2014-09-09, 22:22
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Är 500mg testo e 14v inkl 6v 30mg dboll, för mycket för en andra kur? Min första var 250mg testo e 14v. Ska göra min andra om ett par månader, bara nyfiken.

Om du kör d.bollarna i slutet tycker jag den är ok..
Du dubblar trots allt testot plus d.boll som är starka grejer.

Eftersom du kör dbollarna i slutet så hinner du känna efter hur den Ny testo doser funkar.
Citera
2014-09-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundensgudar
viktiga poänger. Men jag menar efter 3-4 veckor borde de väl slagit av en del tänker jag

Klart det kommer göra det. Men beror på hur du tränat under kur/efter kur, deff/bulk kur, hur du äter efter osv osv osv... Det kräver psyke att kriga på PCT och efter!
Citera
2014-09-10, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Om du kör d.bollarna i slutet tycker jag den är ok..
Du dubblar trots allt testot plus d.boll som är starka grejer.

Eftersom du kör dbollarna i slutet så hinner du känna efter hur den Ny testo doser funkar.

Vadå känna av testot? Han har ju redan kört en testo only kur!

Om han ska göra nåt med bollarna ska han fonta med 30mg dbol. Då kommer han få ut mest av kuren och dessutom Behålla mer av dbollarnas massa som han kommer lägga på sig.

Inga dumheter med att lägga dbollarna i slutet av kuren!

Mvh
Citera
2014-09-10, 14:47
Bannlyst
En fråga!

Är Deca verkligen så viktigt för o få bra resultat? vilket alternativt är bäst för o bygga+få styrka,Alternativ 1= 500mg deca e5d,500 mg Testo E e5d + Dbollar. eller alternativ 2: 1000mg testo e e5d + dbollar? vilket ger bäst resultat? tänker helst p.g.a nedstängningen som deca medför...därför jag undrar om det inte spelar en så stor roll om man dubblar Testo E dosen istället för att använda deca.
Citera
2014-09-10, 15:40
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenArrow
En fråga!

Är Deca verkligen så viktigt för o få bra resultat? vilket alternativt är bäst för o bygga+få styrka,Alternativ 1= 500mg deca e5d,500 mg Testo E e5d + Dbollar. eller alternativ 2: 1000mg testo e e5d + dbollar? vilket ger bäst resultat? tänker helst p.g.a nedstängningen som deca medför...därför jag undrar om det inte spelar en så stor roll om man dubblar Testo E dosen istället för att använda deca.

Nu har jag inte testat deca själv, men det sägs (av vissa) att testo+deca är en bästa eller en av de bästa massbyggarna som finns. Dock så är det inte bara resultat/prepp du borde tänka på. Räkna in bieffekter/mg som är mycket högre för deca, samt resultat/krona. Sedan är det vanligare med fakes när det gäller deca med.
Citera
2014-09-10, 15:56
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Vadå känna av testot? Han har ju redan kört en testo only kur!

Om han ska göra nåt med bollarna ska han fonta med 30mg dbol. Då kommer han få ut mest av kuren och dessutom Behålla mer av dbollarnas massa som han kommer lägga på sig.

Inga dumheter med att lägga dbollarna i slutet av kuren!

Mvh

Visst men nu dubblar han dosen o lägger på d.boll 30 mg som kan jämföras med ytterligare 500mg testo..

Du tycker så.jag tycker att när man varit på testo ca 10 v så är det guld att kasta in dboll.för att få en liten kick igen innan man kliver av.

Få ut mest av kuren på det viset.inget snack om det.
Senast redigerad av Wolverine6 2014-09-10 kl. 15:58.
Citera
2014-09-10, 17:29
Medlem
masterior26s avatar
Testo E påverkar det levern eller njurarna på något sett? Alltså om det är dåligt och skadligt för jag har läst att andra doping preparat kan påverka levern.
Citera
2014-09-10, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Testo E påverkar det levern eller njurarna på något sett? Alltså om det är dåligt och skadligt för jag har läst att andra doping preparat kan påverka levern.

Marginellt på höga doser. Skippa orala helt om du är orolig mitt barn.
Citera
2014-09-10, 19:22
Medlem
hej leter efter kanyler och pumpar då det inte fanns på sidan jag köpte mitt testo på. Nån som vet var jag kan köpa?
Citera
2014-09-10, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsnegrer
hej leter efter kanyler och pumpar då det inte fanns på sidan jag köpte mitt testo på. Nån som vet var jag kan köpa?

finns speciell tråd för det. Sök
Citera
2014-09-10, 19:54
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsnegrer

Apoteket, handlade injektionssprutor och kanyler där senast idag.
Citera
2014-09-10, 20:37
Medlem
Nån som kört deca och eq som skulle kunna passa mig??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in