2014-07-25, 14:13
Medlem
Servigins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
När jag började använda badoo, i vintras, så utgick jag ifrån det som du var ute efter.
Under första veckan jag använde det med sökkriterier både tjejer och killar, så fick jag drösvis med sliskiga kommentarer ifrån killar/gubbar om mina bilder och att det första de fråga var: "Vill du träffas?".
Göran (kommer inte ihåg namnet), 52, med status "Vill dejta killar 18-30".
Efter den veckan slutade jag bläddra bland killar överhuvudtaget.
Blockerade t.o.m. ett par stycken för deras meddelanden kändes obehagliga...

Dock kan jag ha haft väldigt otur, jag vet inte vad andra har för erfarenheter av det.

Intressant och äckligt på samma gång. Hur gick det i fortsättningen? Lärde du känna lite nya kompisar?
Citera
2014-07-25, 22:35
Medlem
Fattar inte hur det fortfarande bara kan va 14 som besökt min profil , typ haft den ett år och varit aktiv till och från .tror Badoo driver med mig.
Citera
2014-07-25, 22:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Fattar inte hur det fortfarande bara kan va 14 som besökt min profil , typ haft den ett år och varit aktiv till och från .tror Badoo driver med mig.

Är ditt konto i Sverige?
Citera
2014-07-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Är ditt konto i Sverige?

Det antar jag, hur kollar man det?
Citera
2014-07-25, 23:15
Avslutad
Citat:
Det antar jag, hur kollar man det?

Det är ju din location i din profile, där det står att du bor
Citera
2014-07-25, 23:18
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:

14 totalt? låter inte rätt. siffran som står brevid ''besökare'' är dom som besökt dig under dom senaste 24 timmarna tror jag.

Och brukar du besöka / skriva till folk isåfall? alltid någon som besöker titt som tätt lixom :P
Citera
2014-07-26, 01:12
Medlem
OndaParabolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Intressant och äckligt på samma gång. Hur gick det i fortsättningen? Lärde du känna lite nya kompisar?

Lärt känna ett par stycken, har dock inte träffat någon av dem.
Jag är väldigt petig med vad för människor jag umgås med, men någo gång så.
Är man ihärdig och tar för sig på rätt sätt är det väldigt enkelt att faktiskt träffa folk genom Badoo.
Citera
2014-07-26, 20:55
Medlem
Aanvände Badoo första gången idag som kille, fick 3,2 i snittbetyg på mina tre bilder (5 röster)
Citera
2014-07-26, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av great-ape
Aanvände Badoo första gången idag som kille, fick 3,2 i snittbetyg på mina tre bilder (5 röster)

Svenskor betygsätter lågt i förhållande till andra länder just saying. Finns många exempel på detta i tråden.
Citera
2014-07-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av great-ape
Det är standard. No worries, bara att gå in och titta på andra killas profiler på badoo så ser du killar med dåligt snittbetyg trots att de ser bra ut. Varför det är så är ett mysterium för mig.
Snittar väl nära 5 i snitt på mina foton, lägsta är på 4.2 och högsta på 5.2.

Ingen som testat Tinder?
Senast redigerad av ihatejuice 2014-07-28 kl. 14:50.
Citera
2014-07-28, 15:20
Medlem
Är ni där för att bry er om betyg eller för att träffa folk? För fan skärp er.
Citera
2014-07-28, 16:14
Medlem
Thornhills avatar
Sidan verkar vara ett skämt. Jag har skickat chatt-meddelande till säkert 20 tjejer, INGEN har ens läst nåt av dom, och heller inte svarat (duh). Gör jag nåt fel eller?

Precis som om man vore "låst" från chatten eller nåt...
Senast redigerad av Thornhill 2014-07-28 kl. 16:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in