2013-11-03, 17:54
  #12841
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PourchGhouls
Vad tycker du om morganas nya W?

Nu dödar man castercreeps på redan efter 2 points i W, det är alltid trevligt. Eftersom att jag spelar ohyggligt aggressivt när jag kör morgana. Wardar bra och tvingar folk att stå på torn och uggla för att sedan kunna roama. Så på creeps clearar man mycket bättre. Men jag saknar att den inte sänker magic res längre. Det känns som om att dom har fördummat den lite. Att den gör mer dmg ju mindre hp dom har är galet bra i vissa situationer, men att kunna sänka ett helt lags mres mitt i en teamfight kändes mer belönande. Jag är ju så jävla van så jag kör fortfarande W>Q snarare än Q>W (även om jag oftast petar in W när Q är i luften) för att få maximal tid.

Citat:
Ursprungligen postat av Theknug
Är inte det jävligt rare? Har även för mig att det är ett legendary. Står inte i shoppen men är rätt säker på det,

Jo, den är en legendary som Riot slängde i valvet när dom inte kände att det räknades som ett legendaryskin efter VU:n Annie fick. Den var snygg, men inte i klass med andra legendarys som finns nuförtiden. En jävla röta helt enkelt.
Citera
2013-11-03, 18:28
  #12842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt

Jo, den är en legendary som Riot slängde i valvet när dom inte kände att det räknades som ett legendaryskin efter VU:n Annie fick. Den var snygg, men inte i klass med andra legendarys som finns nuförtiden. En jävla röta helt enkelt.


Det är ju mycket fetare med ett klassiskt legendary, som är sällsynt, än t.e.x. PE som alla har. Grattis!
Citera
2013-11-03, 21:40
  #12843
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
Nej det ska inte spela någon roll... Ganska svårt att göra ett sånt system då alla tycker att olika skins är olika bra/fina.

Har mystery giftat runt lite jag också. Jag fick Muay Thai Lee Sin och samurai yi av min brorsa. Han fick lollipoppy och noxus poppy haha. Han förbannade spelet efter det... Han gillar inte poppy så jättemycket.

Har en polare som fick battlecast chogat legendary !
Citera
2013-11-04, 00:05
  #12844
Medlem
Tjululu!

Har testat Sivir lite sen senaste patchen. Ganska kul och stark känns det som, särskilt mot typ blitz eller Thresh bot. Med lite is i magen kan man helt radera deras hooks. Men vet inte riktigt hur jag ska bygga henne. Någon som har några tips? Är det värt att bygga trinity force, i så fall när?
Citera
2013-11-04, 00:09
  #12845
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathsoldier
Tjululu!

Har testat Sivir lite sen senaste patchen. Ganska kul och stark känns det som, särskilt mot typ blitz eller Thresh bot. Med lite is i magen kan man helt radera deras hooks. Men vet inte riktigt hur jag ska bygga henne. Någon som har några tips? Är det värt att bygga trinity force, i så fall när?
Försök rusha BT (Hon har grymma AD scalings), bygg sen shiv eller pd, beror väll lite på. Och sen bygger du helt enkelt standard ad build. Bygga Tri-force tycker jag inte behövs.
Citera
2013-11-04, 00:22
  #12846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Försök rusha BT (Hon har grymma AD scalings), bygg sen shiv eller pd, beror väll lite på. Och sen bygger du helt enkelt standard ad build. Bygga Tri-force tycker jag inte behövs.
Okej ska testa det, har kört liknande dom senaste gamen fungerar ganska bra.
Citera
2013-11-04, 01:07
  #12847
Medlem
Försöker lära mig j4 jungel, några som har lite tips på hur man ska bygga/spela honom?
Citera
2013-11-04, 01:38
  #12848
Medlem
Kommer riot göra någonting mot Duo queues i s4?

Så jävla trött på folk som bara förstör.
Citera
2013-11-04, 02:03
  #12849
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Kommer riot göra någonting mot Duo queues i s4?

Så jävla trött på folk som bara förstör.

Vad ska de göra mot det hade du tänkt dig?
Citera
2013-11-04, 02:06
  #12850
Medlem
Ligger ranked nere?
Citera
2013-11-04, 02:09
  #12851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Vad ska de göra mot det hade du tänkt dig?

Förslagsvis så kan dom ju göra så att en platinum 1 inte kan sätta sig i samma kö som någon med silver 1.

Eller stänga av skiten helt och hållet skulle funka bäst.
Citera
2013-11-04, 02:10
  #12852
Medlem
AlwaysAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatant
Försöker lära mig j4 jungel, några som har lite tips på hur man ska bygga/spela honom?

Maxa hans E. Bygg standard tanky, dra ett Aegis och en Sunfire typ. Resten är situational. Led dina ganks med en E-Q och se till att träffa din combo, gör det svårt för din motståndare att undvika dig, dvs ställ flaggan emellan hans escape path till torn och dig själv så han måste slösa tid. Var kylig med din ulti och håll på den tills Flash eller andra movement spells är använda.

Använd E när du pushar torn men sätt den bakom dig (närmre ditt egna torn dock inom räckhåll för aura) så du kan ta dig därifrån enklare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in