2014-07-17, 20:01
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evexpsi
Tjena grabbar, var precis med om en jävligt obehaglig upplevelse, skulle som vanligt sätta mina 2ml bestående av testo och susta, laddar pumpen och kör in nålen i vänster glute. När 7/8 av nålen sitter i så tar det stopp av någon anledning, tänkte att det borde vara lugnt, aspirerade - inget blod. Börjar injicera. Medans jag skjuter oljan så glider nålen in helt, tänkte whatever och fortsatte klart.

5-10 sek efter så börjar jag känna lite irritation i halsen, börjar småhosta, börjar svettas som en gris och hostar mer och mer. Håller väl på så i 5 minuter eller något. Tar en kalldusch. Inget i klass med det som beskrivs som trenhosta. Känner lite blodsmak i munnen, kanske inbillning.
Nu såhär 30 minuter i efterhand så känns det fortfarande tungt att andas, och är lite småsnurrig.
Värt att påpeka är att genom tiden så har jag blivit mindre och mindre rörlig så min stickteknik i skinkan är inte 100%ig kanske. Blir väl att switcha till låret framöver. Nu till frågan, antar att detta inte är något jag bör oroa mig över, men har någon annan upplevt liknande? Antar att en del gick ut i blodet och vidare till lungorna, går testot till spillo? Är det bara någon droppe kvittar det ju. Tänker ifall jag behöver sätta om. Mvh

Du dör inte om du inte har gjort det redan, och din slutsats är nog korrekt, en liten del kom nog ut i blodet, och nej, det är inte bortkastat.
Citera
2014-07-17, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Mm många är säkert skitskraja...

Du är jobbig för att:

etc. onödiga frågor.

Och gällande ditt gnäll om att det gör ont hänvisar jag till ett inlägg du själv skrivit:

Sen verkar du inte ha någon vidare koll på träning överlag:
Nja syftade inte på mig själv utan en jag känner.
Jag är inte jobbig, jag ställer frågor i trådar där de ska ställas.
Jo jag har bra koll på träning, större än de flesta i min ålder trots världens sämsta gener och allt är uppnått ren har precis påbörjat en kur som inte riktigt kickat in än.
Haha det som gör mig chockad är att folk söker på mina inlägg och tar in dem här som offtopic, bevisar tydligen vad du gör på fritiden. Du o ¨¨leffe¨¨ kan ta o soffrunka tillsammans och göra inlägg om er kåthet som han gör väldigt ofta på forumet. Kommer ej svara på offtopic mer så ni kan också ta o sluta o smutsa ner trådjäveln.
Citera
2014-07-17, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Nja syftade inte på mig själv utan en jag känner.
Jag är inte jobbig, jag ställer frågor i trådar där de ska ställas.
Jo jag har bra koll på träning, större än de flesta i min ålder trots världens sämsta gener och allt är uppnått ren har precis påbörjat en kur som inte riktigt kickat in än.
Haha det som gör mig chockad är att folk söker på mina inlägg och tar in dem här som offtopic, bevisar tydligen vad du gör på fritiden. Du o ¨¨leffe¨¨ kan ta o soffrunka tillsammans och göra inlägg om er kåthet som han gör väldigt ofta på forumet. Kommer ej svara på offtopic mer så ni kan också ta o sluta o smutsa ner trådjäveln.

Ingen har världens sämsta gener, vilket jävla snack om gener. Det finns bara hårt arbete och inte hårt arbete. Alla kan lyckas. Och vad menar du med "allt är uppnått rent", alla tränar rent innan man börjar trycka.
Citera
2014-07-17, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuicideNote
Jag spenderar gärna 10 minuter på att visa för alla att du är en jävla nolla.

Att du har bra koll på träning märks ju av de inläggen jag citerade. Och sedan när det är dags att deffa kan ju du och din brorsa köpa på er lite härlig fettbrännarkräm.

