2014-05-01, 10:19
Medlem
fanskithelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrates
Vad är en bra dos för att rejält påtänd?
Har 65mg Metamina.

Rejält påtänd. Jag brukar ta en 100st 5 mg tror jag det är. Men en stor varning, man blir helt tom i bollen av att missbruka dom. Ingen vill ha med mig att göra, stora skulder, är bara några av problemen. Har fått några (som tur är) milda vanföreställningar bl.a fick jag två röster i huvudet en som skrek och en som viskade; Nu är det kört. Tog två timmar innan dom försvann. Efter det tog jag mina problem på allvar, men man är ju dum i huvudet när man inte ens har adhd men ändå ljuger och styr för att få den starkaste adhdmedicinen., spytt av överdoser för att sedan äta upp pillrerna som jag spytt upp. Mitt eget fel har börjat den långa vägen tillbaks mitt inte perfekta med ack så tryggare liv,

Vill bara varna är inte stolt över skiten men försöker jobba på att sluta ljuga och maskera problemen. Har i min enfald blandmissbrukat de flesta droger i 14 år men aldrig spårat ur som på metamina, det är den mest personlighetsförändrande jag stött på det är mitt fel men metamina är farligt för hälsan, iaf för mig.
Citera
2014-05-31, 19:18
Medlem
Vart kan jag få tag i metamina? Har tidigare fixat genom flugsvamp och andra forum men de flesta jag har handlat av har slut på förrådet just nu
Citera
2014-05-31, 19:20
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briefcase
Vart kan jag få tag i metamina? Har tidigare fixat genom flugsvamp och andra forum men de flesta jag har handlat av har slut på förrådet just nu

När jag kolla igår så hade Flugsvamp det, nu ligger dock sidan nere så kan inte dubbelchecka det.
Citera
2014-06-08, 18:36
Medlem
clitcommanders avatar
Är det skillnad på att svälja 10 st 5mg och på att storta 10 st 5mg? Metamina alltså
Citera
2014-06-09, 21:46
Medlem
purezones avatar
Hej!
nu e de så att jag ev kommer få testa denn amedicin. men dem vill ha barra pissprov och grejjer innan? antar att dom kommer på droger men kommer dom på ALLA drger? Eller är det de mest vanliga såsom amfetamin heroin,cannas osv osv+

MVH
purezone
Citera
2014-06-09, 21:50
Medlem
purezones avatar
evit
Citera
2014-06-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gameovereem1
Undrar samma sak.

Eller så lägger man sig bara då!
Citera
2014-06-09, 23:32
Medlem
DrHurfurrus avatar
Bra att ha inför plugg/tenta eller intensiv period med extra energi. Vet inte heller om någon inrikes sida längre tyvärr....
Vet någon så PM:a gärna
Citera
2014-07-21, 15:24
Medlem
KringExs avatar
Någon som vet nån shop som säljer dessa lyckopiller?
Citera
2014-07-22, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon som vet nån shop som säljer dessa lyckopiller?

Finns på SR2 inrikes o på flugsvamp from time to time
Citera
2014-07-22, 15:10
Medlem
Jaggermeisters avatar
Satan vad jag kom igång på detta då! Jääklar vad fint detta e.

Metamina slår ju gatutjack med hästlänger IMO! Svalde 4st o snortade 1, nu är man igång fint alltså INGENTING åkte ner i halsen när jag snorta en heller, jäkla najs alltså Weeho
Citera
2014-07-22, 15:11
Medlem
Powens avatar
Någon som testat båda metamina och elvanse? Skulle vilja veta skillnanderna ni upplevde och all annan info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in