Citat:
Ursprungligen postat av
Akrates
Vad är en bra dos för att rejält påtänd?
Har 65mg Metamina.
Rejält påtänd. Jag brukar ta en 100st 5 mg tror jag det är. Men en stor varning, man blir helt tom i bollen av att missbruka dom. Ingen vill ha med mig att göra, stora skulder, är bara några av problemen. Har fått några (som tur är) milda vanföreställningar bl.a fick jag två röster i huvudet en som skrek och en som viskade; Nu är det kört. Tog två timmar innan dom försvann. Efter det tog jag mina problem på allvar, men man är ju dum i huvudet när man inte ens har adhd men ändå ljuger och styr för att få den starkaste adhdmedicinen., spytt av överdoser för att sedan äta upp pillrerna som jag spytt upp. Mitt eget fel har börjat den långa vägen tillbaks mitt inte perfekta med ack så tryggare liv,
Vill bara varna är inte stolt över skiten men försöker jobba på att sluta ljuga och maskera problemen. Har i min enfald blandmissbrukat de flesta droger i 14 år men aldrig spårat ur som på metamina, det är den mest personlighetsförändrande jag stött på det är mitt fel men metamina är farligt för hälsan, iaf för mig.