Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Kanske bara jag, men det är markant skillnad på MM och "spelarkvalitén" när man kör med premium jämfört med gratisspelandet. Bättre matchade lag och mera seriöst spelande.
Paranoia brukar sånt bortförklaras som men jag köpte en månad premium + lite gratisdagar och wr gick upp 0.19%, med 26k matcher i bagaget är det rätt mycket fler vinster än normalt.
När jag tittat på noobmeter har jag vissa 7 dagarsperioder haft wr över 54% och jag har verkligen inte haft hälsan att ligga på topp, bla ändringar av mediciner har strulat med både uppmärksamhet, energi och koncentration.
Jag skjuter lite mer med premiumammunition när jag har premiumkonto men bortser man från su-152 så är det inte mycket men gillar att trolla ibland med m3 lee och t127 som kan va grymt op ibland.
Framöver kommer jag inte ha premiumkonto om jag inte får det gratis och mest spela sporadiskt men kommer jag ihåg kan jag skriva en uppdatering.
Citat:
Marder 2 var också väldigt populär när den kom och tydligen alldeles för op, så WG nerfade den 8 (!) gånger i sträck. Numera ser man inte den så mycket på matcherna.
Tycker den är otrevlig att möta, visst räcker med en välriktad fjärt för att slå ut den men bra tryck i kanonen.