2014-07-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantstreet
Funderar kring en oral kur.

Några tips kring en nybörjarkur inom det området? Läst att många kör på Winnar 50/50 men det ska inte vara det optimalaste?
Öppen för förslag.

Mvh

Öppen för LÄSNING borde du skrivit.
Citera
2014-07-21, 21:55
Bannlyst
Det går inte att ge ett exakt svar på min fråga men kanske ett ungefär. Jag vet att kolhydrater, salt binder mycket vätska men ungefär hur mycket vätska binder själva testo e 250mg? T.ex. när ni kliver av en sådan kur hur mycket går ni ner då?

Jag har gått upp 5,5kg morgonvikt på 7 ampuller men det är så sjukt svårt om att veta om jag gått upp i vikt eller bara vätska, vet lixom inte om jag bör öka intaget en aning..
Senast redigerad av ensamstark 2014-07-21 kl. 21:58.
Citera
2014-07-21, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Det går inte att ge ett exakt svar på min fråga men kanske ett ungefär. Jag vet att kolhydrater, salt binder mycket vätska men ungefär hur mycket vätska binder själva testo e 250mg? T.ex. när ni kliver av en sådan kur hur mycket går ni ner då?

Jag har gått upp 5,5kg morgonvikt på 7 ampuller men det är så sjukt svårt om att veta om jag gått upp i vikt eller bara vätska, vet lixom inte om jag bör öka intaget en aning..

35 dagar? Det ökade kaloriintaget är nog den främsta orsaken, och inte testot per se.
Citera
2014-07-21, 22:16
Medlem
BodyGods avatar
Citat:

Vem bryr sig? Börjar du bli fet, ät mindre.
Citera
2014-07-21, 22:22
Medlem
Citat:

man lägger ju på sig vätskan i början, efter ett tag så lägger du inte på dej mer vätska då kan du kolla vad du väger.

har man en stadig viktuppgång vet du ju att de inte är vätskan tex.

när jag tar lågdos letro tappar jag vatten direkt, 1kg minst tappar jag rakt av.

allt från 1-5 kg kanske när du kliver av beroende på hur lätt du binder vätska och hur stor du är osv osv.
olika från person till person och hur du lagt upp maten.

kan inte ge dej ett rakt svar.
då det inte finns nått.
Citera
2014-07-22, 00:33
Medlem
Citat:
Nej, den kuren var inget bra alternativ som första kur. Du har ej skrivit ut mål med kuren heller. Ta och vänta tills du känner dig redo för sprutor istället, dom slipper man inte undan i längden.

Det var den uppfattningen jag hade, därav öppen för förslag som folk skulle kunna rekommendera istället.
Mål med kuren är väl främst att förlora bf men även lägga på massa.

Sprutorna får vänta, vill först testa en kur oralt.

Förstår även att man ska vara väl påläst innan man går in på AAS, men påläst kan man också bli genom att få sina specifika frågor besvarade. Detta är en nybörjartråd?

Så om någon känner sig manad att dela med sig sina kunskaper kring vad de anser är en bra oral nybörjarkur är det högst uppskattat!

Mvh
Citera
2014-07-22, 00:43
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Så om någon känner sig manad att dela med sig sina kunskaper kring vad de anser är en bra oral nybörjarkur är det högst uppskattat!

Läs på om oral turinabol, det kan vara en vettig start.
Citera
2014-07-22, 09:01
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Mål med kuren är väl främst att förlora bf men även lägga på massa.

1. Visst kan du köra en bil och både gasa och bromsa samtidigt, men det naturliga borde vara att först gasa och sedan bromsa. Det är bara vi odödliga som går upp i muskelmassa och förlorar fett samtidigt.

2. Glöm piller för fan, dom är inte nyttiga. Testo propp i 6v, och ha en AI redo.
Citera
2014-07-22, 09:17
Medlem
Hejhopp!
Första kur, oralt, antar att ni ej rekommenderar det?
Om man ska byta detta mot inject kur, vad är bästa alternativet?
Syftet är att bygga massa, 23 år ung och tränat seriöst ca 2 år.
Det jag har som upplägg är detta:
Vecka 1-6: Dianabol 30mg/dag.
Vecka 3-6: Tamoxifen 10mg/dag (Osäker på detta då vissa är känslig mot just Tamoxifen)
Vecka 7-8: Clomid 50mg/dag.

