2014-07-24, 18:54
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medburgare
Instämmer till 100%.
Många alliansväljare tror Sverige går under med sossestyre, det är precis tvärtom.
I varje fall Sverige som välfärdstat och med bra löner för vanliga jobbare.

Fattar ni inte sambandet Höger regering= onormalt hög invandring.
Detta ligger i deras agenda.

Vanliga jobbare har lockats för någon tusenlapp (judaspeng) i skattesänkning att rösta på alliansen.
Som tack har Sverige fått Europas, förmodligen världens största asylinvandring.
Pensionen kan ni glömma, den skall delas med alla som aldrig bidragit med en skattekrona här först.
Är lite som att pissa i byxorna, värmer bra först, men blir snabbt kallt.

Medburgare

Vänsterregeringen med MP i spetsen förespråkar ju fri invandring så det här blir nog väldigt bra...
Citera
2014-07-24, 18:58
Medlem
denfinastavens avatar
[[/quote]
QUOTE=RawSTR|49675915]
Zog-teorier är de roligaste
Citera
2014-07-24, 19:00
Medlem
Någon som kan göra en sammanfattning till en stressad själ?

Hur mkt över budget, hur många kom iår, nästa år osv.

tack
Citera
2014-07-24, 19:00
Medlem
Jag vill ställa frågan till regering kan vi lösa världens flytningsbroplem?
Har ni stält till en katastrof i Sverge?

Det fins många idioter i rikstad resten spelar idioter för att behålla sina arbete.
Citera
2014-07-24, 19:02
Medlem
Solrozs avatar
Jag och min sambo börjar allvarligt talat fundera på att sticka till Norge. Vi vägrar låta våra barn växa upp i detta idiotland. Man kan inte gå någonstans utan att få syn på en massa skrikande och destruktiva apor.

Vi åkte till en strand idag där jag och min familj var när jag var liten. 9/10 var negrer och araber. Överallt låg det skräp och bryggan var trasig.

Fy fan
Citera
2014-07-24, 19:03
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Vänsterregeringen med MP i spetsen förespråkar ju fri invandring så det här blir nog väldigt bra...

Det där om att dela ut humanitära visum på svenska ambassader kommer nog att kallna med en asylinvandring som ligger strax söder om 100 000 asylsökande på årsbasis och skenande kostnader? Det här kommer att påverka de politiska shoppinglistorna över reformer som riksdagspartierna har filat på inför nästa mandatperiod. Jag vågar t.ex. inte tänka på vad det här kommer att göra med Nya Moderaternas HBTQ-lyft.
Senast redigerad av NSO 2014-07-24 kl. 19:12.
Citera
2014-07-24, 19:03
Medlem
Bajsfacistens avatar
Rapporten tar bara hänsyn till Migrationsverkets behov av resurser för en ökad asylinvandring. Plus statens Kommunersättningar vid flyktingmottagande.

Där till ska vi räkna det finns fler direkta utgifter som kommer att öka.
Alliansen införde 2010 ett så kallat etableringsbidrag eller blatteslant som en utännng får som är mellan 20-65 år som du får 800-1500 kr per blatteyngel och månad som du har.

Dessutom så får du även som nyblatte även bostadserättning med 3900 kr månaden. Detta kostar ungefär 2000-3000 miljoner kr per år sedan att det infördes.

Även så har Alliansen infört en arabguide via arbetsförmedlingen som kostar 2000-3000 miljoner kr varje år, vilket inte har gett någon effekt.
Citera
2014-07-24, 19:05
Medlem
JumpingJacks avatar
Ser just på fyrans nyheter och hur fan bevakar de den här nyheten? Först läser nyhetsuppläsaren upp korta fakta om vad som hänt, sedan är ett långt snyftreportage från en syrisk flykting som fått fly över Medelhavet, sedan en intervju med Anders Danielsson som säger att vi måste ta emot fler.

Inte ett enda ord om vad det här innebär, vad det kommer att kosta eller hur det rent praktiskt ska lösas, förutom att "sätta press på kommunerna".
Citera
2014-07-24, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du inbillar dig alltså att det är kommunerna som bestämmer antalet immigranter som kommer till Sverige?
Det är det inte. Kommunerna har inte ett skvatt med den saken att göra.

Precis som jag skrev, borgerliga partier har varit den stora katastrofen beträffande svensk invandringspolitik. Regeringen Carlsson styrde upp i oredan i och med Luciabeslutet den 13 december 1989. Sen kom galningarna Westerberg och Bildt och vräkte in folk under den korta tid de satt vid makten. Se länken jag bifogade, har du svårt att ta till dig fakta?

Göran Persson styrde åter igen upp i de värsta galenskaperna varvid banditgänget Reinfeldt öppnade alla fördämningar på vid gavel. Den obotliga skadan för Sverige står borgarna för genom de senaste 8 årens totala vansinne. Antalet immigranter under sosse-styre är i sammanhanget att betrakta som rännilar.

Men invandringen fortgår under sossestyre också, de heter sjupartiet av en anledning, de står alla för enormt skadlig invandring, de står för förintandet av Svierige, de är alla förrädare.

Sossarna är på intet sätt bra, de matar även in blattar i styrningen av Sverige med resultatet att nationen börjar se ut och fungera som ett u-land, så lägg ner det här ansvarsbefriandet av bidraspartiet-sossarna, de är inte oskyldiga de är högst medskyldiga i detta enorma landsförräderi. Det är samma dåliga ursäkt vissa drar här om att parasitvandrarna inte skulle var medskyldiga, de är lika skyldiga som de som släpper in de.

Så lägg ner skyddandet av de skyldiga, sluta ursäkta förrädarna, de förtjänar alla döden.
Citera
2014-07-24, 19:12
Avslutad
Här har Sverigedemokraterna ren straffspark i öppet mål. Det är bara att fråga vilka nedskärningar alternativt skattehöjningar som måste göras för att finansiera detta. Fast ska man vara realistisk rör det sig nog troligen om en kombination av skattehöjningar OCH nedskärningar.
Citera
2014-07-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Problemet är att vänsterblocket aktivt har motarbetat och demoniserat alla som vill begränsa invandringen den senaste tiden varav det nu är omöjligt för dem att backa och strama åt efter deras valseger. Detta kommer alltså att fortsätta lika oförtröttligt som under Allianstiden.

Vidare får du inte glömma att man har den Expostyrda Stefan Löfven som ledare för vänsterblocket, han är även Bilderbergmarionett som Reinfeldt och Bildt, de kommer fortsätta att pumpa in tredje världens tjuvar och banditer.

Det börjar bli dags nu. Förbered er för krashen, den är här alldeles snart, sen blir det åka av.
Citera
2014-07-24, 19:16
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Här har Sverigedemokraterna ren straffspark i öppet mål. Det är bara att fråga vilka nedskärningar alternativt skattehöjningar som måste göras för att finansiera detta. Fast ska man vara realistisk rör det sig nog troligen om en kombination av skattehöjningar OCH nedskärningar.

Glöm inte att det ska in under utgiftstaket också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in