2014-10-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaishiyas
Tjenare medlemmar på flashback

Lurkat runt lite här och var och har börjat fundera på att testa en 1 månads kur, dock har jag inte så mycket info om hur dopning fungerar och skulle uppskatta all hjälp jag kan få.

Lite info om min själv som kanske kan hjälpa er att hjälpa mig:
Är 18 år just nu, ca 70g/180cm, och går tredje året på naturlinjen i gymnasiet. Körde fotboll när jag var 6-16 år samt lite innebandy och handboll där emellan. När jag slutade spela fotboll började jag gymma och har gjort det ända sen dess, dock mest i små doser för att hålla mig i en okej form. Jag har aldrig rökt eller tagit någon sorts drog, förutom alkohol.

Jag har typ bara den "allmäna svennson infon" om steroider och andra dopningspreparat, förutom att jag gick i en träningslära kurs förra året som lärde oss lite mer om hur de kemiskt "hjälper" kroppen.

Som sagt så letar jag efter en 1 månads kur att köra genom november/december och skulle gärna höra era rekommendationer på t.ex. vilket preparat jag borde använda.

Varför överväger du att kura? Du inser väl själv att det inte finns något som heter "bara en kur"?
Citera
2014-10-21, 21:05
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
använder inte heller kickar vanligt vis. det är snett.

motfrågan blir ju givetvis varför tror du att du växer bättre efter 7v?

vad för effekt är det som kommer successivt? leker vi med tanken att du frontat har du ju stabila nivåer testo redan efter 5dagar..att du då skulle växa mer v 7 o framåt en 1-7 är ju inte försvarbart!

snarare så som jag skrivit att ökningarna sänks drastiskt efter dessa v! är det inte därför folk gillar att byta ester/prepp efter denna tid eftersom de upplever att man inte öka så mkt längre`!

vänligen

Det här börjar bli aningens underhållande.
Det komiska är att vår käre Flashback-user inte riktigt förstår vad det är du menar. Han tror typ att det fungerar som att fylla upp ett mätglas där effekten kommer när det är fullt.
För att känna av effekten så måste den ju byggas upp, om du då säger att effekten blir märkbar och man ligger på full ånga efter 6-10v så borde rimligtvis den största ökningen ligga i de första 6-7v eftersom att effekten inte direkt fortsätter öka vid det stadiet.
Citera
2014-10-21, 21:09
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaishiyas
Tjenare medlemmar på flashback

Lurkat runt lite här och var och har börjat fundera på att testa en 1 månads kur, dock har jag inte så mycket info om hur dopning fungerar och skulle uppskatta all hjälp jag kan få.

Lite info om min själv som kanske kan hjälpa er att hjälpa mig:
Är 18 år just nu, ca 70g/180cm, och går tredje året på naturlinjen i gymnasiet. Körde fotboll när jag var 6-16 år samt lite innebandy och handboll där emellan. När jag slutade spela fotboll började jag gymma och har gjort det ända sen dess, dock mest i små doser för att hålla mig i en okej form. Jag har aldrig rökt eller tagit någon sorts drog, förutom alkohol.

Jag har typ bara den "allmäna svennson infon" om steroider och andra dopningspreparat, förutom att jag gick i en träningslära kurs förra året som lärde oss lite mer om hur de kemiskt "hjälper" kroppen.

Som sagt så letar jag efter en 1 månads kur att köra genom november/december och skulle gärna höra era rekommendationer på t.ex. vilket preparat jag borde använda.

Släpp dessa tankar direkt. Du har noll koll vad gäller träning öht låter det som och om möjligt mindre om anabola androgena steroider.
Se istället till att dra igång träningen med de naturligt höga testonivåer du har å sluta leta genvägar din latmask. Glöm aldrig att inget kommer gratis. Inte ens med prepp.

Kram

/aKAY
Citera
2014-10-21, 22:45
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Har ni andra som jag ups and downs? Vissa dagar mår man som en kung medans andra fet ångest? Antar att det har med nivåerna att göra.
Citera
2014-10-21, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Har ni andra som jag ups and downs? Vissa dagar mår man som en kung medans andra fet ångest? Antar att det har med nivåerna att göra.

Hade inga sånna dagar, märkte ingen skillnad på välmåendet, var aldrig nedstämd. Mådde alltså precis lika bra som jag gör off.
Citera
2014-10-21, 23:27
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Hade inga sånna dagar, märkte ingen skillnad på välmåendet, var aldrig nedstämd. Mådde alltså precis lika bra som jag gör off.
Ok. Är nog mycket noja med, händer ganska mycket fysiskt om man säger så.
Citera
2014-10-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Släpp dessa tankar direkt. Du har noll koll vad gäller träning öht låter det som och om möjligt mindre om anabola androgena steroider.
Se istället till att dra igång träningen med de naturligt höga testonivåer du har å sluta leta genvägar din latmask. Glöm aldrig att inget kommer gratis. Inte ens med prepp.

Kram

/aKAY

sant, håller med!.

