2014-07-24, 16:55
  #18829
Medlem
Khorneflakess avatar
Haha är ni på riktigt? Thresh är urenkel. Jag hade aldrig spelat honom innan och gick in och dominerade som support, och då är jag inte särskilt duktig eller någonting alls. Jag vill hellre tillägna det till Threshs löjligt enkla och avancerade kit som gör att hans lägstanivå i princip är högre än alla andra supports med undantag för kanske Morgana och Leona. Att han har counters spelar ringa roll eftersom allt som krävs är timing, och är man en rutinerad support så vet man det.

E: Jag skulle vilja jämföra honom med transitionen från båge till musköt som medeltida arméer fick erfara. Du behöver inte vara duktig, du behöver inte "kunna" spelet eller ha rutin från att ha spelat Thresh ofta, du bara är bra från första början för att hans färdigheter gör honom enkel att använda.
__________________
Senast redigerad av Khorneflakes 2014-07-24 kl. 16:57.
Citera
2014-07-24, 19:30
  #18830
Medlem
Är skarner något att ha, eller är han inte bra alls?`Funderar på nya djunglare att spela.
Citera
2014-07-24, 19:56
  #18831
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Haha är ni på riktigt? Thresh är urenkel. Jag hade aldrig spelat honom innan och gick in och dominerade som support, och då är jag inte särskilt duktig eller någonting alls. Jag vill hellre tillägna det till Threshs löjligt enkla och avancerade kit som gör att hans lägstanivå i princip är högre än alla andra supports med undantag för kanske Morgana och Leona. Att han har counters spelar ringa roll eftersom allt som krävs är timing, och är man en rutinerad support så vet man det.

E: Jag skulle vilja jämföra honom med transitionen från båge till musköt som medeltida arméer fick erfara. Du behöver inte vara duktig, du behöver inte "kunna" spelet eller ha rutin från att ha spelat Thresh ofta, du bara är bra från första början för att hans färdigheter gör honom enkel att använda.

Tycker det är oschysst att jämföra honom med Leona och Morgana som är bra mycket enklare att spela. Det är stor skillnad mellan en nybörjar Thresh och någon som spelar honom ofta. Visst han har ett bra kit men det är nästan ingen som utnyttjar det fullt ut. Det jag gillar med Thresh är att man kan alltid bli finslipa de små detaljerna. Du kan alltid ha lite bättre timing med E, kan finns lägen där man kanske borde chansat och kört en flash-hook för säkra ett kill med mera. Om du kom upp i "Madlife" standard under din första match med Thresh så är det bara att gratulera, för du är tveklöst den mest naturbegåvade League of Legends spelaren i världen

På tal om Thresh vad har ni för syn på Thresh vs Braum matchupen? Jag har haft det ganska kämpigt mot Braum när jag spelar Thresh men det kanske är jag som spelar lanen fel?
Citera
2014-07-24, 21:28
  #18832
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
what?

För att spela league. Din motivation och vädret kan ju vara hur bra som helst, även om varken eller är bra för league just. Jag tror inte riktigt att du hänger med i grammatiken här.
Citera
2014-07-24, 22:04
  #18833
Medlem
Aviarts avatar
köpte mig Gragas och ohhhwee vilken lirare Har aldrig lyckats hålla mid så som jag gjorde med honom, fick 9-0-7 med honom första matchen och 5-1-9 andra. Praktfyllo! ^^
Citera
2014-07-25, 00:37
  #18834
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Hur kommer det sig att jag titt som tätt inte inte kan köpa några items och får starta med 20 000 ?
Citera
2014-07-25, 09:18
  #18835
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Hur kommer det sig att jag titt som tätt inte inte kan köpa några items och får starta med 20 000 ?

Spelar du i ett vanligt game mot andra spelare? Gör detta att du inte kan köpa på hela matchen, elelr bara i början? Ifall du kan köpa senare, kan du utnyttja dina 20 000 guld, eller är det bara en visuell bugg?

Som en support brukar säga, lite mer info tack
Citera
2014-07-25, 11:22
  #18836
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Spelar du i ett vanligt game mot andra spelare? Gör detta att du inte kan köpa på hela matchen, elelr bara i början? Ifall du kan köpa senare, kan du utnyttja dina 20 000 guld, eller är det bara en visuell bugg?

Som en support brukar säga, lite mer info tack

Vanligt game. 5v5. Kan inte köpa på hela matchen, blir tvungen att starta om spelet och får oftast "bug splat" ett par gånger innan jag kommer in igen. När jag väl kommer in brukar det oftast fungera som vanligt igen.
Citera
2014-07-25, 13:13
  #18837
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Vanligt game. 5v5. Kan inte köpa på hela matchen, blir tvungen att starta om spelet och får oftast "bug splat" ett par gånger innan jag kommer in igen. När jag väl kommer in brukar det oftast fungera som vanligt igen.

Skriv till deras support, dom är dom enda som kan fixa problemet.
Citera
2014-07-25, 13:42
  #18838
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Vanligt game. 5v5. Kan inte köpa på hela matchen, blir tvungen att starta om spelet och får oftast "bug splat" ett par gånger innan jag kommer in igen. När jag väl kommer in brukar det oftast fungera som vanligt igen.
Har du testat att reparera klienten? Annars får du nog avinstallera alternativ skriva till supporten.
Citera
2014-07-25, 20:56
  #18839
Medlem
Hittade en ny skön junglare i Jarvan IV. Jag gillar hans spells.

Har ni några åsikter om honom? Är det ett bra val egentligen?
Citera
2014-07-25, 21:33
  #18840
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppaspik
Hittade en ny skön junglare i Jarvan IV. Jag gillar hans spells.

Har ni några åsikter om honom? Är det ett bra val egentligen?
helt klart viable
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in