Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Ja inte lämpar sig detta boende för någon som inte har "friska" ben. Å andra sidan så är det ju samma spring i trappor om man bor i vilken vanlig två-treplansvilla som helst i princip. Skillnaden är att här har man fler trappor att välja.
Helt obegripligt att med så stora ytor för bad, bastu, toa och relax så väljer de att ställa tvättpelaren i hallen???

Åtminstone kunde de väl dölja den med skjutdörrar. Varför kunde de inte stå under trappen vid badkaret till exempel eller någonstans vid bastun...men de var väl lättast att dra vatten o avlopp där de står antar jag.
Haha, sånt som det där med tvättpelaren kan jag störa mig något för jäkligt på. Det känns så slappt och sunkigt på något sätt att inte orka gå i mål med bygget. Vissa saker är uttänkta och snygga, och sen kommer det en detalj som känns som något de inte ens tänkt på från början. "Just fan, folk kanske vill tvätta också, släng bara in tvättpelaren någonstans där det finns vatten och avlopp." Det bör vara en enkel grej att lösa, och så får man ett mycket bättre totalintryck på köpet.