Sen att du kommer med massa korkade påhopp visar bara att du inte har några riktiga argument att komma med. Igen så visar du att du är en jävla nolla.
Ja jag har bra koll på träning, bara för jag ställer frågor betyder inte att jag inte kan nåt. I så fall skiter vi i hela forumet.
Hahah du e patetisk undrar hur gammal du är som håller på så har du inget viktigare för dig, samma som leffe som säkert sitter o runkar för glatta livet nu över ¨¨feta rövar som hans flesta inlägg består av.
Jag vet bäst för mig själv och måste inte bevisa mig för nån egentligen.
Detta var sista inlägget jag svarar på jag vill inte gärna smutsa ner forumet som ni nån typ av klass får det vara. Så jalla gå o skriv ett suicide note o gör det du måste göra
Citera
2014-07-17, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Ingen har världens sämsta gener, vilket jävla snack om gener. Det finns bara hårt arbete och inte hårt arbete. Alla kan lyckas. Och vad menar du med "allt är uppnått rent", alla tränar rent innan man börjar trycka.
Jo det är rätt stor skillnad på mina gener eller chris jones gener eller phil heath, men visst jag förstår att ha dåliga gener¨¨kan inte va en ursäkt alla gånger.
Ja alla kan o jag ska:P Hårt arbete lönar sig¨
Lite ot nu så ta o skippa de nu alla
Citera
2014-07-17, 22:07
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackareee
Jo det är rätt stor skillnad på mina gener eller chris jones gener eller phil heath, men visst jag förstår att ha dåliga gener¨¨kan inte va en ursäkt alla gånger.
Ja alla kan o jag ska:P Hårt arbete lönar sig¨
Lite ot nu så ta o skippa de nu alla
Nu får du ta och ge dig. Alla är less på din smörja nu! Finns det någon här inne du inte pm:at om vanliga rookiefeågor som tar kortare tid att få svar på via googling än vad det tar att skriva ett PM??

Du har ingen som helst uppfattning om hur efterbliven du framstår dig själv att vara, trots att flera medlemmar försökt få dig att förstå.
Du klarar inte av att ta någon kritik och det är en djävligt dålih egenskap när man är beroende av andra när det gäller att ta beslut (Som du är)

Så gör dig själv och oss normalt funtade personer en tjänst och sök information istället för att skämma ut dig här på F12 dagarna i ända. Det är inte ens underhållade längre.
Citera
2014-07-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Nästa gång du inte får in nålen hela vägen, dra ut den och placera någon mm från stickhålet och stick igen. Se till att muskeln är avslappnad, men se även till att du själv är avslappnad. Blir du nervös av att sticka kan det vara bra att ha ätit något en stund innan du ska sticka, ett tips bara
Lycka till.

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du dör inte om du inte har gjort det redan, och din slutsats är nog korrekt, en liten del kom nog ut i blodet, och nej, det är inte bortkastat.

Tackar, nu till en annan fråga som inte nödvändigtvis har med mitt fall att göra.
Den del olja som kommer in i blodet, tar kroppen upp något av det ö.h.t? Säg att man skulle satt en hel ml i blodet.. skulle antagligen tuppat av i det fallet. Läst nånstans att om man skulle missa muskeln och sätta det i fettet av någon jävla anledning så tar kroppen upp det, fast halveringstiden blir långsammare.
Helt retarderade frågor som antagligen ingen kan svara på men men
Senast redigerad av Evexpsi 2014-07-18 kl. 00:04.
Citera
2014-07-18, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evexpsi
Tackar, nu till en annan fråga som inte nödvändigtvis har med mitt fall att göra.
Den del olja som kommer in i blodet, tar kroppen upp något av det ö.h.t? Säg att man skulle satt en hel ml i blodet.. skulle antagligen tuppat av i det fallet. Läst nånstans att om man skulle missa muskeln och sätta det i fettet av någon jävla anledning så tar kroppen upp det, fast halveringstiden blir långsammare.
Helt retarderade frågor som antagligen ingen kan svara på men men

vad är dina frågor egentligen?

kroppen tar väl upp endel endå.
men helt bortkastat kan de ju inte va.

sätta i fettet måste väl bli rätt svårt om du stuckit in hela nålen i muskeln?.
då ska du va brutalt fet.

Vh
Citera
2014-07-18, 09:00
Medlem
Aimberts avatar
OT-inlägg och tjafs raderat. Låt bli sådant, kommer rendera i varningar i fortsättningen. /Moderator
Citera
2014-07-18, 15:18
Medlem
När försvinner vätskan i ansiktet och återgår till sitt tidigare normala utseende?
Citera
2014-07-18, 15:39
Medlem
Inte kurat på ett tag(år) så är väl nybörjare igen. Vill komma igång med träningen igen men skulle helst förlora lite vikt, har fortfarande en hel del massa, har dock aldrig deffat på testo och vet att jag svarar väldigt bra på det, är person med tjockistendser så fick anstränga mig rätt mycket för att inte käka för mycket när jag körde eftersom kilona kom jävligt fort. Självklart måste ju kcal in kcal ut gälla som vanligt, tror ni man lägger på sig mycket vätska på två ml testo om man skär ner på kolhyderaterna och saltet?

Funderar på om jag ska spara preppet och droppa vikt, är egentligen ingen vikt att tala om utan mer att jag inte kunnat träna på 2 år nästan. Så någon kunnig som har åsikter, har en hel del massa som sagt och låg på i två år förra gången.
Citera
2014-07-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
När försvinner vätskan i ansiktet och återgår till sitt tidigare normala utseende?

13 minuter, exakt.
om de tar längre tid märker du det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in