"Jag har typ bara den "allmäna svennson infon" om steroider och andra dopningspreparat"
med andra ord vet du ingeting om hur de fungerar, de får man läsa sig till och joo de är endel att läsa...
tkr själv jag läst massor och då menar jag inte en vecka innan jag starta utan flera månader, men kan fortfarande ingeting egentligen..
du blir aldrig fulllärd så bara börja läsa på, du kan träna hård under tiden!

dessutom 70kg? äter du en gång per dag?, du kan läsa på om kost också annars ger de ingeting att du tränar öht. starta där!

tränat fotboll osv när man varit yngre har fan ingeting med saken att göra, det är en annan sak och träna när man är barn, fotboll och gå på gym för att bli stor å stark har inte mkt gemensamt om jag får säga vad jag tkr, 70kg talar för sig självt.

tummen upp för träningslära kursen dock!

måbäst!
Mvh rbbb
Citera
2014-10-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ok. Är nog mycket noja med, händer ganska mycket fysiskt om man säger så.

man har sina bättre å sämre dagar, off som on. eller hur?

släpp nojjan! och fokusera på det du ska göra.

Mvh
Citera
2014-10-22, 00:15
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
man har sina bättre å sämre dagar, off som on. eller hur?

släpp nojjan! och fokusera på det du ska göra.

Mvh
Så är det! Yep ska göra/gör det. Förväntade mig att börja känna efter en månad men tog drygt två veckor. Nu nästan fyra veckor in och fyfan vad jag är on. Svettet under armarna DAMN vad det luktar och syrkan är helsjuk.

Någon som har tips på hur man rakar bröstet utan att få masa acne osv? Nu när jag är på så får jag skit mycket prickar.

Undrar även om man kan göra så att pumpen i lower-back inte blir så överdjävlig? Ibland måste jag lägga mig på golvet för att det är så outhärdligt.
Citera
2014-10-22, 05:06
Medlem
Citat:
Så är det! Yep ska göra/gör det. Förväntade mig att börja känna efter en månad men tog drygt två veckor. Nu nästan fyra veckor in och fyfan vad jag är on. Svettet under armarna DAMN vad det luktar och syrkan är helsjuk.

Någon som har tips på hur man rakar bröstet utan att få masa acne osv? Nu när jag är på så får jag skit mycket prickar.

Undrar även om man kan göra så att pumpen i lower-back inte blir så överdjävlig? Ibland måste jag lägga mig på golvet för att det är så outhärdligt.

testa ät mindre kolhydrater, och kolla om de känns bättre, öka fettet istället.
men jag vet när den smyger på lowerback pumpen är den fan svår att handskas med.
man vill ju rulla ihop till en snigel lr nått.

börja aldrig med nå lowerback övningar heller när du kör rygg, ta dom sist.
om du tkr det är för jobbigt.

--

kolla på apoteket om dom har nått att reka? de har dom garanterat!
använd då inget som har massa parfym i sig efteråt, kan tänka mig de gör säkert saken 10ggr värre.
nått för känslig hud, de hittar du! du är inte ensam om att få rakfinnar lr vad jag ska kalla det.
Citera
2014-10-22, 10:13
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Det här börjar bli aningens underhållande.
Det komiska är att vår käre Flashback-user inte riktigt förstår vad det är du menar. Han tror typ att det fungerar som att fylla upp ett mätglas där effekten kommer när det är fullt.
För att känna av effekten så måste den ju byggas upp, om du då säger att effekten blir märkbar och man ligger på full ånga efter 6-10v så borde rimligtvis den största ökningen ligga i de första 6-7v eftersom att effekten inte direkt fortsätter öka vid det stadiet.

Mkt underhållande.De får väl fortsätta tro va de vill, men de kan ju ge fan i att ge folk felaktiga råd o tänka sej för innan de gör bort sej o kommer med hittepå.. Gunnar.hermansson,mtsigalko ,nwo123. o några till kan ju fortsätta tro att effekten kommer efter 6v!sorgligt

Inavlande gunnar hade visst inget mer o säga heller! men påstå att jag snacka mkt skit o är en idiot går bra! nu vet vi ju iaf vem idioten är

vänligen
Citera
2014-10-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Mkt underhållande.De får väl fortsätta tro va de vill, men de kan ju ge fan i att ge folk felaktiga råd o tänka sej för innan de gör bort sej o kommer med hittepå.. Gunnar.hermansson,mtsigalko ,nwo123. o några till kan ju fortsätta tro att effekten kommer efter 6v!sorgligt

Inavlande gunnar hade visst inget mer o säga heller! men påstå att jag snacka mkt skit o är en idiot går bra! nu vet vi ju iaf vem idioten är

vänligen

Det måste väl gå räkna ut på nått sätt? eller???

tror inte effekten kommer efter 6v, den lär väl komma ganska omgående men känns väl endå mest logiskt att du växer bäst när du nått dina högsta nivåer?..

kör du en testokur på 250 e5d lr 350ew, när når du peaken/stabil nivå?..

såga mig inte nu, jag vill ha nån form av uträckning på det? måste väl finnas. jag säger inte att du har fel men jag tror du har fel.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in