Citat:
Ursprungligen postat av
Snobb
Hahaha ja det skulle vara intressant att höra hur bekanta skulle beskriva en om man var misstänkt för ett mord. Om jag hamnade i en sådan situation så skulle jag nog bli beskriven på många olika sätt då jag inte är likadan mot alla som jag känner/träffar. Lite annorlunda personer blir ofta missuppfattade och vågar man vara just annorlunda så kommer folk störa sig på det. Jag är en person som man antingen älskar eller hatar, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt heller. Jag avskyr den gråa massan.
...Så vad folk säger om JH behöver verkligen inte betyda mycket. De som gillar henne väljer nog att inte uttala sig om det i dagsläget, utan det blir bara personer som inte gillar henne/inte känner henne speciellt väl som uttalar sig. Inget jag hört hittills förklarar varför hon skulle döda någon. Hon verkar inte vara speciellt avvikande, utan påminner om en miljon andra dryga tjejer jag träffat. Dyker någon upp och berättar att JH gillar att tända eld på kattungar så kommer jag definitivt spetsa mina öron, men nu är skvallret rätt lamt.
Ja misstänkt för mord eller bara försvunnen.
Jag lever ensam, träffar sonen nere i Skåne en helg i månaden, jobbar och åker hem från jobbet, spelar fotboll i Korpen varje måndag och inte så jättemycket mer oftast.
Hade jag haft semester kunde det dröjt veckor innan folk ens märkt att jag varit försvunnen, dom hade sannolikt reagerat på att jag inte varit inloggad på fb (nej inte detta fb utan ansiktsboken) men annars inget speciellt.