Men efter att ha läst en hel del så är skaderisken större med oralt..
Och för den delen, hur bra funkar dianabol?
Tacksam för svar!
Senast redigerad av t4rD 2014-07-22 kl. 10:09.
Citera
2014-07-22, 12:11
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t4rD
Hejhopp!
Första kur, oralt, antar att ni ej rekommenderar det?
Om man ska byta detta mot inject kur, vad är bästa alternativet?
Syftet är att bygga massa, 23 år ung och tränat seriöst ca 2 år.
Det jag har som upplägg är detta:
Vecka 1-6: Dianabol 30mg/dag.
Vecka 3-6: Tamoxifen 10mg/dag (Osäker på detta då vissa är känslig mot just Tamoxifen)
Vecka 7-8: Clomid 50mg/dag.

Men efter att ha läst en hel del så är skaderisken större med oralt..
Och för den delen, hur bra funkar dianabol?
Tacksam för svar!

Dianabol funkar enligt mig och många andra som en riktigt bra massbyggare dock en del vätska får du räkna med och risken för gyno är större på denna än de andra.
Personligen är dianabol den steroid som får det att kittla i mina bröst, 50mg dianabol om dagen är värre än 2g+ testo i veckan för mig...
Ska du köra dianabol rekomenderar jag dig att även lägga in 0.25mg Arimidex varannan dag just för att motverka önödig vätske ansamling och minska risken för gyno samitidigt som du då kan gå högre upp i mg på dianabolen.

Alternativet är antingen testo P om du gillar sticka ofta men vill hålla kuren kort eller Testo E/C om du vill köra en lite längre kur säg 12-15v och sticka mer sällan.
Citera
2014-07-22, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Dianabol funkar enligt mig och många andra som en riktigt bra massbyggare dock en del vätska får du räkna med och risken för gyno är större på denna än de andra.
Personligen är dianabol den steroid som får det att kittla i mina bröst, 50mg dianabol om dagen är värre än 2g+ testo i veckan för mig...
Ska du köra dianabol rekomenderar jag dig att även lägga in 0.25mg Arimidex varannan dag just för att motverka önödig vätske ansamling och minska risken för gyno samitidigt som du då kan gå högre upp i mg på dianabolen.

Alternativet är antingen testo P om du gillar sticka ofta men vill hålla kuren kort eller Testo E/C om du vill köra en lite längre kur säg 12-15v och sticka mer sällan.

Men kommer dosen bli lagom med 50mg/dag? Har du själv provat köra med Armidex under en dianabol kur och känt någon skillnad? Eller finns fortfarande en del gynokänningar kvar?
Antar att du kört regelbunden leverkontroll under tiden, har du sett någon större skillnad på värdena före/efter kuren?

Med detta så är jag självklart öppen för förslag på inject. Men om jag då väljer att använda testo e och köra en längre kur, hur stor dos behöver jag ta/gång? (Tänk på att det är en startkur)

Tackar ypperligt för seriöst svar!
Citera
2014-07-22, 13:55
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t4rD
Men kommer dosen bli lagom med 50mg/dag? Har du själv provat köra med Armidex under en dianabol kur och känt någon skillnad? Eller finns fortfarande en del gynokänningar kvar?
Antar att du kört regelbunden leverkontroll under tiden, har du sett någon större skillnad på värdena före/efter kuren?

Med detta så är jag självklart öppen för förslag på inject. Men om jag då väljer att använda testo e och köra en längre kur, hur stor dos behöver jag ta/gång? (Tänk på att det är en startkur)

Tackar ypperligt för seriöst svar!

Arimidex reducerar östrogenet med 50% och Aromasin med 70%, Letro har du om du vill typ döda allt östrogen tex om du får akut gyno.
Så förebyggande kör du antingen Arimidex eller Aromasin och vid rejäla gyno Letro, lita inte på nolva att det ska få en gyno att försvinna då denna bara är en typ av svag östrogen som dras till östrogena receptorer.

Ja jag har tagit Arimidex vid senare dianabolkur just när jag kände av lite kittlande känsla och det får det att försvinna på mig.

Nej har inte gjort några leverkontroller överhuvudtaget.

Kör mest injekt och om jag får för mig att använda något oralt gör jag oftast det under begränsad tid, håller koll på urin och avföring så det det inte ballar ur.

Problemet för mig med orala är att jag ofta får sämre aptit.

50mg Dianabol inte nått underdoserat skit är potentare än säg 500mg testo e 5ed men något av dessa hade varit mitt val som första kur.
Sköter du korten rätt och kan äta och träna rejält så kommer du få riktigt bra resultat på detta, många säger att det är för stor dos men enligt mig så ska man ändå fucka upp sin egenproduktion är det väl lika bra att få rejäla gains.

Ett tips är att köra Hcg under kuren för testiklarna krymper vill jag lova dig och då kommer du lättare tillbaka, detta visste jag inte när jag börja en gång i tiden.
Senast redigerad av bad-boy 2014-07-22 kl. 14:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in