2014-07-25, 16:12
Medlem
Jag kan svara på ett par inlägg såhär på "fri hand" utan citatrutor;

Området som är väldigt nedskräpat är från Piren och höger om piren mot tunnelbanan (om man står med ansiktet mot vattnet vid restaurangen Piren). På övriga ställen är det lite renare och mer svenskar.

Hornsbergs strand är innanför tullarna och därmed det man brukar kalla Stockholms innerstad. Men vi vet att det inte är "city" och vi ville inte bo i city, utan bo i närhet till natur men ändå ganska centralt.

Jag är infödd Stockholmare. (Såg att någon skrev något om inflyttad bonde).

Jag borde faktiskt säga också att jag ärligt talat inte har problem med invandrare, bara den stereotypiska förortssnubben som beter sig precis som folket på vår strand beter sig.... Det bor en del invandrare i området faktiskt och de är "försvenskade" och sjysta.
2014-07-25, 16:14
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UsamaBinNorrland
Hur länge kan det hålla? En fråga bara. Umeå är en MP/V-stad ;-) Tiggare inne i stan och i köpcentrum. Bor själv i ett nybyggt område utanför Umeå. Än så länge blattefritt. Nu byggs även hyresrätter där. Får se när det blir klart. Förhoppningsvis blir majoritet vanliga hederliga medborgare. Säljer om Migrationsverket hyr in sig :-(

Ett gott råd: Sälj och dra vidare fort som fan. Hyresrätter betyder tveklöst blattar. Hänger ihop lika bergsäkert som araber och kameler.

Invasionen och förstörelsen av västra Kungsholmen -- som avhandlas i denna tråd -- hänger helt ihop med närheten till alla hyresrätter-araber-negrer i de västra förorterna. Tunnelbanans blå linje fungerar som ett gigantiskt avloppsrör in till Stockholm. Ofattbara mängder bajs från Rinkeby-Tensta-Husby-Akalla forsar ut i den (tidigare) fina staden.

.
2014-07-25, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArchJew
Förmodligen så kommer det att komma områden i Sverige som liknar arrangemanget som finns i Paris. Militärer som patrullerar gatorna med automatvapen. Metalldetektorer och vakter överallt, till och med i mataffärer. Dubbla dörrar vid ingångar och utkörning från garage. Varje hus har en "guardian" som ser över huset. Privata gator. Lägenhetspriser på 20 - 70 miljoner i de rika områdena. De enda svarta männen man ser är vakter, de enda svarta kvinnorna man ser är nannys som tar hand om vita barn.

Rika hittar alltid vägar för att inte beblandas med "de andra".

Var har du sett detta? Var i Paris förra våren... Det är dock påtagligt hur det bara är svarta som har alla skitjobb. Segregerat är bara förnamnet.
2014-07-25, 16:16
Medlem
SummaSummarums avatar
Ja den svartmuskiga farsoten sprider obönhörligen ut sig i svenskarnas livsrum under hot från globalistkabalen om att driva in rostiga järnspikar i skallarna på dem som vägrar acceptera läget. Typ.
2014-07-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Är detta stället TS pratar om? (Bild)

http://www.lindmanphotography.com/wp...6-1200x799.jpg

Jag bor ej i Stockholm så jag har ingen koll.
Japp, fast främst "bakom" därifrån bilden är tagen, åt motsatt håll då alltså.
2014-07-25, 16:30
Medlem
wilts avatar
Buhu.

Trevligt att det blir svårare och svårare att köpa sig fri från multikultivansinnet.
2014-07-25, 16:30
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angry-Orca
Japp, ni läste rätt. Hornsbergs strand som är ett nybyggt område på de västra delarna av Kungsholmen var tänkt att vara ett naturnära idylliskt familjeområde i Stockholms innerstad, men tji fick vi. Vår bostadsrätt kostade närmare 9 miljoner kronor och kvadratmeterpriset i området ligger många testosteronstinna anabolatorskar som ligger och ...
Mångkultur suger. Tack och godnatt.
Om du oroar dig för bostadspriset får du och dina grannar skylla er själva. Oavsett om det är en etnisk svensk eller invandrare som stökar runt har du ett ansvar för ditt område.

Bor själv i innerstan, ioförsig bara etnisk svenska grannar men tror ingen upplever att vi har problem i området. Oavsett om det är en etnisk svensk eller invandrare som förstör området kan du lita på att jag och mina grannar säger ifrån.

Var inte rädd eller skitnödig, du har alla vettiga människors stöd om du skäller ut en apa.
2014-07-25, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Om du oroar dig för bostadspriset får du och dina grannar skylla er själva. Oavsett om det är en etnisk svensk eller invandrare som stökar runt har du ett ansvar för ditt område.

Bor själv i innerstan, ioförsig bara etnisk svenska grannar men tror ingen upplever att vi har problem i området. Oavsett om det är en etnisk svensk eller invandrare som förstör området kan du lita på att jag och mina grannar säger ifrån.

Var inte rädd eller skitnödig, du har alla vettiga människors stöd om du skäller ut en apa.
Skulle vilja se dig säga till de kriminella anabolatorskarna som hänger här.
Bannlyst
Flytta. Du har så pass mycket pengar att det inte är ett problem för dig.
Medlem
Pellejonsons avatar
Kan bara ställa mig i skadeglädjekören och hånle. Det du beskriver är en mild variant av vardagen många svenskar fått uppleva nu i åratal.
2014-07-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o-
Japp, fast främst "bakom" därifrån bilden är tagen, åt motsatt håll då alltså.

Det ser riktigt najs ut! På själva bilden i alla fall.
2014-07-25, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Det ser riktigt najs ut! På själva bilden i alla fall.
Det är ett skitfint område. Det är bara just nu under högsommaren som det invaderats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in