Citat:
Tiger 1...har bytt till "bästa" motorn nu men....i 18 av 20 matcher har den fattat eld när man träffats. Har inte haft en sån eldbefängd motor på någon annan vagn. Fast jag kanske bara har haft extrem otur. Har gått en del manuella brandsläckare, känns inte värt att utrusta med automatiska med tanke på hur det varit hittills.
Grindar mot Tiger 2 nu, men kommer nog inte att skaffa den. Har en känsla av att jag kommer bli grymt besviken på den.
Annars hade jag oturen att hamna i ett lag inatt med den fegaste IS 8 förare jag nånsin sett.
För att göra en lång historia kort: han campa i basen första tredjedelen av matchen. När ena sidan började falla använda han våra arty´s som skydd och smet undan sen. När det var en fientlig arty och en T95 kvar och vi hade fyra vagnar kvar, (inte jag), började han röra sig. Men ETT skott, som missa, från fiendes arty - och han åkte och gömde sig resten av matchen som slutade oavgjort.
Han blev, med rätta, hudflängd i chatten och han fick X antal anmälningar på sig. Och givetvis, var han den tyngsta vagnen i laget.
Grindar mot Tiger 2 nu, men kommer nog inte att skaffa den. Har en känsla av att jag kommer bli grymt besviken på den.
Annars hade jag oturen att hamna i ett lag inatt med den fegaste IS 8 förare jag nånsin sett.
För att göra en lång historia kort: han campa i basen första tredjedelen av matchen. När ena sidan började falla använda han våra arty´s som skydd och smet undan sen. När det var en fientlig arty och en T95 kvar och vi hade fyra vagnar kvar, (inte jag), började han röra sig. Men ETT skott, som missa, från fiendes arty - och han åkte och gömde sig resten av matchen som slutade oavgjort.
Han blev, med rätta, hudflängd i chatten och han fick X antal anmälningar på sig. Och givetvis, var han den tyngsta vagnen i laget.
Det är egentligen inget fel på Tiger II alls, klar uppgradering från Tiger I. Bättre kanon, mycket bättre och fram för allt, vinklad pansar. Den brinner dock lika bra när folk skjuter dig i den stora underplåten.
Citat:
Samma här, misslyckades totalt med Tiger II, drygt 45% eller nåt slutade jag på. E-75 däremot gick det kanon med, har närmare 60% med den rackaren, grym heavy som passar min spelstil mycket bättre än papperstigrarna som kom innan.
kom innan.