Citat:
Du bör nog se över vilka tidningar du läser. Det finns egentligen ingenting som pekar på att varken Pogba eller Vidal drar. Motsatsen, alltså att de stannar finns det däremot mycket som talar för, dels att Juventus i dagsläget inte har något behov av att sälja och dels en hel hög med uttalanden från relevanta parter.
Men för i hela helvete...
Ja NU har relevanta parter uttalat sig angående främst Vidal vad jag kunnat läsa mig till. Men innan Conte avgick och även ett antal timmar efteråt så var både Vidal och Pogba två som det florerat rykten kring sedan i vintras, typ, om inte ännu längre tillbaka.
Titta tillbaka på när Conte avgick, titta tillbaka på när jag skrev inlägget, titta tillbaka på ett par av dom som skrev innan mig efter Contes avgång:
Citat:
Det stormar i Turin. Kanske blev Conte lack när man inte lyckades värva Sanchez, som hade varit en perfekt spelare för ett 4-3-3. Samtidigt ryktas Vidal vara nära Manchester United, och Pogba är hett villebråd för samtliga toppklubbar i Europa. Lägg därtill att Pirlo är ett år äldre när säsongen drar igång. Kanske orkar han inte börja om från början med ett helt nytt mittfält?
Det rimliga är väl att han tar över landslaget, hade dock hellre sett honom kvar i Juventus, tror han har mer att hämta med det här laget i Europa.
Vilka ersättare finns då? Spalletti? Allegri?
Apropå ingenting egentligen. Har en känsla att Lazio kommer göra en mycket fin säsong. Man har tidigt ordnat ett riktigt duktig tränare samt gjort fina värvningar innan hetsen på transfermarknaden drog igång på riktigt, Parolo tänker jag främst på. Ska bli oerhört spännande att följa.
Edit: Här förklarar Conte. Kan inte italienska, så jag väntar på en översättning.
https://www.youtube.com/watch?v=j093Fr73Tt4&feature=youtu.be
Edit 2: Mancini är så klart tillgänglig med.
Det rimliga är väl att han tar över landslaget, hade dock hellre sett honom kvar i Juventus, tror han har mer att hämta med det här laget i Europa.
Vilka ersättare finns då? Spalletti? Allegri?
Apropå ingenting egentligen. Har en känsla att Lazio kommer göra en mycket fin säsong. Man har tidigt ordnat ett riktigt duktig tränare samt gjort fina värvningar innan hetsen på transfermarknaden drog igång på riktigt, Parolo tänker jag främst på. Ska bli oerhört spännande att följa.
Edit: Här förklarar Conte. Kan inte italienska, så jag väntar på en översättning.
https://www.youtube.com/watch?v=j093Fr73Tt4&feature=youtu.beEdit 2: Mancini är så klart tillgänglig med.
Citat:
Som du/ni ser så var det inte direkt bara jag som var inne på det. Knappast något jag bara greppat ur tomma intet.
Sen att det har tagit andra vändningar nu sedan Allegri tog över och styrelsepampar fått uttala sig är en annan femma och även något jag är medveten om.
, att välja favoritklubb i Italien efter utsikten man bjuds på när matcherna ser halvtråkiga ut har sitt pris. Någonstans måste Siena och fotbollen separeras, för det som är en underbar stad i mycket har ingen Calcio alls i sin själ. Palio däremot är viktigt, om någon vet vad det är här, utom du?