Känner inte för att starta en ny tråd så skriver här...
Imorse vaknade jag tidigare än vanligt, käkade min frukost i vanlig ordning och gjorde mig redo för inject.
Började med att sätta 5ml i ena skinkan, aspirerade, inget blod kom, började injicera. Eftersom jag injicerar en relativt stor volym så tar det lite tid.
Efter ca halva injektionen så börjar jag kallsvettas och bli yr, hann precis få in det sista innan det blev för outhärdligt, tänkte att det måste varit någon form av sprutnoja/fobi som kickade in (konstigt nog då det aldrig brukar hända annars).
Nåväl, ingen hosta kom så jag väntade ett par minuter och laddade pump nr 2 med 4ml för att sätta i andra skinkan. Denna gång gick det injektionen smidigare och jag blev inte snurrig. Däremot kände jag 30 sekunder efter hur det börjar klia i lungorna, fått in lite olja i blodet, inga större konstigheter där, hänt flera ggr tidigare. Hostan kom som vanligt och la sig rätt snabbt.
Drog till gymmet en timme efter allt detta. Köttade på intensivt och supersettade bröst med rygg. Märkte direkt att något inte var som det ska, blev illamående och genom kallsvettig/yr rätt så omgående i passet och var tvungen att avbryta. Kändes även som att hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen. Märkte hur pensionärerna i gymmet kollade konstigt.
Nu har jag sovit lite men känner mig fortfarande totalt sänkt, ingen ork i kroppen och har något skumt obehag och har haft ända sedan dess.
Gick till apoteket och mätte blodtryck och fick svaret 145/80 vilket är ok. Vilopuls på 95 vilket är högt men ingen panik där.
Kände och känner fortfarande den där kittlande känslan i lungorna när jag fyller dem med luft. Riktigt obehaglig känsla.
Vad beror detta på tror ni? Vågar man sig på ett pass imorgon? Någon som känner igen sig?
Kan det ha och göra med att en del av oljan gick direkt ut i blodet och "verkade direkt"?
Ligger on på 250mg test-E, 500mg tren-E samt 500mg deca e5d + 40mg dbol ed sedan 2 veckor tillbaka.
Brukar vanligtvis sätta 5ml vid varje tillfälle men nu blev det lite front därav den stora volymen olja som injicerades.
Ber om ursäkt i förväg om inlägget ser kladdigt ut och icke välskrivet. Har som sagt dåligt med fokus just nu. Knappt så jag pallar foodpreppa

får hoppas det känns bättre imorgon.
Mvh