Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-19, 21:15
Medlem
FruGondols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
gärnings kvinnan ser ju inte speciellt trevlig ut ...

Jag tycker hon ser ut som vilken skötsam jänta som helst. Läser man hennes blogg tycks hon
ha både humor och självdistans. Verkar även ha goda relationer med sin mamma, pappa, syskon
och syskonbarn samt verkar ha många nära kompisar Hon tycks också vara en stor djurvän.

Ett mycket intressant mordfall – inte minst ur psykologisk aspekt. Ser fram mot att få ta del
av FUP.
Citera
2014-06-19, 21:23
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruGondol
Jag tycker hon ser ut som vilken skötsam jänta som helst. Läser man hennes blogg tycks hon
ha både humor och självdistans. Verkar även ha goda relationer med sin mamma, pappa, syskon
och syskonbarn samt verkar ha många nära kompisar Hon tycks också vara en stor djurvän.

Ett mycket intressant mordfall – inte minst ur psykologisk aspekt. Ser fram mot att få ta del
av FUP.

Jag håller med dig. Hon måste ha fått en ordentlig knäpp.
Citera
2014-06-19, 21:27
Medlem
Tycker GM verkar vara en ful tjockis som endast vräker i sig skräpmat, kanske fick vitaminbrist så det slog slint. En riktig nolla ser det ut att vara.
Citera
2014-06-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
Jag håller med dig. Hon måste ha fått en ordentlig knäpp.

Som om man skulle känna en person genom att läsa hennes Facebook eller bloggningar.
Citera
2014-06-19, 21:40
Medlem
Citat:

av FUP.

Ja, vad hade du förväntat dig? En blogg med en massa mordiska tankar?
Citera
2014-06-19, 21:42
Medlem
reemkas avatar
Citat:

av FUP.
Jag håller absolut med dig och självklart blir det än mer hårresande just pga alla dessa positiva vibbar. En ny nivå av sjukt, på nåt sätt? Vem kan man lita på liksom...?
Citera
2014-06-19, 21:43
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fridoliin
Tycker GM verkar vara en ful tjockis som endast vräker i sig skräpmat, kanske fick vitaminbrist så det slog slint. En riktig nolla ser det ut att vara.
Och jag tänker spontant att du behöver en good load of therapy.
Citera
2014-06-19, 21:48
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Som om man skulle känna en person genom att läsa hennes Facebook eller bloggningar.
Kanske inte, men man skulle kunna läsa vem det inte är... Här verkar vara en vanlig person med fungerande familj, som delar kort på pappa/farfar/syskonbarn, är djurintresserad etc. Här verkar t.ex. inte vara en person som säljer sin kropp för att få pengar till knark.
Citera
2014-06-19, 21:48
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:

Om man tittar på hennes hästar, hundar och katten kan man ganska snabbt dra slutsatsen att hon åtminstone tar väl hand om dem. För det krävs struktur och ett ordentligt liv. Annars funkar det inte. Husdjurens status är inget man kan bluffa.
Citera
2014-06-19, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
Om man tittar på hennes hästar, hundar och katten kan man ganska snabbt dra slutsatsen att hon åtminstone tar väl hand om dem. För det krävs struktur och ett ordentligt liv. Annars funkar det inte. Husdjurens status är inget man kan bluffa.

Så det det är hennes husdjur som ni tittat på, vet ni att de verkligen är hennes husdjur. På internet kan man bluffa hur mycket som helst. Dessutom kan man inte dra så stora växlar om hennes karaktär från hennes bloggning om husdjuren. Ordentligt liv kan vilken som helst mördare ha. Det är faktiskt ofta så att mördare är mer ordentliga än icke-mördare.
Citera
2014-06-19, 22:01
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Så det det är hennes husdjur som ni tittat på, vet ni att de verkligen är hennes husdjur. På internet kan man bluffa hur mycket som helst.

Förvisso. Men den enklaste slutsatsen att dra är väl ändå att hon gillar att hålla på med djur och hästar? Ser ut som en typisk hästtjej på bilderna.
Citera
2014-06-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Förvisso. Men den enklaste slutsatsen att dra är väl ändå att hon gillar att hålla på med djur och hästar? Ser ut som en typisk hästtjej på bilderna.

Ja, hon kan mycket väl vara en typisk socialt handikappad hästtjej som sedan unga sökt tröst hos djuren eftersom det bara är djuren som kan ge henne villkorslös kärlek. Kanske tar hon väl hand om sina djur. Innebär det att hon inte kan vara en mördare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in