2014-07-20, 19:18
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Ok, jag trodde du förnekade dom faktiska omständigheterna, inte att det rörde sig om hårklyverier där Berny faktiskt fick diagnoser mot sex men inte ska anses ansvarig för detta.
Självklart är läkaren den stora skurken här , både moraliskt och juridiskt

Då verkar vi vara överens på det stora hela i alla fall!
Citera
2014-07-20, 19:47
Medlem
Hon gillar verkligen att tjata om sin "morbida och bisarra humor". Töntigt av mig kanske men blir provocerad när folk beskriver sig själva på ett sätt som de verkar extremt förtjusta över och särskilt när de som berny ska upprepa det i tid och otid. Känns som hon är väldigt självgod. Arrgghgg.
Citera
2014-07-20, 20:08
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprstr
Hon gillar verkligen att tjata om sin "morbida och bisarra humor". Töntigt av mig kanske men blir provocerad när folk beskriver sig själva på ett sätt som de verkar extremt förtjusta över och särskilt när de som berny ska upprepa det i tid och otid. Känns som hon är väldigt självgod. Arrgghgg.

Berny ÄR extremt självgod, ändå beter hon sig på ett sätt som bevisar att hon är extremt missnöjd med sig själv. Hon påstår att hon kan äta chips hur hon vill för hon saknar kroppskomplex, ändå dar hon in magen rejält när det vankas selfie och bilderna är alltid tagna ur fat girl angle. Jämför bara hennes bilder med bilden på henne när hon hänger upp gardiner - Berny är en rejäl tjej som vill ge sken av att hon är tunn, skör och heroin skinny. Likaså hade hon inte plutat så förbaskat så man ser varenda rökningsrynka om hon inte haft kroppskomplex. Samma sak där, jämför hennes videos (gärna när hon står på gatan och väntar på pizza) och hennes bilder. Hon har extremt tunn överläpp som hon tvingar fram att se liiiite större ut hela tiden.

Sen oooorkar jag inte hennes papegoj-tjat om hennes läääägenhet, hennes greeeejer, ooooooohHHhh....
Citera
2014-07-20, 20:15
Medlem
motyls avatar
Oj. Gick in på Bernys facebook och såg bilden på henne och Jannes fru. Iaf på den bilden så ser Jannes fru 1000 gånger bättre ut än Berny som är 15-20 (?) år yngre. Undra hur det känns.
Citera
2014-07-20, 21:41
Medlem
Miss-Kittys avatar
Nu har tydligen Berny shoppat loss igen..ugh.
Citera
2014-07-21, 00:04
Medlem
elizadeaths avatar
Senaste från bernys fb är att hon nästan ramlade ut ur fönstret när hennes beställa mat kom.
Slut på cola-glass dieten med andra ord.

Oh justja,polisen kommer nu ~23:30. Hon är så arg att hon skakar....
Citera
2014-07-21, 00:20
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Senaste från bernys fb är att hon nästan ramlade ut ur fönstret när hennes beställa mat kom.
Slut på cola-glass dieten med andra ord.

Oh justja,polisen kommer nu ~23:30. Hon är så arg att hon skakar....

Stark fobi för FB så jag vågar inte gå in där men hur fasen kom polisen in i bilden!? Eller det kanske inte framgick?

EDIT: Jaja.. det kommer väl på bloggen förr eller senare...
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-21 kl. 00:58.
Citera
2014-07-21, 01:03
Medlem
Miss-Kittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Stark fobi för FB så jag vågar inte gå in där men hur fasen kom polisen in i bilden!? Eller det kanske inte framgick?

EDIT: Jaja.. det kommer väl på bloggen förr eller senare...

Från Bernys FB:

"Nu har jag polisanmält en granne. Nu ska jag käka min kalla mat med min trasiga läpp"

"han som jag slogs med förra gången med katten. han trängde sig in i min lägenhet helt plötsligt och rispade mig på halsen med mera....."

"slog mig och kallade mig hora. jag blev tokig"

Jahapp, ännu en polisanmälan
Citera
2014-07-21, 01:10
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-Kitty
Från Bernys FB:

"Nu har jag polisanmält en granne. Nu ska jag käka min kalla mat med min trasiga läpp"

"han som jag slogs med förra gången med katten. han trängde sig in i min lägenhet helt plötsligt och rispade mig på halsen med mera....."

"slog mig och kallade mig hora. jag blev tokig"

Jahapp, ännu en polisanmälan

Tack för infon! Jösses... den där grannen låter inte så rolig att ha å göra med och jag minns det där om katten nu också.. låter ju för fasen som mordförsök (eftersom det krävs otroligt liten kraft med ett vasst eller spetsigt föremål mot halsen för att skära av väsentliga blodkärl)!
Senast redigerad av Hyperexium 2014-07-21 kl. 01:17.
Citera
2014-07-21, 05:46
Medlem
elizadeaths avatar
Ja B är säkert oskyldig. Attackerad. Hemskt.

Edit; läste nyss på aftonhoran att en karl blivit dödad i malmö och min första tanke gick hit. Men så utflippad tror jag inte hon är.
Citera
2014-07-21, 08:37
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Ja B är säkert oskyldig. Attackerad. Hemskt.

Edit; läste nyss på aftonhoran att en karl blivit dödad i malmö och min första tanke gick hit. Men så utflippad tror jag inte hon är.

Haha, jag tänkte också på det.. men bor hon i Augustenborg?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19250353.ab
Ur artikeln:

"Polisen larmades till en lägenhet i Augustenborg i Malmö vid 22.45 på söndagskvällen. När patrullen kom till platsen hittades en svårt skadad man."

"Enligt uppgifter till Aftonbladet är mannen knivskuren. Marie Persson kan inte bekräfta uppgiften men säger att han hade en kraftig sårskada på halsen. Polisen grep en kvinna som befann sig i samma lägenhet som mannen. Hon är initialt misstänkt för mord alternativt dråp. Polisen känner inte till om de har någon relation."
Citera
2014-07-21, 09:23
Medlem
Denosynliges avatar
Ett stycke från Bernys gamla inlägg i tråden:

"Men vad gäller läkaren ni syftar på var det aldrig något konstigt, soc betalade för att jag bodde där och jag bodde helt enkelt inneboende som många andra gjorde samtidigt som jag. Ovanligt men han och hans fru tog emot mig efter Nicklas död under en period då soc inte hjälpte mig att hitta en ny bostad utan hävdade att jag kunde bo i lägenheten jag hade bott i med Nickas, vilket jag inte klarade.
Jag var också så psykiskt dålig att jag behövde tillsyn men inte psykiatrisk slutenvård.
Godhet kallas det. Inga konstigheter förekom alls. Tvärtom var det hela mycket seriöst och bra. "

Tänkte kopiera in text från bloggen också men upptäckte att hon tagit bort inläggen där hon berättar att hon anmält Bengt och varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in