2014-07-18, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
När försvinner vätskan i ansiktet och återgår till sitt tidigare normala utseende?

Olika från person och person av det jag vet. Det du kan göra är ju att köra en lättare ai och akta dig för salt och överdrivna mängder kolhydrater.
Citera
2014-07-18, 17:49
Medlem
var inne hos doctorn då min rygg blivit helt rödflammig under testokuren. skulle endå ta leverprover så visade han ryggen han trodde det kunde vara svamp och jag fick lamisil utskrivet i tablettform. nu till min fråga kan man gå på detta under pct eller blir det bajs. han verkade inte helt säker på att det var svamp heller har detta hänt någon annan som kan berätta mer??
Citera
2014-07-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsarn33
var inne hos doctorn då min rygg blivit helt rödflammig under testokuren. skulle endå ta leverprover så visade han ryggen han trodde det kunde vara svamp och jag fick lamisil utskrivet i tablettform. nu till min fråga kan man gå på detta under pct eller blir det bajs. han verkade inte helt säker på att det var svamp heller har detta hänt någon annan som kan berätta mer??

Ser det ut som rosacea eller som om du trycker din armbåge mot låret när du sitter och bajsar?
Senast redigerad av LikeABaws 2014-07-18 kl. 19:22.
Citera
2014-07-18, 20:54
Bannlyst
Gjorde nyss mitt sämsta stick. Råka spilla lite på när jag öppna ampullen så fick bara 1ml gelenika i pumpen denna gång.. När jag sätter sticket var det 100% smärtfritt, kände inte ens att den åkte in. Aja väl inne så jag ska aspirera = inget blod och börjar trycka. Det var något sjukt jävla segt och jag var hal på fingrarna pga oljan jag spillt och jag pressa och nålen vibrerade lite pga nervositet men mest för att jag fick trycka så jävla..

Har bara gjort 5 stick i höger lår och det kan ju knappast blivit en ärrbildning, växlar mellan höger och vänster. Vad kan jag räkna med för konsekvenser att jag vispa med nålen? Kommer jag bli svullen och jätte ont imorgon men som kommer läka?
Citera
2014-07-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Gjorde nyss mitt sämsta stick. Råka spilla lite på när jag öppna ampullen så fick bara 1ml gelenika i pumpen denna gång.. När jag sätter sticket var det 100% smärtfritt, kände inte ens att den åkte in. Aja väl inne så jag ska aspirera = inget blod och börjar trycka. Det var något sjukt jävla segt och jag var hal på fingrarna pga oljan jag spillt och jag pressa och nålen vibrerade lite pga nervositet men mest för att jag fick trycka så jävla..

Har bara gjort 5 stick i höger lår och det kan ju knappast blivit en ärrbildning, växlar mellan höger och vänster. Vad kan jag räkna med för konsekvenser att jag vispa med nålen? Kommer jag bli svullen och jätte ont imorgon men som kommer läka?

5 stick efter varandra på samma ställe är för mkt.
beroende på hur ofta du sätter då såklart, men eftersom de va galenika så gissar jag e5d eller nått i den stilen.

växla mellan v och h
men byt ut benet ett tag då som gick trögt.
sen bara för att de är rekat att sätta högt upp så är de inget måste, men sätt inte jätte långt ner de gör ondare om jag får gissa, och inte insidan.

vet exakt va du menar med om man är hal på fingrarna blir sjukt drygt ibland och extra skakigt.
undvik de, men fattar att de inte va med flit. :P

--

svullen tror jag inte, oroa dej inte över de.
de känns sådär ibland, bara att byta.

tänk dom som stuckit sig i många många år och dom hittar fortfarande ställen att föra in en liten nål på.
Citera
2014-07-18, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
5 stick efter varandra på samma ställe är för mkt.
beroende på hur ofta du sätter då såklart, men eftersom de va galenika så gissar jag e5d eller nått i den stilen.

växla mellan v och h
men byt ut benet ett tag då som gick trögt.
sen bara för att de är rekat att sätta högt upp så är de inget måste, men sätt inte jätte långt ner de gör ondare om jag får gissa, och inte insidan.

vet exakt va du menar med om man är hal på fingrarna blir sjukt drygt ibland och extra skakigt.
undvik de, men fattar att de inte va med flit. :P

--

svullen tror jag inte, oroa dej inte över de.
de känns sådär ibland, bara att byta.

tänk dom som stuckit sig i många många år och dom hittar fortfarande ställen att föra in en liten nål på.

Nej menade att jag bara gjort 5 stick totalt i höger lår men växlar mellan vä och hö hela tiden. Blev bara sur att det var så sjukt trögt/motstånd, fick lixom pressa i omgångar och när man släpper trycket på kolven börjar nålen röra sig lite speciellt när jag var så hal, vågade inte torka av mig på toapapper pga hygien, är så noga med den. Gillar att sticka hyffsat högt upp, betydligt mindre smärta. Vi får väl se imorgon om det blev något negativt med vispandet som jag märker av.
Citera
2014-07-18, 22:53
Bannlyst
Vafan! Hur kan jag vara så slarvig, skämms seriöst att det råkat bli såhär.. Var bombsäker på att jag stack i söndags men kollade mina inlägg och det var i måndags.. Sticker normalt e5d men denna gång blev det e4d, antar att det inte är en sån big-deal kanske bara lite ojämnare nivåer men utöver det inget allvarligt? Vill gärna fortsätta sticka e5d, ok?
Citera
2014-07-18, 23:24
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Vafan! Hur kan jag vara så slarvig, skämms seriöst att det råkat bli såhär.. Var bombsäker på att jag stack i söndags men kollade mina inlägg och det var i måndags.. Sticker normalt e5d men denna gång blev det e4d, antar att det inte är en sån big-deal kanske bara lite ojämnare nivåer men utöver det inget allvarligt? Vill gärna fortsätta sticka e5d, ok?

Ja bara att fortsätta som vanligt.

/ Leif
Citera
2014-07-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LikeABaws
Ser det ut som rosacea eller som om du trycker din armbåge mot låret när du sitter och bajsar?

Aa lite typ.. Men som rött o solbränd santidigt..
Citera
2014-07-21, 20:04
Medlem
Funderar kring en oral kur.

Några tips kring en nybörjarkur inom det området? Läst att många kör på Winnar 50/50 men det ska inte vara det optimalaste?
Öppen för förslag.

Mvh
Citera
2014-07-21, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grantstreet

Några tips kring en nybörjarkur inom det området? Läst att många kör på Winnar 50/50 men det ska inte vara det optimalaste?
Öppen för förslag.

Mvh

Nej, den kuren var inget bra alternativ som första kur. Du har ej skrivit ut mål med kuren heller. Ta och vänta tills du känner dig redo för sprutor istället, dom slipper man inte undan i längden.
Citera
2014-07-21, 20:46
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantstreet

Öppen för förslag.

Mvh

Nej, du ska inte köra winstrol... läs på.

Fattar inte folk att det inte är godisbilar? Gör er själva en tjänst och läs på. Och då menar jag LÄS PÅ! Du kan få men resten av ditt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in