Citat:
Ursprungligen postat av
bad-boy
Arimidex reducerar östrogenet med 50% och Aromasin med 70%, Letro har du om du vill typ döda allt östrogen tex om du får akut gyno.
Så förebyggande kör du antingen Arimidex eller Aromasin och vid rejäla gyno Letro, lita inte på nolva att det ska få en gyno att försvinna då denna bara är en typ av svag östrogen som dras till östrogena receptorer.
Ja jag har tagit Arimidex vid senare dianabolkur just när jag kände av lite kittlande känsla och det får det att försvinna på mig.
Nej har inte gjort några leverkontroller överhuvudtaget.
Kör mest injekt och om jag får för mig att använda något oralt gör jag oftast det under begränsad tid, håller koll på urin och avföring så det det inte ballar ur.
Problemet för mig med orala är att jag ofta får sämre aptit.
50mg Dianabol inte nått underdoserat skit är potentare än säg 500mg testo e 5ed men något av dessa hade varit mitt val som första kur.
Sköter du korten rätt och kan äta och träna rejält så kommer du få riktigt bra resultat på detta, många säger att det är för stor dos men enligt mig så ska man ändå fucka upp sin egenproduktion är det väl lika bra att få rejäla gains.
Ett tips är att köra Hcg under kuren för testiklarna krymper vill jag lova dig och då kommer du lättare tillbaka, detta visste jag inte när jag börja en gång i tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
bad-boy
Är man rädd för gyno ska man inte tänka d-bol ens.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gunnar.Hermansson
Är man rädd för gyno, skall man inte kura öht (imo). Men i sakfallet har du rätt. Dbol kallas, som bekant, gyno på burk.
Tackar samtliga för svar!
Som det lutar nu blir det en Dianabol kur som första. Sedan köra en Testo E kur när jag känner mig mer bekväm och har läst ytterligare.
En fråga bara, märken, vilka är godkänd och ej?