2014-07-25, 19:18
Medlem
Höjas avatar
Det TS beskriver är exakt det jag upplever här på västkusten varje sommar när svenska stockholmare kommer på besök för att semestra. Buskörning med stora båtar, vattenskotrar, fina bilar och allmän fylla och förstörelse är spåren efter stockholmarna.

Inte många färgade bland dessa "gäster" inte, utan purvita svennar. Kanske är det bara så att stockholmarna har drabbats av stockholmare. Grattis liksom, ni har lärt upp era invandrare att bete sig som er.
2014-07-25, 19:21
Medlem
ambisckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
SD tror på integration, men på en långsiktig sådan. Om mottagandet minskas med 90 % har vi stora chanser att uppnå integrationen, för de kommer fortfarande vara i minoritet. Sen får det ta den tid det tar. SvP är rasister och kommer aldrig få inflytande. 0 % invandring är heller inte sunt för vårt land.

SD är det enda hopp som finns om man vill fixa den galna migrationspolitiken.
Nej, eftersom de föder fler barn än svenskar kommer svenskarna fortfarande att bli en minoritet. Det tar bara lite längre tid.

Det går inte att "integrera" eller assimilera så stora mängder utomeuropeiska svartfolk som redan befinner sig här. Och om det gick skulle det innebära en utplåning av den svenska etniciteten eller i bästa fall att svenskarna ännu snabbare blir en minoritet i sitt eget land. För att reparera Sverige och huvudstadens innerstad måste mångkulturen avskaffas. Och ett avskaffande av mångkulturen som förstört vårt land förutsätter repatriering, inte fortsatt invandring av tusentals icke-vita per år. För att underlätta repatriering ska segregation upprätthållas. Integration, assimilation och rasblandning är en omöjlig och icke önskvärd politisk målsättning.

Myter om integration och segregation
http://gregaria.wordpress.com/2014/0...h-segregation/
2014-07-25, 19:24
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Stor humor, det ser likadant ut i Malmö där det byggdes dyra bostäder i västra hamnen åt fint folk, på sommaren så är det som kollo för alla förortskids.

Det är ju som i den tråden om mordet på Gröningen HBG, det byggdes en exklusiv strandpromenad nedanför det "rika" HBG där de trodde att överklassen skulle kunna sitta och sippa Dry Martinis i lugn och ro, men som nu invaderats av berikare från när och fjärran.
2014-07-25, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av min-farsa
42% moderaterna
10,6% milöpartiet

Bara där har vi ju bevis för att majoriteten röstade för de ytterst ansvariga partierna.
SD hade ynka 2,65%

Nu hoppas jag ts är riktigt snabb på att sälja skiten för i framtiden när spekulanter söker på Hornsbergs strand kommer den här tråden finnas på Google. Grattis till att du just hjälpt till att sänka värdet på din lägenhet ytterligare.
Eller hur, vad fan gnäller du över TS? Du och eller din sambo fick som ni ville.
2014-07-25, 19:25
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angry-Orca
Lika mycket svenskar, jo tjena. Om du kategoriserar folk som bott i Sverige i en vecka som svenskar så visst. Svenskområdet är till vänster om Piren om du tittar mot vattnet. Problemområdet är höger om piren och mot tunnelbanan, och där är det väldigt mörkt.

Det har jag gjort. Polis och media har kontaktats.

Kan du argumentera för på vilket sätt det drabbar dig att en människa är född någon annanstans än du själv? Får det som är annorlunda att känna dig otrygg? Är du en erkänd mes?
2014-07-25, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Kan du argumentera för på vilket sätt det drabbar dig att en människa är född någon annanstans än du själv? Får det som är annorlunda att känna dig otrygg? Är du en erkänd mes?
Det är ganska tydligt hur det drabbar mig. Titta på artikeln i Vårt Kungsholmen och titta på strandområdet. Där det är fler svenskar som ligger (vänster om piren) så är problemen mindre.
2014-07-25, 19:30
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Det TS beskriver är exakt det jag upplever här på västkusten varje sommar när svenska stockholmare kommer på besök för att semestra. Buskörning med stora båtar, vattenskotrar, fina bilar och allmän fylla och förstörelse är spåren efter stockholmarna. .

Så det är bara stockholmare som kör stora båtar och vattenskotrar??
ALLA som sitter på en vattenskoter "buskör".

Missade du att årets 35:e skjutning på öppen gata inträffade på västkusten i natt?
Stockholmare där också, kanske?
2014-07-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator

Är du skön eller? Det handlar inte om undermänniskornas ursprung utan om deras beteende: hur de skräpar ner, drogar, misshandlar, rånar, våldtar, stjäl osv. Kulturella krockar helt enkelt. Om du gillar en tillvaro där MENA-folket tar över, visst, gör det, men klanka inte ner på honom för att hans område har blivit berikat och han nu uttrycker missnöje över detta. Jävla tönt.
2014-07-25, 19:33
Medlem
Muslimer är människor precis som alla vi andra, men det är för mig helt sjukt hur jävla långt efter i utvecklingen dom ligger. Vill så gärna veta vad som rör sig i huvudet på en genomsnittlig muslim.
2014-07-25, 19:33
Medlem
Citat:
Det TS beskriver är exakt det jag upplever här på västkusten varje sommar när svenska stockholmare kommer på besök för att semestra. Buskörning med stora båtar, vattenskotrar, fina bilar och allmän fylla och förstörelse är spåren efter stockholmarna.

Inte många färgade bland dessa "gäster" inte, utan purvita svennar. Kanske är det bara så att stockholmarna har drabbats av stockholmare. Grattis liksom, ni har lärt upp era invandrare att bete sig som er.

Ja, det pangas ju mycket i Götet iallfall. Svenskar det också? Vi får hoppas att mångkulturen snart kan berika dig också.
2014-07-25, 19:37
Citat:

Jag har bott utomlands några år, svenskar som bor utomlands är lika pinsamma som blattar är i Sverige. Nästan alla skryter om att de minsann är från Sveeden som är världens bästa land, naturligtvis så har de en svensk flagga på bilen och tror alla tycker dom är världsunika.
2014-07-25, 19:38
Medlem
Svenne-Freuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angry-Orca
Lika mycket svenskar, jo tjena. Om du kategoriserar folk som bott i Sverige i en vecka som svenskar så visst. Svenskområdet är till vänster om Piren om du tittar mot vattnet. Problemområdet är höger om piren och mot tunnelbanan, och där är det väldigt mörkt.

Det har jag gjort. Polis och media har kontaktats.

Jag hoppas du inte tar upp detta på din arbetsplats. Du kommer då sannolikt att anses vara rasist och riskerar att förlora ditt jobb... I bästa fall stannar det vid ett samtal mer personalavdelningen där du kommer upplysas om att det du framför strider mot företagets värdegrund.

Välkommen till det värdegrundsbaserade mångkulturella samhället med "allas lika värde".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in