tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
Theknug
Är inte det jävligt rare? Har även för mig att det är ett legendary. Står inte i shoppen men är rätt säker på det,
Jo, den är en legendary som Riot slängde i valvet när dom inte kände att det räknades som ett legendaryskin efter VU:n Annie fick. Den var snygg, men inte i klass med andra legendarys som finns nuförtiden. En jävla röta helt enkelt.