2014-07-22, 13:56
Medlem
Börja på en lägre dos dbol, och testa. Alla upplever inte gynokänningar, och det är bra onödigt att inkludera AIs om man inte behöver; det är inte hallonbåtar.

Levervärdena kommer givetvis vara förhöjda medan du är on. Notera att förhöjda värden inte är samma sak som "för höga".
Citera
2014-07-22, 14:04
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Börja på en lägre dos dbol, och testa. Alla upplever inte gynokänningar, och det är bra onödigt att inkludera AIs om man inte behöver; det är inte hallonbåtar.

Levervärdena kommer givetvis vara förhöjda medan du är on. Notera att förhöjda värden inte är samma sak som "för höga".

Är man rädd för gyno ska man inte tänka d-bol ens.
Citera
2014-07-22, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy

Är man rädd för gyno, skall man inte kura öht (imo). Men i sakfallet har du rätt. Dbol kallas, som bekant, gyno på burk.
Citera
2014-07-22, 14:22
Medlem
Citat:
Arimidex reducerar östrogenet med 50% och Aromasin med 70%, Letro har du om du vill typ döda allt östrogen tex om du får akut gyno.
Så förebyggande kör du antingen Arimidex eller Aromasin och vid rejäla gyno Letro, lita inte på nolva att det ska få en gyno att försvinna då denna bara är en typ av svag östrogen som dras till östrogena receptorer.

Ja jag har tagit Arimidex vid senare dianabolkur just när jag kände av lite kittlande känsla och det får det att försvinna på mig.

Nej har inte gjort några leverkontroller överhuvudtaget.

Kör mest injekt och om jag får för mig att använda något oralt gör jag oftast det under begränsad tid, håller koll på urin och avföring så det det inte ballar ur.

Problemet för mig med orala är att jag ofta får sämre aptit.

50mg Dianabol inte nått underdoserat skit är potentare än säg 500mg testo e 5ed men något av dessa hade varit mitt val som första kur.
Sköter du korten rätt och kan äta och träna rejält så kommer du få riktigt bra resultat på detta, många säger att det är för stor dos men enligt mig så ska man ändå fucka upp sin egenproduktion är det väl lika bra att få rejäla gains.

Ett tips är att köra Hcg under kuren för testiklarna krymper vill jag lova dig och då kommer du lättare tillbaka, detta visste jag inte när jag börja en gång i tiden.

Citat:

Citat:
Är man rädd för gyno, skall man inte kura öht (imo). Men i sakfallet har du rätt. Dbol kallas, som bekant, gyno på burk.

Tackar samtliga för svar!
Som det lutar nu blir det en Dianabol kur som första. Sedan köra en Testo E kur när jag känner mig mer bekväm och har läst ytterligare.
En fråga bara, märken, vilka är godkänd och ej?
Citera
2014-07-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t4rD
Som det lutar nu blir det en Dianabol kur som första. Sedan köra en Testo E kur när jag känner mig mer bekväm och har läst ytterligare.

Har kört anahexia, och kör hubei för tillfället (deras 10 mg:are). Är riktigt nöjd med båda.
Citera
2014-07-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t4rD

Alpha pharma
Citera
2014-07-22, 17:57
Medlem
funderat ett tag nu på nästa kur! lutar åt testo propp och dboll i 8 veckor Skulle behöva tips på dosering..? vill inte panga på för mycket men inte heller för mesigt.

har 2 kurer i bagaget. 25/50 dboll och en testo e only 500mg.

mvh.
Citera
2014-07-22, 20:02
Medlem
WangHaos avatar
Ni som testat lite olika, vilket rekommenderar ni vid deff.

DMAA, Synefrin eller Reductil?
Citera
2014-07-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Ni som testat lite olika, vilket rekommenderar ni vid deff.

DMAA, Synefrin eller Reductil?
Kände inte ett skit på synefrinet, när pwo fans med DMAA var det bra skit. Kör dock stackers med DMAA efedrin och koffein nu dem tycker jag är utmärkta under deff.

Inte testat reductil dock clen men hade svårt för clenet.
Citera
2014-07-22, 20:28
Medlem
Har en liten fundering angående ett kur upplägg

Testo e 250-350mg
Tren hex 250mg
Eq 250mg

Om jag kör tren hex som jag skrivit där kör jag allt i samma inject antingen e3d eller e4d
, men min fråga är skulle ni kört hex ist för tren enanthate?
Vilka mg hade ni kört?
Och hade ni bytt ut eller tagit bort nått prepp?

Fick mycket kretik förut när jag la ut ett inlägg här vilket inte va mer än rätt för tillfället då hahah.. dock nöjd med resultaten jag fick då
Citera
2014-07-22, 21:19
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Ska man käka oral dbol 50 mg alfa-17-metylerad då är AI det minsta bekymret, speciellt 0,25 mg arimidex varannan dag. I jämförelse så är det nästan hallonbåtar faktiskt.
Citera
2014-07-22, 21:19
Medlem
Ligger på 200mg testo P samt 150mg mast P eod. Har så gjort i 8v.

Vart krångel med en beställning så nu sitter jag här utan testo P.. Kommer beställa nytt nu så jag kommer få hem det i slutet på veckan. Kommer altså missa 1-2 stick.

Frågan som lyder:

Skall jag köra på mast som vanligt? Altså utan testo P i 1-2 stick? Eller ska jag skita i dom 1-2 sticken som jag gör med testo P? Tror ni jag kommer känna av dippen?

Mvh,
Subzeroq
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in